3 augustus 2025, 21:58:08

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Petra,

echt klasse wat je doet. Geniet maar lekker van je (tijdige) nieuwe aanwinsten.

Groetejs Anja

Caroline

Super voor je .... ik hoorde het a; van Peggy.  ;)

Lekker van genieten hoor.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Petra

Fijn dat je twee valkjes van Peggy hebt opgevangen. Toppie hoor.

Mara

*Petra*

Hoi Anja en Mara,

Eerlijk gezegd is dit helemaal geen opgave voor mij  :-[.
Ik voel me juist gevleid dat Peggy haar koppeltje aan mij toe vertrouwd.
Vanaf het ogenblik dat ik ze 'in levende lijve' gezien heb, was ik gelijk helemaal weg van hun. Demi had een zwak voor Dirkje en ik met name voor Bo...
Een cinnamon bont popje ..  is een valkje wat ik al heel lang wil. En er zullen er misschien nog wel meer volgen  ;).

En Caroline,

Volgens mij had jij het al zo begrepen  ;).

En Peg,

Ik kan jou wel uitgebreid hier bedanken, maar het is voorlopig gewoon 'opvangen' en om jou ook nergens toe over te halen doe ik dat bewust niet, en zien we wel verder, toch?

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Petra*

Zo, vanavond een annulering voor mijn jongste lutino popje Belle, en een reservering voor het wildkleur mannetje Ben.
Dus nu heb ik alleen mijn jongste lutino poppetje nog.

Paco en Lotte, de 2 oudste, blijven alweer enkele dagen keurig op gewicht zonder ouders én zonder pap! Dat gaat weer prima dus!!

Groetjessss Petra  :D

Peggy

Hoiiii Petra,

Het gaat weer goed met je nestje hè ?  superrr
Ik kom vd week nog eens even kijken  :D
Dan zullen we de boel eens gaan verhuizen ...kei leuk dat je dat samen met mij wilt gaan doen.
Ben natuurlijk ook erg benieuwd hoe de valkjes gaan reageren als ze allemaal samen in één grote kooi zitten.

Groetekes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Mijn oudste 2 valkjes zijn gisteren opgehaald, Bas en Beau (Paco en Lotte).
Wat voelt dat goed als je iemand zo blij kunt maken, was echt super!
Voor Ben (Rico) heb ik ook een huisje gevonden, over een klein weekje gaat hij weg, dus dan hebben we alleen onze Belle nog bij ons.

Vandaag hebben we de 6 volwassen valkjes bij elkaar gezet. Het gaat echt super onderling! Demi is op schoolkamp, ik ben nu al benieuwd naar haar gezichtje, als ze morgenmiddag thuis komt... ;).

Groetjesssss Petra  :D

danielle

Hoi Petra,
Wouw al weer twee kleintjes opgehaald, dat ik weer vlot gegaan. Sweety en Noeka zijn echt goeie ouders. Je gaat dus toch niet een kleintje houden, je was er toch over aan het nadenken om een wildkleur mannetje te houden? Hopelijk vind Belle ook snel een nieuw baasje.

Super dat het goed gaat, alle 6 valkjes bij elkaar. Je hebt ook een hele mooie ruime kooi, dus ze hebben ook lekker de ruimte.

Groetjes van Danielle
en een knuffel van de 'grote' macho Spikey  ;D

*Petra*

Hoi Danielle,

Belle heeft deze morgen ook een leuk baasje gevonden, a.s. donderdag gaat ze verhuizen. Het zal toch weer een stukje rustiger worden hier, 4 valkjes weg in zo'n korte tijd. Maar goed, wel fijn, zo vlak voor de vakantie  ;).

Ik  heb deze morgen 6 valkjes in de keuken op de standaard zitten. Het gaat super! Bo en Dirkje van Peggy zitten nog in de kooi, die gaan we (Peg en ik) woensdag samen loslaten, allemaal tegelijk, zal wel mooi zijn. Ik verheug me er al op!

Shadow heb ik even in de 'witte' was gedaan, zijn staart zag er zo uit  :o! Ik kan nu echt 100% zeker over een 'hij' praten, hij is flink in de rui en zijn pareltjes verdwijnen langzaam maar zeker. Ik ben er wel blij mee, want wilde ook graag een mannetje  ;D.

Gisteren hebbenze lekker spaghetty zitten eten, echt met zijn allen! Alles was ook op in de avond  :P. Deze morgen heb ik een paar eitjes voor ze gekookt, kijken of ze daar ook zo van smullen  :).

Vanmiddag nog een communie feestje en een verjaardag met etentje, dus de rest van de dag zijn we weer druk met andere leuke dingen. Fijne zondag allemaal !!

*Petra*

Foto van Shadow, net uit de witte was, vanaf buiten genomen. Ze zitten lekker op de standaard in de keuken.
Zie de pareltjes verdwijnen...

Caroline

:o Wat mijn eerste reactie  ;D Zijn pareltjes zijn bijna weg!!!  ;)

Zal ik je eens iets grappigs vertellen?? Zusje J'adore is ook in de rui .... die krijgt in enkele veertjes pareltjes, terwijl zij die juist niet had.  ::) Vreemd.  :-[

Leuke handtekening ook.  :D

Groetjesssssssssssssssssssssssssssssssss

PS. al 3 eitjes .... eerste eitje bevrucht.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Ben weer helemaal bijgelezen.

Super dat je voor al je schatjes een lief baasje hebt gevonden.
Ze zijn allemaal weer prachtig.
En ik vind het ook super dat je tijdelijk (wel of niet) Bo en Dirkje opvangt voor Peggy.

*Petra*

Hoi Caroline,

Wat vreemd van die pareltjes van Jádore??? Maar wel grappig toch  ;D.
Enne .. 1e bevrucht ... GREAT !!!!!!!!

Hoi Jeanine,

Bedankt, het voelt heel fijn om een supertam valkje te 'overhandigen' .
Enne .. het is heerlijk om dat koppeltje op te vangen, ze zijn echt geweldig  ;)!!

Peggy

waar blijven de foto's van dat superrr koppeltje  :P ;D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Die maak ik woensdagmorgen  ;D  ;)..