Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ja echt wel je boekje gaat als een speer ;D
Ik ben nu ook niet veel achter de pc omdat ze hier elkaar afwisselen met de griep :o :o Ik krijg er een punthoofd van.
En wel snel genoten van je foto's ;)

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Hier wisselen ze zich ook af hoor. Ik ben 'beter' en nu hebben pap en mam het....Het gaat goed zo hoor...

Ben blij dat je genoten hebt van mijn foto's.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat je vader weer thuis is!
Ik hoop dat je beide ouders snel opknappen.
Ik heb weer van je foto's genoten ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Citaat van: Mara op 12 november 2007, 19:28:49
Hoi Silke

Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik had 8 strengen trosgierst in de voliere gehangen...dat lijkt me toch meer dan genoeg. En ook nog een schaaltje met broodkruim en twee schaaltjes met eivoer, nootjes en gedroogd fruit.

Waaaaaaauw Mara,
Als dat niet genoeg is...  :D

En ja hoor, je boekje gaat de laatste tijd SUUUPERSNEL!
Het zou beter bij dagboeken staan geloof ik  ;D
En dan nog bij: "superfast", maar dat moeten ze nog aanmaken  :)

Groetjes
Silke x

♥Debby♥

Gaat alles goed met je vader Mara??

en nu pa en ma de griep?? ik hoop dat ze snel opknappen!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Mara,

Hoe gaat het met de 37 birdies en heb je het een beetje naar je zin op je werk !? Je boekje is inderdaad in een spurt gegaan, alles weer een beetje rustig bij jullie thuis !?

Groetjes Karin

Marc van de Kuifjes

Gaat het snel? Ik kan het haast niet meer bijhouden! ;D
Soms wil ik een antwoord sturen... blijkt dan dat ik wil reageren op een berichtje dat al meerdere pagina's oud is ::)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Anke

Dank je wel voor je complimentjes en met mam en pap gaat het nu goed hoor. Ze hebben weer praatjes.

Hoi Silke

Haha, maar dadelijk gaat mijn boekje weer langzaam omdat ik minder te vertellen heb. Hihi, dank je wel voor je reactie.

Hoi Debby

Met pap en mam is alles goed nu, tenminste, goed is misschien veel gezegd maar ze hebben allebei weer praatjes en eten weer redelijk normaal.

Hoi Karin

Het gaat goed met de 37 birdies. Pap heeft ze gisteren en vanmorgen eten gegeven omdat ik om 06.45 de deur uit ben gegaan om te gaan werken. Ze zitten nu onder het zeil lekker te genieten van de regen die op het zeil tikt. Ik heb het naar mijn zin op het werk, mijn cheffin is blij met me en volgende week mag ik al een morgen alleen draaien. Spannend hoor.

Hoi Marc

Je mag rustig reageren op een bericht dat al een paar pagina's terug staat hoor. Geen enkel probleem.  ;D

Mara

Valerie

Mara....

Ik heb de sleutel van je volière gevonden. Nu kan ik 1 van de jongen bij je brengen.  ;D ;D ;D

Mooie foto's overigens! :)

Mara

Hoi Valerie

Hahahaha....laat ik het zo zeggen, als je in de buurt woonde en ik zou toevallig een valkje bij mij vinden dan zou ik hem graag in mijn voliere op willen nemen.  ;D

mara

Kaatje

Hoi Mara,

Fijn dat het goed gaat met de vogels en super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt op je werk ! Spannend zeg morgen alleen staan  :D

Groetjes Karin

Mara

Hoi Karin

Ik mag volgende week dinsdag alleen staan.  ;D Ik heb vanaf vanmiddag 12.30 tot donderdagavond 17.00 lekker vrij. Heerlijk genieten.

Mara

Caroline

Fijn dat je het zo naar je zin hebt nu op je werk.  :D

En ben jij nu keukenprinsesje geweest nu je moeder ziek was??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

HoI Caroline

Mam heeft zelf gekookt, vandaag hebben we ook weer met z'n drieën gegeten voor het eerst sinds dagen.

Echt leuk op het werk hoor. Gisteren mocht ik een rondje lopen om klanten te laten proeven. Gisteren hadden we een sneetje stokbrood met roombrie in bacon gewikkeld en dat even in de oven. Ik lust geen brie maar dat vond ik wel heerlijk.

Mara

Caroline

Ach, had je niet eens een keer mam lekker verwend nu ze zelf ziek was??  ;)

Waar werk je eigenlijk nu?? Heb ik even gemist door de bevalling en de gordelroos.  :-[ ???
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.