Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ann en Anke

Yubel mocht ik kroelen en Yuultje kwam uit mijn hand eten....Beetje verwarrend....Haha, ja, het is wel een bijzonder mooi gevoel hoor. Echt waar. Geweldig gewoon.

Mara

p.s. foto's volgen vandaag.

Anja

Ik wist het wel. Ze hebben gewoon tijd nodig gehad om te wennen.
Hier kon ik Yubel ook gewoon kroelen. Ben echt super blij voor je. En dan komt Yuul ook nog uit je hand eten............nou jou zondag kan niet meer stuk.

Ik kom straks naar je foto's kijken.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Mijn dag kan inderdaad helemaal niet meer stuk. Yuultje heeft zelf even op mijn arm aan mijn armbandje zitten te knabbelen.  ;D Geweldig. Hihi, je wist het wel....Ik ben zo trots.  ;D Ik heb heel wat foto's, ook met mijn nieuwe camera gemaakt. Ik merk nu al het verschil alleen al in het knippen van de foto's.

Hoi iedereen

De eerste serie foto's. Ik schrijf er verder niets bij, ik laat de foto's gewoon voor zich spreken.

Groetjes

Mara

Mara

Mara

Mara

Zo, dit waren de foto's met de oude camera (3.1 megapixels). Ik heb ook al nieuwe foto's gemaakt met de nieuwe camera (7.2 megapixels) maar ik denk dat die te groot zijn dus moet ze eerst even verkleinen.

Groetjes

mara

Marc van de Kuifjes

Hey Mara,
Het is echt een gezellige vogelboel bij jou! :D
Heb je eigenlijk (een deel van) de Y-tjes overgenomen of begrijp ik dat verkeerd? Ik heb duidelijk weer iets gemist... :-[ Ik weet wel dat je in het voorjaar nieuwe vogeltjes verwachtte... :)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Marc

Dank je wel voor het compliment.

Ik heb van Anja 4 Y-tjes overgenomen (Yubel, Yiba, Yella en Yuultje) en van Chantal heb ik 4 valkjes overgenomen (Foefer, Punky, Reiko en Plientje).

Het geeft niets dat je iets gemist heb, ik ben ook vaak achter met lezen.

Groetjes

Mara

Mara

Mara

Mara

Marc van de Kuifjes

Met die nieuwe camera ziet Pino er nu nóg kleuriger uit! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi Mara,
Ik heb weer van je foto's genoten!!
Ga jij maar goed oefenen met je nieuwe camera, dan genieten wij wel mee ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Eugenie,

Geweldige foto's meid. Met de oude camera waren de foto's al toppie maar nu met de nieuwe zie je de kleuren nog beter.

Een ding vind ik wel:

Je moet nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel oefenen :P :P :P Dan kunnen wij weer genieten.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Schitterende foto's hoor ! Ik vind het zo super om die valkjes en andere vogeltjes zo samen en lekker ontspannen in de voiliere te zien he ! Grtjs Ann