Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
Bah wat vervelend dat je niet lekker werd.
Beterschap!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

Veel beterschap hoor! ;)
Die foto's krijgen we nog wel! :)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Dierenfreackske

*~Jeanine~*

Beterschap Mara.
Hoop dat je snel weer opgeknapt bent.
:-*

*Petra*

Hey Mara,

Wat lees ik nu??
Beterschap, gauw opknappen hoor!!

Groetjes Petra  :D 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de beterschapswensen. Het gaat alweer beter met me. Heb vandaag ook weer goed gegeten, voor de verandering maar ga binnenkort toch wel een keertje naar de dokter, zit me toch niet helemaal lekker....

Maar met de jongens in de voliere en binnen gaat het allemaal goed. Gistermorgen had ik vrij, had koopavond en ik stond in de voliere met een sneetje brood, en dat vonden ze heerlijk. Zelfs drie valkjes kwamen tussen de grasjes en Pino door naar me toe om een stuk van het brood te halen. Het ging om Do'tje, Truus en Krullenbol. Echt zo gaaf. Zelfs Citroentje kwam gewoon op mijn hand zitten...en dan heb je natuurlijk geen camera bij de hand....

Met Kuifje gaat het ook goed, maar ze wilt niet echt tam worden. Wel laat ze Pipo gewoon in haar kooi toe en is ze toch wel redelijk rustig. Ze is denk ik toch een popje. Hoe ik dat weet, geen idee. Gewoon een gevoel dat ik heb net zoals met mijn geparelde wildkleurtjes waarvan ik bijna 100% zeker wist dat ze mannetjes waren. Ze eet goed, ze is actief maar blijft mensen eng vinden. Ach ja, dat vond Punky ook en die is ook oud geworden.  ;D

Groetjes

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat leuk dat ze zo gezellig bij je kwamen zitten in de voliere!!
Kuifje heeft het vast naar haar zin bij jou. En wie weet, komt ze heel voorzichtig nog wat losser straks :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

29 februari 2008, 19:21:30 #4297 Last Edit: 29 februari 2008, 19:30:50 by Kaatje
Hoi Mara,

Ik had net een berichtje geplaatst hoe het met je ging en nu lees ik dus dat het weer wat beter gaat, .... gelukkig maar meid !!

Je hoort dit nu overigens heel veel om je heen, mijn tante is ook ziek  ::)

Fijn dat het met de vogels goed gaat en ze lekker ondeugend zijn !! Kuifje wordt misschien best nog wel tam, en zo niet dan blijft het ook een heel lief valkje hoor, wat jij zegt Punky was ook niet tam  ;)

Fijn om te lezen dat het weer beter gaat  :D

Groetjes Karin

Anja

Hoi Eugenie,

Wat heb jij genoten zeg. Dat weet ik zeker hoor. Meid wat leuk voor je.

Gelukkig dat je weer wat bent opgeknapt. Ziek zijn is maar niks hè.

Wie weet wordt Kuifje nog tam en zo niet is hij toch nog net zo lief.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Mara...wat goed zeg dat het beter gaat met je ! En wat leuk dat je grasjes , valkes uit de voilere zomaar op je hand komen zitten he !! Ze moeten dat stuk brood heerlijk hebben gevonden he ! Ik vind het ook super voor je dat zelf Citroentje op je hand kwam zitten hoor ! Heel lief he ! Dat moet vast heerlijk zijn dat gevoel he want het is ook niet evident om vogeltjes uit de voilere tam te krijgen ! Grtjs Ann

Wilma1

Och Eugenie je gaat toch ook niet dè griep krijgen ???  De ene dag belabbert en de andere dag inneens weer goed  :-\ Tot het echt inslaat en je even "uitgeschakelt" bent  ::)

Hopelijk blijf jij je gewoon goed voelen  ;)

:)  :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Romy

Hoi Mara

Wat fijn om te horen dat je toch al wat beter bent.

Super gewoon hoe de grasjes en valkjes op je hand kwamen zitten toen je ze brood voerde! Dat moet een prachtige ervaring geweest zijn  :-*

Misschien heeft Kuifje veel tijd nodig om te wennen, en gaat ze toch ineens wat meer gehecht geraken...

Groetjes
Romy

Mara

Anja

Hoi hoi,

Grote maar zeer leuke foto's. Ik heb alweer genoten. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er nog meer gaan komen.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Mara,
Mooi,mooi,mooi,mooi,mooi ;D
Groetjes Anke