8 mei 2025, 01:14:08

Mijn ouders zijn boos.. omdat,

Gestart door gokhan, 12 april 2006, 19:03:02

« vorige - volgende »

Agnes

Citaat van: Inger m op 13 april 2006, 17:04:48

Citaat van: Agnes op 13 april 2006, 10:29:16

Het is wel waar dat je er ziek van kan worden, maar dan zou je nu al enigzins last moeten hebben van je luchtwegen lijkt me.

Ik ben geen arts, dus ik zou niet beweren dat je nu al last van de luchtwegen zou moeten hebben. Er staat namelijk ook nergens vermeld hoelang de betreffende persoon de vogels al heeft. Ik heb jarenlang vogels op de slaapkamer gehad, maar er pas later last van gekregen. Dus wees voorzichtiger met het trekken van je conclusie. Zodra het mis is, ben je al aan de late kant.

gr Inger

Hoi Inger,

Dat je er pas later last van kan krijgen, en dat dat fatale gevolgen kan hebben heb ik ervaren.
Een oud collega van mij is aan de gevolgen van het houden van een vogeltje overleden.

En je hebt gelijk dat ik me anders had kunnen uitdrukken, ik ben ook geen arts ;)

Ik bedoel het meer als : om vogels uit voorzorg weg te doen met het oog op dat je er misschien ziek van kan worden, dat gaat mij een beetje ver.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mara

Wij hebben al jaren valkparkieten en ik heb een lichte vorm van astma. We hebben twee valkjes in de woonkamer staan en er loopt ook nog een wollebaal van een hond rond en ik heb er geen last van. Ik heb meer last van rook en dergelijke dingen.

Bij ons wordt eigenlijk elke dag gestofzuigd en de kooien schoongemaakt (ik heb echte knoeiers in huis hoor, niets liever dan dat! ;) ).

Over de vogelgriep zou ik me ook niet echt zorgen maken, ze zitten toch binnen en komen niet in aanraking met buitenvogels?

Sterkte en ik hoop dat jij je ouders kunt overtuigen.

Groetjes

Mara

gokhan

Ik denk dat ik wat tijd ga rekken zodat ik later kan zegen tegen mij pa dat ik zie helemaal niet weg wil. En het is nu geen goed tijd te zeggen dat ik ze niet weg wil... toch?