Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara





























Dit waren de foto's, nu ga ik zo even op iedereen reageren....

Anke

Wat zitten ze allemaal weer heerlijk te smullen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Eugenie,

Nu zijn je foto's weer gewoon.....................wat raar zeg.

Maar ze zijn wel weer supermooi.

Groetejs Anja

Mara

Citaat van: Anja op  1 maart 2008, 20:39:54
Hoi Eugenie,

Nu zijn je foto's weer gewoon.....................wat raar zeg.

Maar ze zijn wel weer supermooi.

Groetejs Anja



Hoi Anja

Ik heb ze aangepast... ;) Ik vond ze wel erg groot en storend.

Dus heb ik ze even aangepast. Jammer dat het forum de foto's niet aanpast.

Zo, morgen ga ik iedereen beantwoorden die hier gisteren en vandaag geschreven heeft en ga ik ook alles bijlezen, ga lekker nog wat op de bank hangen. Morgen komen er ook nog foto's van Beau en waarschijnlijk ook nog van de voliere.

Groetjes

Mara

Sally

Hallo Mara,

Wat een leuke foto's weer! Vooral die van Pino met het nootje in zn pootje. Echt leuk om te zien!
Morgen nog foto's? Waaw, wat worden wij toch verwend zeg. :D

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Mara ...wat een heerlijk kleurensmulfoto's waren dat en wat komen ze lekker dicht bij je zitten he ! En Citroentje vond het ook lekker he !  Ik blijf het prachtige supergave foto's vinden met jouw supermooie lieve valkjes , grasjes en rossella's ...wat een kleurrijke voilere moet dat zijn daar bij je ! Telkens genieten is dat toch ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik heb weer super genoten van de foto's van je super kleurrijke voilere.
Je hebt echt een prachtige verzameling :D

Marc van de Kuifjes

Hallo Mara,

Je hebt weer een mooie fotoreeks geplaatst. De foto's van de rosella's springen er weer uit met hun mooie kleuren natuurlijk! :D

Voor mij mogen de foto's best wat groter zijn. De afmetingen die het forum er automatisch aan geeft vind ik persoonlijk aan de kleine kant. een maatje groter, 640x480 bijvoorbeeld, mag best van mij! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Mara

Je hebt hele mooie foto's geplaatst  :D Het is telkens heel erg genieten van je bonte vogelparadijs :)

Groetjes
Romy

♥Debby♥

Hoi mara,

ik val weer met mijn neus in de boter.. wat een leuke foto's.. en wat geweldig zoals de rosella het voer in het pootje vasthoud.. Geweldig leuk om te zien!!!

verder alles goed hier?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi iedereen

Ik wil heel graag op iedereen reageren...maar ik kom er gewoon niet meer aan toe....ow sorry hoor...het is echt geen onwil maar ik heb het best wel druk en wil ook nog graag een update over Beau schrijven en dan ook nog bijlezen....zucht...sorry...

Maar jullie hadden nog wat foto's te goed van me.













Het zijn er maar 6....maar meer had ik er gisteren niet. Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen.

Groetjes

mara

danielle

Hoi Mara,
Ik kom op het goede moment binnenvallen in je dagboekje. Je hebt echt mooie foto's geplaatst, dat is elke keer weer genieten.
Hoop dat je weer helemaal hersteld bent van het ziek zijn.
En druk zijn, ja ik herken het, eigenlijk moest de dag gewoon een stuk langer zijn, he  ;D .

Groetjes Danielle

Mara

Citaat van: danielle op  3 maart 2008, 18:49:19
Hoi Mara,
Ik kom op het goede moment binnenvallen in je dagboekje. Je hebt echt mooie foto's geplaatst, dat is elke keer weer genieten.
Hoop dat je weer helemaal hersteld bent van het ziek zijn.
En druk zijn, ja ik herken het, eigenlijk moest de dag gewoon een stuk langer zijn, he  ;D .

Groetjes Danielle


Hoi Danielle

Weet je wat het is, Beau vraagt gewoon heel veel tijd en aandacht en dat wil ik haar graag geven want ze is toch een puppy die nog moet opgroeien. En ook met het naar cursus gaan (en ik wil graag verder met gehoorzaamheid) ben ik al minimaal een avond in de week kwijt die ik normaal ook besteedde aan online zijn. Het weekeinde ben ik meestal 's zaterdags niet thuis (krijg een cursus bouviers trimmen en geef een cursus computers terug). Natuurlijk ook nog werken, heb nu weer 32 uur gekregen, waar ik heel erg blij mee ben natuurlijk.

Maar ach, ook dat komt allemaal goed, ik moet er gewoon even aan wennen en het allemaal een goed plekje geven.

Leuk om je hier weer te zien. Hoe is het verder met je?

Mara

Dierenfreackske

Hoi , dat is niet erg hoor dat het maar 3 foto's zijn ...al is het maar ene ...zolang je er blijft maken ben ik tevreden hoor !
Al heb je eens geen foto's kunnen maken he , dat is niet erg !
Zolang je er maar bij blijft he en ik heb ook een hond als pup gehad en is nu drie en ik weet dat dat heel veel aandacht vraagt en nog he ! Leuk dat je naar de hondenschool gaat met Beau ! Gelukkig is alles goed met hem ...wat een lieverd ook !
En ik heb weer reuzegenoten van je kleurrijke foto's van de grasjes,valkjes en rossella's ! Superleuk zijn ze ! Grtjs Ann



jolandaW

Hoi Mara,

Kom ik eindelijk weer eens bij je lezen zie ik weer zo veel mooie foto's bij je.
Ik heb ook weer ff bij gelezen hoor en wat me nu op viel was dat je een jong hondje hebt.
Dat me dat nu op valt heeft een reden hoor want als het goed is gaan wij donderdag ook een jong hondje op halen en ja waar je mee bezig bent dat valt op natuurlijk

groetjes JolandaW