Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Regent het nog steeds bij je?
Geniet maar lekker van je petekindje.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het miezert nog.....als het goed is komt mijn broer morgen ook. Maar dat is nog niet helemaal zeker. Ze is nu wakker en zit nu in de box te spelen. Die kleine meid kan al helemaal alleen zitten en ook al redelijk goed staan. We hebben net samen een stukje van Winnie de Poeh gekeken (ben daar zelf helemaal gek van  :-\ ). Dus genieten doe ik zeker.

Hoe is het weer in het Helmondse?

mara

Anja

Hoi Mara,

Het miezert hier ook weer. Wat leuk samen naar Winnie the Pooh kijken.
Ik heb net een overheerlijke kersenflap gegeten. Nog warm ook.

Is er wel iets gedaan vandaag of was het niet mogelijk?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ze hebben wel wat gedaan jah. De achterkant vast gemaakt en bij de rand bekisting er naast gezet zodat pap morgen beton kan storten. En dan hebben ze nog wat gedaan wat binnen gedaan kan worden.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dan zit er toch een beetje schot in de zaak.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Mara,
Wat balen dat het weer zo tegenwerkt.
Gelukkig is er dus wel iets gedaan. Verwen jij de mannen maar lekker met koffie en vlaai dan komt het vast goed ;D
Leuk dat je petekindje er is!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Mara

HOi Aad

We weten dat dat kan  ;D maar ik had medelijden met ze dat ik zoiets had van, ach morgen is weer een dag en dan is het misschien droog.  ;D

Hoi Anke

Ze worden zeker verwend.

Hoi Anja

Er zit zeker schot in de zaak ja. Gelukkig maar.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb wat foto's voor jullie van vanmorgen....

De foto's van het eindresultaat van vandaag zal ik morgen proberen te maken, en ik kan niet beloven dat we morgen de birdies op de foto te zien krijgen....

Liefs

mara

Anke

Hi hi de valkjes onder het zeil, zo is het net kamperen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ja, het is net kamperen. En ondanks dat het er redelijk donker is in de voliere, dat vinden ze niet erg. Ze kwetteren en doen en dergelijke....

mara

danielle

Hoi Mara,
Wat vervelend dat het allemaal tegenzit met de boow van de voilere. Het is ook echt zo vies weer, echt vrolijk word je daar niet van.
Gelukkig heb je leuk gezelschap van je pete kindje.
Geniet daar lekker van!
Leuke foto's met dat zeil, het ziet er inderdaad als kamperen uit. Zij liever dan ik, want ik vind het altijd verschrikkelijk kamperen in de regen  :P .

Fijne dag verder!

Groetjes Danielle

Anja

Ja Halloooooooooooooooooooooooo geen birdies foto's................. dat kan natuurlijk niet hè ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Danielle

Ik ben ook niet zo'n kampeerliefhebber.  ;D Maar het ontbreekt hen aan niets....Alleen het kampvuur en de marshmallows misschien. Gelukkig komt de andere helft van het bouwteam morgen ook...dus wie weet. Zo, petekindje en mijn broer zijn nu naar huis toe...Poeh poeh, ze is ontzettend lief maar nu is het ook weer heerlijk rustig.

Hoi Anja

Haha....Ik doe mijn best hoor...Morgen wordt er weer druk geklust. Ze willen het morgen afmaken.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Er is voor morgen wel beter weer voorspeld ;D
Dus dat is gunstig!!
Groetjes Anke