Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Het is altijd genieten met jou foto's. Jammer dat je net op dat moment de camera niet had. Ik weet hoe ze dan doet want hier deed ze dat ook wel eens.

Dan voelt ze zich toch echt thuis bij je.

Groetejs Anja

Romy

Hoi Mara

Prachtig hoor! Ik heb heel erg genoten van de douchefoto's!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi iedereen

FIjn dat jullie zo genoten hebben van de foto's. Ben er echt heel blij mee. Zal eens proberen om van de week foto's te maken. MOrgen moet ik terug naar de kapper, de kleur is er niet goed in gezet (zonde van het geld) dus moet ik morgen even terug.

En even voor de duidelijkheid, het is geen tuinslang maar een drukspuit waarmee ik ze doe sproeien.

Eentje zoals hier:
Klik hier en dan bovenste plaatje.

Groetjes

Mara

danielle

Hoi Mara,
Je hebt prachtige foto's geplaatst! Ik heb er echt van genoten.
Heerlijk dat ze zo genieten van de plantenspuit.

Groetjes van Danielle

Dierenfreackske

Hoi Mara ....   ik dacht het al dat het geen tuinslang was , ik dacht zo , dat kan toch niet he ,   wat leuk wel zo'n drukspuit he !
En hoe is het me de valkjes , grasjes en je rosella ? Heeft hij het niet te moeilijk nu je andere gestorven is ? Gelukkig heeft hij daar een heleboel vriendjes he ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Danielle

Dank je wel voor je leuke reactie. Ze genieten er echt van.

Hoi Ann

Het gaat hier zijn gangetje. De rosella's zijn nu wat rustiger geworden nu dat het popje dood is. Er was een dominante pop, dat was zij. Maar het is nu wel een stuk stiller hoor in de voliere.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...aha zeg ! Ja , dat scheelt wel in de voiliere he , als er een dominant parkietje wegvalt , dan is het inderdaad veel stiller he !  ;D ;D De tentjes komen eraan ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Ik wacht op de tentjes, ik ben benieuwd wanneer ze komen.

Hoi iedereen

Ben net bij een heropende dierenspeciaalzaak geweest, en daar heb ik 2,5 kg trosgierst gekocht voor €9,50. HIer bij de dierenspeciaalzaak betaal ik dik €15,00. Nu kan ik even vooruit met de trosgierst.  ;D Verder gaat alles zijn gangetje hier. Ik heb in het kleine nachthok drie valkjes op nepeitjes zitten. Gaat ook heel goed.  ;D

Mara

Kimm

hoi mara,

nou inderdaad jij kan weer ff vooruit!
leuk dat ze op de nepeitjes zitten :D   :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Mara .......geduld wordt meestal beloond he !
Ze komen  wel he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Mara,
Hoe is het in je valkjesparadijs?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Kimm

Ja, ik kan weer even vooruit en voor dat bedrag...ik viel bijna om....Meteen een gratis zak puppybrokken meegenomen (had daar namelijk een balenpas).

Hoi Ann

Ik wacht geduldig af, ze komen vanzelf wel een keertje hier.

Hoi Anke

In het valkjesparadijs gaat alles goed. Vanmorgen had ik de jongens (en meisjes natuurlijk) trosgierst gegeven. De laatste streng heb ik voor de valkjes gehouden die wilde komen, daar zat natuurlijk ook Yuultje bij van Anja. Yuultje is tegenwoordig haantje de voorste hoor, ze is echt niet bang aangelegd. Dus komt eerst Pareltje, die jaagt ze zonder pardon weg. Toen kwam Reiko, die jaagde ze weg. En toen kwam Pino, dus ik dacht, nu gaat Yuultje. Wat deed Yuultje, ze ging Pino wegjagen. Ik stond dus echt met mijn mond vol tanden....

mara

Mara

Hoi hoi

Wat me vanmorgen toch is overkomen....

Ik kwam de voliere binnen en een valkje zat met zijn hoofdje naar beneden zo van, kroel me.....Dat valkje was dus YUBEL. Ik heb Yubel mogen kroelen....echt onvoorstelbaar hoe fijn dat was. Even later zat hij op mijn hoofd.....Yuultje kwam uit mijn hand eten, vind het echt super.

Straks heb ik nog foto's.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat leuk zeg dat Yuultje met z'n koppie zo naar beneden zat om gekroeld te worden , dat is echt een zalig gevoel he ! En kwam Yubel zomaar op je hand eten ? Zalig is dat he !

Ik denk dat ze het daar helemaal te gek vinden zo met z'n allen he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Mara,
Wat zal jij ervan genoten hebben dat je Yuultje mocht kroelen en dat Yubel uit je hand kwam eten :)
Heerlijk hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes