Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Ik zie dat er steeds meer liefhebbers zijn om een gezellig een dagje te NOppen ??  ;D
Bij de topic : Tentoonstellingen, beurzen en meetingen,
kan je dus bijzetten of je zin hebt om ook te komen.  ;)

Mara,je vindt het toch niet erg he?
Dat ik dat even hier ook neerzet.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Danielle

Ik kom ook wel eens op dat forum....dacht ik tenminste.....hihi....

Hoi Yvon

Ik vind dat niet erg. Ik meen dat ik zelfs al gereageerd heb?

Mara

Mara

Hoi iedereen

Vandaag even wat binnennieuws. Vandaag ging het niet zo goed met Punky. Heel rillerig, meestal is dat zo als hij een 'aanval' krijgt. Dat duurt dan een tijdje en vlak daarna gaat het weer goed met hem. Hij is dan wat rustiger maar zit niet bol of zo. Nu gaat het weer goed met Punky, hij roept naar Pipo en zit zich te poetsen. Gelukkig maar.

Mara

Anja

Hoi Mara,

gelukkig dat het weer beter gaat met Punky (wat kom ik die naam vaak tegen de laatste tijd op het forum)
Geef hem maar een dikke :-* :-* :-*

groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het valt echt op he, dat die naam veel voorkomt. Ik zal hem een flinke knuffel geven, maar hij laat zich niet pakken dus ik zal het hem in elk geval wel zeggen. Nu zat hij lekker te eten, gelukkig maar....

Mara

Anke

Hoi Mara,
Gelukkig voelt Punky zich weer wat beter.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Hoi Eugenie,

Ik lees dat Punky niet zo lekker is, hoop dat ie inmiddels weer als normaal is en het gewoon ff en dipdagje was ?!!

Hoe gaat ie verder ??? en wat is in vredesnaam NOppen ??? ??? ??? ??? Of ben ik nu zo dom  ::) :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  9 augustus 2007, 12:38:39
Hoi Eugenie,

Ik lees dat Punky niet zo lekker is, hoop dat ie inmiddels weer als normaal is en het gewoon ff en dipdagje was ?!!

Hoe gaat ie verder ??? en wat is in vredesnaam NOppen ??? ??? ??? ??? Of ben ik nu zo dom  ::) :P
;) Wilma

Nop is een papegaaien park in veldhoven ;)
http://www.papegaai.org/
Groetjes Saar :-*

jolandaW

Hallo Mara,

Eindelijk kom ik er dan eens toe om bij jou wat te schrijven.
Ik vind dat je hele mooi vogels hebt en heb ook de foto van je albino grasje bekeken.
Heeft jouw albino grasje ook rode oogjes?
het witte grasje van mij heeft dat niet dus is het geen albino.
En dan had ik nog een vraagje.
Ik zag op het filmpje dat je gaas om de stok heen had zitten, heb je dat met een bepaalde rede gedaan?
Ik vermoed dat het is omdat ze de stok anders opbijten zoals ze bij mij ook doen.
Ben er even nieuwschierig naar dus.
Maar in iedergeval geniet ik van je foto's en je filmpjes om naar te kijken.

groetjes Jolanda

danielle

Oh wat vervelend dat Punky zich even niet zo goed voelde  :o.
Maar gelukkig is hij snel weer opgeknapt.
Geef hem van mij dan ook maar een lucht  :-*  ;D.

Mara

Hoi ANke

Punky is weer helemaal de oude, gelukkig. Hij zit weer luidruchting in zijn bak te schorren.

Hoi Wilma

Met mij gaat het zijn gangetje. En met jou? We gaan NOPpen, ga je mee?

Hoi Saar

Hihihihi

Hoi Jolanda

Wat leuk dat je hier ook komt kijken en schrijven. Mijn albino grasje heeft rode ogen, tenminste, zo lijkt het. Ik zal eens goed opletten. Ik heb om die pvc pijp gaas zitten zodat ze er niet van af schijven of vallen, ze doen heel graag kunsten uit halen, dus voor de veiligheid. Fijn om te horen dat je er van geniet!!!

Hoi Danielle

Ik moet je van Punky bedanken voor de lucht :-*.

Mara

Carin

Hoi Mara,

Ik kom weer even bijlezen en leren..

Punky is weer okidoki en weer aan het spelen met zijn kleine vriendje Pipo?

Grappig woord, NOppen.. Maar N. staat dan voor? O. kan ik wel plaatsen als Opvang ofzo!

Sterkte met je arm!

Groetjes!

Mara

Hoi Carin

Staat dat niet voor Nederlandse of zoiets? Ga je ook mee? Lijkt me wel gezellig. Punky is weer okidoki. Die zit zich heerlijk te poetsen.

mara

*Yvon

Hoi hoi

Het heet eigenlijk NOP(nederlandse opvang papegaaien zoiets  ;) ) ,alleen omdat we er een dagje van maken heb ik er NOPpen van gemaakt.  ;D
Jeetje Mara wat gaat jouw boekje ineens weer snel.  ;D

Punky gelukkig weer de oude.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Yvon

Het gaat in een keer heel erg snel hoor.....

Mara