Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Caroline

Mam wilt niet dat iemand anders kookt. Kom niet in de keuken want dat is haar domein.

Ik werk nu bij een hele bekende grootgrutter uit Zaandam  ;). En heb het daar super naar mijn zin. Heb zelfs eigenlijk al een ok voor mijn vakantie in januari.

mara

Valerie

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk, Mara! :)



caro

Hoi Mara,

Wat een rot weekend heb jij gehad zeg :'(. Je hebt heel goed gereageerd zeg, ik zou geloof ik in paniek raken. Ik vind het fijn om te lezen dat het allemaal mee viel en dat het nu goed gaat met je vader.

Ik heb lekker zitten genieten van je foto,s, altijd leuk om foto's te kijken. Je hebt een leuke naam uitgezocht voor je boekje ;).

Ik ben blij om te lezen dat je het erg naar je zin hebt met je werk.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Manon*

Hoi Mara,
Ik lees je boekje vandaag pas bij  :-[ :-[ schaam schaam, terwijl je zo lief reageert in mijn dagboekje!!
Wat moet het beangstigend voor jullie zijn geweest om je vader zo naar het ziekenhuis te zien gaan met nekkraag en alles om...
Voelt je vader zich nu wel weer goed?

Groetjes Manon

♥Debby♥

Hoi Mara,

Jij vroeg vanmiddag naar die snoepstaven van de valkjes..

Nu bedacht ik me net dat ik die niet op de vogelmarkt heb gekocht maar de dag erna op de snuffelmarkt.. daar staat een grote kraam met dierenbenodigdheden..

kijk, hier is z'n advertentie klik hier

Ik weet niet of je hier iets mee kan.. geen idee of dat misschien opgestuurd kan worden?



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Mara,
Fijn om te lezen dat het bij je thuis weer goed gaat nu!
Leuk ook dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe baan. Dat moet een hele opluchting voor je zijn.
Geniet maar lekker van je vrije tijd!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Mara

Ik ben héél blij dat het goed gaat met je vader! De voorbije dagen heb ik toch regelmatig op jullie gedacht...

Fijn om te horen dat je je nieuwe werk leuk vindt! Dat is toch wel belangrijk vind ik!

Groetjes
Romy

Wilma1

Volgens mij zit die grootgrutter bijna tegenover ons  ;D mss wordt je eens uitbesteed naar hier ???  ::) :P

Fijn dat het beter gaat met je pa.... is de schrik wat gezakt bij jullie ???

En zijn de vogels blij meyt de nieuwe naam van hun verblijf , het past wel beter bij het geheel ?!!!!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Mara,
ik schaam me diep dat ik al zo lang niet meer in je boekje heb gereageerd...
Ik was ook echt wel geschrokken toen ik het nieuws van je vader las. Ik ben blij dat het nu al stukker beter gaat met hem.
En je foto's waren zoals altijd weer echt prachtig. Ik heb er weer echt van genoten.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


♥Debby♥

Alles goed Mara? komt niet vaak voor dat we jou de hele dag niet zien..  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

HOi iedereen

Heb het de afgelopen week druk gehad en nu een collegaatje ontslagen is, zal ik meer moeten werken en alles met Oscar heeft me even van internet weggehouden. Zal dus minder online zijn en wil ook nog graag mijn kerstkaarten e.d. afmaken, dus even wat minder internet voor mij.  :D Alles gaat verder goed, weer een stukje oude voliere gesloopt en nu nog een klein stukje en dan zijn we klaar met alles.  :)

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Nou dat is heel erg fijn om te lezen dat de voliere bijna af is, .... ik denk dat je vader dan ook wel heel blij is ! Ik hoop dat het met Oscar weer wat beter gaat. Lekker hoor dat knutselen, geniet er maar fijn van !!

Groetjes Karin

Anke

Hoi Mara,
Soms heb je het gewoon druk met andere dingen :)
Fijn dat de voliere bijna af is nu. Als het echt gaat winteren is voliere bouwen geen fijn klusje meer ::)
Veel plezier met het maken van kerstkaarten!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Karin

Ik ben ook blij dat het einde nu bijna in zicht is hoor. Het is wel fijn dat er nu eindelijk een einde komt aan die grote verbouwing en dat iedereen lekker rust krijgt. Pap heeft weer praatjes voor 10, dus dat is ook weer helemaal in orde en met Oscar gaat het sinds vandaag alweer een heel stuk beter. Gisteren is hij geopereerd en dat is dus toch goed gegaan.  :) En knutselen is inderdaad fijn maar soms kan ik er mijn hoofd niet bij houden.

Hoe is het met jou? Moet je boekje nog even bijlezen.

Hoi Anke

Het is echt fijn dat het bijna af is, en inderdaad, soms heb je het te druk en dan schiet het er soms wel eens bij in. Ik zal het resultaat van de kerstkaarten hier plaatsen.

Mara