Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Romy

Waauw nog meer foto's  :o :D

Mara

Hoi Romy

Nog meer foto's...Het zijn er maar 6 hoor.  ;D

Hoi iedereen

Nu nog een paar foto's.

Eerst Punky en Pipo.

En dan nu wat foto's uit de voliere.

Pino op het nieuwe speelgoed

Ik weet niet of jullie het kunnen zien, maar rechts boven in het hoekje zit een gat....

En kijk eens wie op verkenning gaat...

We hebben het nu dichtgemaakt...

mara

Romy

Hoi Mara

Die ladder is echt wel groot  :o Ik kon het pas goed inschatten omdat ik het nu kan vergelijken met de rosella die erop zit!

Nogal een geluk dat je gezien hebt dat daar een gat zat en dat het grasje er op verkenning ging! Straks kroop het grasje IN het gat  :o en dan...
Maar gelukkig zijn jullie voorzienig geweest en hebben jullie het gat dicht gemaakt.

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Ik zag een paar grasjes de hele tijd daar zitten en had zoiets van, wat is daar toch....Goed gekeken, en ja hoor...een gat. Heb ze wel eerst allemaal geteld, alle 11 waren er nog.  ;D

Die schommel is echt groot, en zwaar om eerlijk te zijn. Hij krijgt nog een andere plek maar goed, pap is druk bezig om de achterkant van de voliere dicht te maken, maar ik wilde ze er alvast aan laten wennen.....De grasjes lijken echt klein op de schommel hoor.

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Ik heb echt mijn ogen uitgekeken, zowel weer naar de vogels als naar het gat !! Eerlijk gezegd heb ik het gat niet kunnen vinden maar het kleine grasje wel  ;D

Fijn dat jullie het dicht hebben kunnen maken en het op tijd gezien hebben want we willen natuurlijk niet een ontsnapt grasje  ::)

Wat een stelletje ondeugden, ... ook degene die op het voerplankje of wat dat ook is liggen !! Volgens mij heb je ook wel even schrik als ze zo heel stil liggen ...

Do'tje is een heel mooi popje en nu zie ik het !! Ik bedoelde de vorige keer ook echt Do'tje  :D Wat leuk dat jij een tweeling in "huis" hebt zeg ... en ze lijken inderdaad sprekend op elkaar  ;D

Hehehe ja vaders ..... erugggg handig  ;)

Ik heb weer genoten, bedankt daarvoor !

Groetjes Karin

Anja

Hoi Mara,

Ook ik heb weer heerlijk genoten van je foto's. Gelukkig dat er geen grasjes zijn ontsnapt.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Kaatje

Ik heb ook elke keer schrik als die roodruggen daar zo liggen. Ze zijn dan ook alledrie al 17 jaar oud...Terwijl roodruggen normaal niet ouder dan 15 worden.... ::)

Die grasjes, ja, ze zijn ontzettend ondeugend. Vooral Pipa en Pasteltje. Volgens mij ligt dat aan de kleur want Pipo kan er ook wat van.

Do'tje is ook heel erg mooi. Ben ook heel trots op haar. Helaas is ze alleen, haar man is dit jaar overleden en ze heeft nog steeds geen andere man gekozen, ze heeft wel haar zoon als kroelmaatje maar meer ook niet hoor. Ze is een happy vrijgezel.

En vaders, ik ben blij dat die van mij technisch is, dat ben ik dus echt helemaal niet...

Ik ben blij dat je genoten hebt.  ;D

Hoi Anja

Ik ben ook heel blij dat jij genoten hebt van de foto's.  ;D

Ik ben ook blij dat er geen grasjes ontsnapt zijn. De schrik sloeg me op het hart. Ze hadden wel niet ver kunnen gaan, want de andere kant was dicht, maar ja, krijg die er eens uit....Dan had pap eerder de oude voliere moeten slopen dan gepland. Meteen even alles nagelopen of er niet meer onverwachte gaten zaten.  ;)

Mara

Rob S

Hey Mara,

Mooie foto's hoor. Ik kan me voorstellen dat je zo schrikt van die roodruggen, maar het getuigt wel van goede verzorging dat ze zo oud worden ;)

Groetjes

Mara

Hoi Rob

Dank je wel voor je compliment. Ja, als ze zo oud worden dan hebben ze het toch wel goed bij me. De oudste rosella is ook al iets van 30 jaar oud. Erg leuk om ze zo oud te zien worden. Is hier haast een bejaardencentrum.  ;D

mara

Sharon

Hoi Mara,
wat heb je toch weer een ontzettend mooie foto's geplaatst!
Ik heb er weer van genoten hoor.
Jouw vogels zijn allemaal zo mooi.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Sharon

Ik ga er helemaal van blozen.  :-[  :-[  :-[  :-[  :-[

Mara

Rob S

Citaat van: Mara op 10 oktober 2007, 19:55:46
Hoi Rob

Dank je wel voor je compliment. Ja, als ze zo oud worden dan hebben ze het toch wel goed bij me. De oudste rosella is ook al iets van 30 jaar oud. Erg leuk om ze zo oud te zien worden. Is hier haast een bejaardencentrum.  ;D

mara

Haha heb je al rollators dan :P

Mara

Hoi Rob

HAHAHAHAHAHA....Nee, die zijn niet in roodrugformaat te vinden....misschien als ik pap lief aankijk.  ;D  ;)

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een leuke foto's heb je weer geplaatst!
Hi hi nu zitten de kwartels toch in het huisje :)
Ik heb genoten van je fotosessie ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

hihi

Ik zie het al helemaal voor me hoor de vogels achter een rollator ;D

Mooi mooi mooi!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel