25 juli 2025, 14:57:02

De laatste nestjes

Gestart door Mandy, 2 juli 2003, 18:50:14

« vorige - volgende »

Mandy

19 september 2003, 21:14:00 #345 Last Edit: 19 september 2003, 21:42:04 by Mandy
Ik baal... :(

Het is weer zover, ik ben weer naar de dierenarts geweest...
Nu met Jut en Bobbie, die hebben allebei ineens een rechter oogontsteking gekregen... ::)
Ze hebben allebei een antibiotica injectie gehad die maandag weer herhaald moet worden.
Ondertussen zitten ze apart van de rest in het pas gemaakte binnenhokje.
De rest krijgt antibioticadruppels die ik nog van de vorige keer had staan om te voorkomen dat als ze iets bij zich hebben het niet verder ontwikkelt.
Ook heb ik weer heel de volière van onder tot boven met dettol ontsmet, mijn handen ruiken er nog naar...
Ik snap niet dat het nu weer terug is gekomen...
De dierenarts denkt dat ze de vorige keer toch te weinig antibiotica binnen hebben gehad en dat het nu weer de kop is opgestoken...

Ik baal... :(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

19 september 2003, 21:40:29 #346 Last Edit: 19 september 2003, 21:41:47 by Mandy

Hier vooraan bij Bobbie kan je het wel goed zien, bij Jut is het ook het rechter oog, ondanks dat het bij hem erger is kan je dat hier op de foto niet zo zien. ::)

O, ja, dat roze bij Bobbie is van mijn rode handschoen. ;)

Kolkkie

Hoi Mandy,

Dat is echt balen zeg. Weer die ellende met de oogjes. Ik zal erg hard voor je duimen dat het snel weer over is.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Stijn dc

hello

wat heb je toch weer een pech!
jammer dat er nu twee zijn met oogontsteking!
hopelijk geneest het snel!

SDC

Marianne

Hoi Mandy,

Veel sterkte met de zieke boeg daar bij jouw.
Het is te hopen dat ze nu wel genoeg antibiotica binnen krijgen en het zo niet nogmaals te voorschijn komt.