Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

HOi Caroline

Fijn dat je genoten hebt, zo geniet ik altijd van jouw foto's.  :D Het waren er wel weer veel.  :-[

Inderdaad, fijn dat pap weer thuis is, hij knap toch langzaam meer op. Zit al niet meer zo te suffen, maar hij zit wel lekker in zijn pyjama tv te kijken met mam. En al het eten en drinken is er nog steeds ingebleven.  ;D

Mara

Anja


Romy

Hoi Mara

Ik ben superopgelucht dat je vader terug thuis is! Dat betekent toch heel veel he.
Oei oei, buikgriep, dat moet vast niet fijn zijn voor je vader... En ik begrijp wel heel goed dat hij een beetje boos is omdat jullie hem betuttelen, maar ik begrijp ook zeer goed dat jullie hem betuttelen hoor! Dat zou ik ook doen! Uiteindelijk wil je dat diegene die je lief hebt, het goed heeft in zijn moeilijke situatie!

De foto's waren echt prachtig. Ik vond ze heel uiteenlopend en daardoor heel leuk om te zien. Het is super om je vele vogeltjes allemaal bij elkaar te zien, in goede en kwade momenten  :D Ze zien er allemaal heel gelukkig en zorgeloos uit in hun prachtige verblijf!

Groetjes
Romy

Agnes

Hoi Mara,

Fijn dat je vader weer thuis is!
Kun je vanacht met een geruster hart gaan slapen. :-*

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Sally

Hallo mara,

Ik lees nu net wat er met je vader overkomen is.
Ook ik schrok wel een beetje van je verhaal, maar goed heb je direkt gehandelt en was het niet zo erg dan dat je dacht.
Goed dat hij nu al terug thuis is!

Je hebt trouwens weer hele leuke foto's geplaatst! Ik heb er weer met volle teugen van genoten!

groetjes Sally

danielle

Hoi Mara,
Heb net ook je dagboekje weer bijgelezen. Oh wat naar dat je vader dit moest overkomen, wat zal je geschrokken zijn zeg!
Je hebt echt super goed gehandeld, echt een pluim verdien je daarvoor. Het is toch elke keer weer afwachten hoe je in zo'n situatie reageerd en jij bent goed kalm gebleven en meteen actie ondernomen. En dat daarna alles eruit komt dat is logisch.
Ik schrok erg toen ik het las, maar kon gelukkig meteen lezen dat je vader weer thuis is en dat het goed gaat. Gelukkig maar.
En jij bent ook al ziek geweest, voel je je al wat beter?

En de foto's zijn echt super mooi, ik heb er van genoten. Vooral van de grasjes natuurlijk, want ik vind elke keer weer dat je zulke mooie grasjes hebt.

Groeten van Danielle

Silke *

Hoi Mara,

Ik was toch even geschrokken van het verhaal van je pap, maar gelukkig komt het weer beter  :)

Je hebt ook héél mooie foto's geplaatst!
Je valkjes lijken wel acrobaten op het trosgierst  :D
Nja, met trosgierst is er wel vaak ruzie..  :-\
Maar er hing volgens mij wel genoeg  :)

Groetjes
Silke x

*Petra*

Sterkte met je vader Mara, hopelijk is hij snel weer opgeknapt! Wat kan er toch veel gebeuren in korte tijd!
Maargoed, dat je zo cool bleeg, en zo goed hebt gehandeld, petje af!

Gr. Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Zo, de rest van je foto's ook even af bekeken.. Mooi hoor.. 't brengt nogal wat met zich mee zeg een rondje trosgierst.. hihi..

mooie foto's weer hoor.. 't blijft een pracht als je vogeltjes zo bij elkaar!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello

Mara,

Wens je pa maar veel beterschap van ons hoor.

Nou je hebt goed gehandeld en dat is juist het belangrijkste in een nood situatie hoor!!!


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon

Hoi hoi

Als eerste : Beterschap voor je vader.  :)
Gelukkig is hij weer thuis.
Betutteld worden vind hij miss niet leuk,maar soms is het gewoon even nodig.  ;)

Je hebt weer heel veel mooie foto's geplaatst !!  :D
Heb je trouwens ook al eens geprobeerd om die trosgierst vast te houden in de voliere?
Misschien kan je dan mooie close-uppies maken.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Mara,

Fijn dat je vader weer thuis is. Het is niet niks wat jullie hebben doorstaan.

Het is juist heel erg goed om mensen te betuttelen als ze ziek zijn en het niet willen... het stimuleert het lichaam om sneller beter te worden  ;D om niet meer betutteld te worden  ;D ;D Dus vooral doorgaan!

Je hebt trouwens weer leuke foto's gemaakt  ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor het compliment.

Hoi Romy

Dank je wel voor je complimentje over mijn foto's. Ben blij dat je ze mooi vindt.

Met pap gaat het wel goed, tenminste, hij heeft weer praatjes voor tien.  ;D En inderdaad, ik begrijp zijn reactie ook wel hoor. Ik hou er ook niet van om betutteld te worden.

Hoi Agnes

Ik heb inderdaad heel goed geslapen, wilde om kwart over zes nog niet eens opstaan. Er is nu gelukkig weer leven in de brouwerij.  ;)

Hoi Sally

Dank je wel voor je lieve reactie. Eerlijk gezegd dacht ik op het moment zelf eigenlijk niets, maar daarna begon er in mijn koppie dingen te malen en zo. Maar het is allemaal reuze meegevallen en het gaat nu redelijk goed. Dank je voor je complimentjes over mijn foto's.

Hoi Danielle

Sorry dat ik jou en iedereen zo aan het schrikken heb gemaakt, dat was niet mijn bedoeling. Maar inderdaad, gelukkig is hij nu thuis en gaat het redelijk goed. Nu begint de spierpijn te komen. Met mij gaat het ook wel weer hoor. Erg geschrokken en zo, maar geen last meer gehad van buikgriep, nog wel een rommelende maag en buikpijn en wat misselijkheid omdat ik minder eet dan normaal dus heb ik ook eerder honger maar kan niet altijd meteen eten als ik dat wil. Maar komt allemaal goed. Dank je voor het complimentje over mijn foto's. De grasjes zijn echt grappig.  ;) Je moet ze maar eens in het echt komen bekijken.  ;)

Hoi Silke

Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik had 8 strengen trosgierst in de voliere gehangen...dat lijkt me toch meer dan genoeg. En ook nog een schaaltje met broodkruim en twee schaaltjes met eivoer, nootjes en gedroogd fruit.

Hoi Petra

Ik ga er van blozen.

Hoi Debby

Dank je wel voor het complimentje. Ja, een rondje trosgierst levert heel veel leuke foto's op.  ;D

Hoi Dorothé

Pap zegt dank je wel voor de beterschapswensen.  :)

Hoi Yvon

Dank je wel. Je tip van de trosgierst heb ik al geprobeerd, maar de valkjes komen niet bij me in de buurt, zelfs niet met iets lekkers. Pino en de grasjes denk ik wel.  ;) Ik zal het nog eens proberen.

Hoi Monique

Ook jij van harte bedankt.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik moest dus ook weer een paar pagina's inhalen. Vandaar dat ik ook niet eerder heb gereageerd. Gelukkig is je vader weer thuis. Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op.

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Is mijn boekje dan zo hard gegaan?  :-[ Lees op je gemak bij hoor.  ;)

Ik hoor nog steeds commentaar uit de voorkamer komen, dus dat is goed.  ;D

Mara