Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Marc

;D

Hoi Anke

Ik ga héééééééééééél véééééééééééééééééééél oefenen.  ;D

Hoi Anja

Dank je wel voor het compliment. Zoals al gezegd bij Anke, ik ga heel veel oefenen.  ;D Vanmiddag heeft Yubel ook gedoucht, samen met Yella. Yiba en Yuultje hadden geen zin.

Hoi Ann

Dank je wel voor het compliment.

Mara

danielle

Hoi Mara,
Je hebt super mooie foto's geplaatst. Vooral die kroelfoto's vind ik echt lief.
Wat super dat je een nieuwe camera hebt. Hij maakt echt mooie foto's, ze zijn van hele goeie kwaliteit. Ja oefenen is wel nodig  ;D .

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Danielle

Dank je wel voor je reactie. Leuk dat je even komt buurten.

Haha, volgens mij vinden jullie mijn foto's zo slecht als jullie zeggen dat ik moet oefenen.  ;)

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Mara,
Heel goed lekker veel oefenen dan worden je foto's NOG mooier en wij mogen meegenieten ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Mara ....alles kids daar ?  ;D ;D Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Mara,

Fantastische foto's zeg vooral met dat groenvoer erbij!

Ik loop nogal achter in je boekje, maar nu ga ik je weer volgen  ;D

Groetjes Manon

Mara

Hoi Anke

Ik doe mijn best. Morgenmiddag heb ik vrij, dus ik zal eens wat gaan oefenen.

Hoi Ann

Het gaat hier allemaal zijn gangetje. Vanmiddag heb ik de birdies nog gedoucht, nu zat zelfs Plientje met de vleugeltjes wijd.

Hoi Manon

Leuk om je hier weer te zien. Had je zoveel in te halen? Ik ben allang blij om je weer in mijn boekje te zien. Geniet er van.

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Mara

Gelukkig kan je niet horen wat ik hier zit te zeggen als ik jou foto's zie. Alle ooooooooh's en aaaaaaaaaaaaah's, je zou horendol worden denk ik  ;D
Echt super hoor, je foto's! Ik dacht bij de eerste reeks : waauw wat een goede camera. Maar ze moesten dus nog komen  ::) ;D Dus dat was een reeks met NOG mooiere foto's. Maar ik zou toch proberen om jezelf nog te overtreffen hoor  ;D ;) :P Kunnen we lekker genieten van nog meer foto's  ;D
Zie ik het goed dat het breedbeeld is?

Ik vind jou vogelparadijsje echt prachtig hoor, die mooie kleuren en al die vogels die er supermooi bij zitten en écht stralen  :D

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat leuk dat Plientje met haar vleugels wijd open stond ! Prettige avond nog , grtjs Ann

Mara

Hoi Romy

Dat had ik best wel eens willen horen, haha. Ik heb vanmiddag nog nieuwe foto's gemaakt, die zal ik straks even verkleinen. Om heel eerlijk te zijn weet ik niet op welk formaat ik de foto's heb ingesteld hoor. Maar ben blij dat je er van genoten hebt. Moet nog veel leren hoor...

Hoi Ann

Ja, dat was heel leuk om te zien. Een teken dat ze zich goed thuis voelen (tenminste, dat hoop ik). Je pakje is aangekomen, dank je wel.

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Mara

Waauw zeg, opnieuw foto's  :D
Leren is leuk he, althans, ik vind het leuk om te ontdekken dat ik iets nieuws kan. Geeft een prettig gevoel he  :D

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Mara , graag gedaan hoor !  ;D ;D ;D.
Ik ga morgen dus Gerdina haar pakje ook opsturen , dan heeft ze die ook volgende week eindeijk he ! Grtjs Ann

Wilma1

IK heb dus aléén maar foto's gekeken  ::) en dát zegt genoeg hoe het gaat bij je...SUPERRRR dus  :D

Wat prachtig om te zien, zowel de oude- als nieuwe camera maakt mooie foto's, maar uiteindelijk zijn de modellen die het doen  ;D ;)

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi ROmy

Ja, het is altijd leuk om iets nieuws te leren. Ben er ook trots op als er iets heel goed lukt.

Hoi Wilma

DAnk je wel voor het compliment. Hihi, ik heb de laatste tijd weer best wat foto's gemaakt en er komen er nog meer aan.

Hoi Ann

Graag gedaan. Ik weet niet zeker of ik er mijn valkjes een plezier mee doe. Maar ik weet zeker dat mijn petekindje en Beau ze wel leuk vinden.

Er komen zo foto's aan.

Groetjes

Mara

Mara