Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Bello

Hoi Mara,

Dan wachten we rustig af tot het beter weer is.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sharon

Hoi Mara,
ik lees net dat het tegenzit met de bouw, vanwege het slechte weer. Hier is het ook echt heel slecht weer geweest hoor. Echt balen gewoon.
Gelukkig hebben ze wel nog andere dingetjes kunnen doen. En nu natuurlijk hopen dat het morgen beter weer is, zodat ze er verder aan kunnen werken.
De foto's zijn wel heel leuk hoor. Ik zie de valkjes al lekker kamperen onder het zeil  ;D :P :P
'Wie wilt er nog een gebraden zaadje??"  ;D ;D ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Wilma1

Heeey Eugenie,

Jammer dat het bij julllie ook niet droog was vandaag  :-\ hopelijk is het morgen idd beter en komt het af, zodat de valkjes hun nieuwe verblijf kunnen verkennen  :D ;)

IK vind kamperen wél leuk, zelfs als het regent is dat getik op tent en dak van de caravan heerlijk om te horen, boek erbij, wijntje  ;D maar niet voor een hele week hoor.... 1 dag is dan zat  ;D

En Anke....EUGENIE is Mara  ;D ::) :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sally

Hallo mara,
Ik heb net gelezen dat het gisteren tegen zat met de bouw omwille van het weer. Het was hier ook heel slecht weer ze.
Maar nu schijnt het zonnetje hier. Daar ook? Dan zal je vandaag wel door kunnen werken met de bouw!
Succes ermee!.

groetjes

Mara

Hoi iedereen

Ik heb het even helemaal gehad met alles....ik voel me superrot, het zit niet mee met de voliere....ik voel me gewoon beroerd en ik voel me er vervelend over dat de birdies al geruime tijd veel minder ruimte hebben....Ik ben gewoon geen goed baasje voor mijn vogeltjes...anders hadden ze allang een goede voliere gehad....Ik weet het ook allemaal niet meer.....

Ik weet niet of ik vandaag nog online kom...Heb even nergens meer zin in. Ik wil alleen maar wegkruipen in een hoekje en janken.

Mara

jolandaW

Hoi Mara,

Ik leef met je mee maar na regen komt zonneschijn en hier schijnt vandaag de zon in iedergeval na al die regen van gisteren.
Houd de moed er in en denk maar zo als alles af is zullen de vogels erg blij zijn met je.
Het komt allemaal goed al duurt het dan wat langer.

groetjes Jolanda

Anja

Kop op hoor. Dat de bouw tegen zit zullen je vopels je echt niet kwalijk nemen.
Ik denk dat er vandaag best veel gedaan kan worden.
Als de voiliere klaar is dan hebben je vogels weer alle ruimte en kunnen ze weer heerlijk fladderen.

Groetjes Anja

*Petra*

Ben het helemaal met Anja eens, kop op !
Aan het eind van de dag, ziet het er hopelijk al heel anders uit!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Jolanda en Anja en Petra

Dank jullie wel. Nou, het gaas zit op het dak. Het zeil zit er nu weer overheen en pap stort morgen beton. Dan mogen ze vanaf morgen of dinsdag in het nieuwe gedeelte van de voliere. Ik hoop dat pap en ik morgen al wat kunnen doen aan de inrichting, maar ik ben er bang voor want ik moet 's morgens werken en om half twee naar het ziekenhuis.

Vanmorgen zat het echt zo ontzettend tegen. We hadden 4d ringen te kort, het gaas werkte niet mee, mijn broer begon tegen mijn vader.....Het was me echt even te veel allemaal. En ik kon hun niet helpen, al denken ze dat ik nog gewoon alles kan....ik doe mijn best en dan is dat nog niet goed genoeg....

Sorry voor mijn geklaag....

Mara

Anke

Hoi Mara,
wat lees ik nu..... natuurlijk ben jij wel een goed baasje voor je vogeltjes. straks zitten ze in een mooi paleisje van een voliere. Tja ze moeten zich nu even behelpen maar het is voor het goede doel!!
Kop op meid, laat de positieve kanten de boventoon spelen, straks is het allemaal weer prachtig!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Mara

Mara

Hoi iedereen

Voor de liefhebbers wat foto's van Punky en Pipo.

Punky

Pipo

De rest volgt.

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een leuke en kleurige foto's ;D
Daar wordt je toch vanzelf vrolijk van ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes