Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Het zijn weer super de super mooi foto's !!  :-*  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Mara ....whhhhhhhaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuw   wat een hele bende foto's waren dat en wat voor een foto's , ik val echt met mijn neus in de fotoboter hier ! Heel mooie ook hoor ! Wie is dat mooie bonte witmaskertje die je daar hebt ? Grtjs Ann ;D ;D ;D

Romy

Hoi Mara

Wat een heleboel leuke foto's waren dat zeg  :D
Vooral van de Yuultje-special heb ik enorm genoten! Wat lief dat ie je wou helpen poetsen  ;D Welk deel van de volière heeft hij gedaan?  ;D :P

Groetjes
Romy

*Manon*

Hoi Mara,

Wat een geweldige serie foto's.
Wat komen de kleuren van de vogels buiten toch mooi tot hun recht, veel mooier dan binnen.
Ik heb er echt van genoten.
Prachtig  :-*

Mara

Hoi Yvonne

Dank je wel voor het compliment!!

Hoi Ann

Die mooie bonte witmasker is Reiko, hij komt bij Chantal vandaan en het was de bedoeling dat hij ging koppelen met Krullenbol, mijn cinnamon geparelde witmasker. Maar beiden hebben geen interesse in elkaar...nog niet.  ;)

Hoi Romy

Yuultje hielp een beetje te goed hoor, in plaats van in de emmer gooide ze het er langs.  ;) Dank je wel voor het compliment.

Hoi Manon

Dank je wel voor het compliment.

Groetjes

Mara

Lauwers

Hoi,

Leuke foto's zeg! en Reiko is een echt model! Zo posseren voor de camera, een droom van elke fotograaf!
Zoveel kleurtjes, zoveel vogeltjes, zoveel vreugde, zoveel liefde, amai, zoveel van zoveel!

Groetjes,
Davina, Charlie, Blanche, de 4 eitjes en Bobo

danielle

Hoi Mara,
Super mooie foto's. Ik vind Reiko echt een heel mooi valkje.

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Davina en Danielle

Dank jullie wel voor de complimentjes.

Groetjes

Mara

Hermien

Ik had het niét moeten doen.......jouw foto's bekijken. Wat een heerlijk en kleurrijk paradijs heb jij je vogels gegeven zeg. Het is maar goed dat mijn 'Vliegtuig' dit niet heeft gezien, want dan zouden zij hun thuisbasis hier meteen verlaten..... :'(
Ik moet eigenlijk sowieso niet naar foto's op deze site kijken, want inmiddels ben ik al zover dat ik ook dolgraag een grote buitenvolière zou willen hebben......maar hoe doe je dat op een balkonnetje van 1.50m x 0.90m?
Maar misschien heeft iemand een idee om dat balkonnetje te overspannen met een afdak en er gaas aan te maken......
Klussers onder ons: "Wie helpt mij?"

Mara, je hebt pláátjes van vogels en het beeldverhaal van je schoonmaakhulp is fantástisch!

Van GG&S krijg je een vette klapzoen. ;D

Mara

Hoi Hermien

Ik denk niet dat jouw 'vliegtuig' jouw had achtergelaten hoor, ik denk dat ze je meegesleept hadden naar het mijn bonte vogelbende hoor.  ;) En als ze toch alleen waren gekomen, dan had ik ze terug gestuurd naar je. Hier komen ze alleen maar binnen met toestemming van de eigenaars, of ze moeten aan komen vliegen.  ;)

Ik hoop dat iemand je mss kan helpen met je balkon. Ik snap wat je bedoeld hoor, het is ook zo leuk een voliere.

Hoi iedereen

Vanmorgen even een zeil op de voliere gelegd dat ze toch schaduw hebben. Want 's middags staat de voliere in de volle zon en aangezien het zonnescherm nog niet op de voliere zit, hebben we voor deze oplossing gekozen.

Gisteren zijn er twee nieuwe kwartels bijgekomen nadat mijn grijze kwartel is overleden. Ik denk dat ze iets van legnood heeft gehad want ze legde echt eitjes bij de vleet.....Nu heb ik dus 4 hennetjes en 2 haantjes.

Groejtes

Mara

Hermien

Gelukkig, ze komen er dus niet in bij jou, tenzij met mijn toestemming. Maar misschien krijgen ze die toestemming nog wel een keer als ze zo klierig blijven als vanavond. Gabber heeft na máánden de rotanklok weer ontdekt. Het zou niet erg zijn als hij er alleen op gaat zitten. Maar hij heeft er een pootje van om aan de wijzers te gaan jutteren. Als ik dat niet in de gaten heb kan het gebeuren dat ik morgen ontdek eigenlijk van gisteren te zijn....... ??? ::) ;D

Dierenfreackske

Hoi Mara ....hoe is het daar met de valkjes en vogeltjes ? Wat leuk dat je weer 2 nieuwe kwartels bij hebt . Heel mooi hoor ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Hermien

Die arme Gabber zeg. Hihi, maar ik ken het hoor, het slopen en zo. Maar voorlopig komen ze er toch niet in, ik zit vol met mijn 34 (of zijn het er nu 36?) vogels, dus voorlopig geen plek. Dus laat ze de foto's maar met een gerust hart zien, want ze kunnen veilig bij jou thuis blijven.  ;)

Hoi Ann

Ja hoor, hier gaat alles prima. Gisteravond hoorde ik Yubel een prachtige serenade voor Yiba fluiten, hij was haar echt aan het versieren. De dames broeden in het nachthok nog steeds gezellig met hun drietjes samen, zucht, gekke vogels.

Hoe is het met jou?

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , is Yubel een koppeltje met Yiba ? Leuk dat is floot voor haar he ! Valkjes en popjes versieren he , dat zie ik hier ook vaak hoor ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Yubel en Yiba zijn een koppel, heel erg leuk. Dat waren ze al toen ik ze bij Anja ophaalde, niet echt een koppel dat doet wipwappen of zo, maar ze zijn wel een hecht koppel, altijd bij elkaar en zo.

Groetjes

Mara