Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Caroline

Heel veel sterkte meis, sorry een beetje later maar ik kon niet online.

Rust zacht, Chatima  :-*

Groetjes van een ander slecht baasje.   ::) Ik ben regelmatig ook een dagje weg hoor, gezellig met mannetje en kids, vorige week nog .... naar Slagharen en Oberhausen, weg van half 9 ´s morgens tot kwart voor 10 ´s avonds .... ben ik nu niet super slecht??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Wat kun je soms een nare dingen achterlkaar hebben. Arme Chatima, zoals ik al zei tegen je, dacht ik dat ze ook tot de "ouderen" behoorde maar 2 jaar is niet oud  :-\

Sterkte meisje :'(

:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi iedereen

DAnk jullie wel voor de reacties. Het is wel stil in de voliere, maar ach, ook dat komt goed. Zal wel blij zijn als het mooier weer wordt en blijft, des te eerder kunnen de valkjes van Chantal naar mij toe verhuizen. Verder gaat het met mij even tijdelijk wat minder. Ik heb last van een zogenaamde 'tennisarm'. Doet ontzettend zeer en zoals ik ergens gelezen heb, kan het ontzettend lang gaan duren voor het over is. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik er aan kan doen...maar moet van de week wel terug naar de HA, dus ik ben benieuwd.

Groetjes

Mara

danielle

Hoi Mara,
Ik hoop ook voor je dat de valkjes van Chantal snel naar je toe kunnen verhuizen. Is toch ook een leuk vooruitzicht.
Wat vervelend van je 'tennisarm', dat kan knap lastig zijn.
Hoop toch voor je dat het niet zo lang duurt voordat het over is.

Groetjes Danielle

Wilma1

Hoi Eugenie,

Ook al zitten er meerdere vogels in je voliere, het lijkt altijd ineens zoveel stiller, als er 1 wegvalt. En het mooie weer, mag idd wel komen  :D niet alleen voor de vogels hoor  ;)

Getsie een "tennisarm". Rond mijn 28e heb ik dat eens gehad en (zeker met toen 2 jonge kinderen) erg lastig en het is behoorlijk pijnlijk.

Vooral met iets hoog willen pakken, je arm wil dan niet meer terug en laat je hetgene je net hebt gepakt van pijn weer los  :-\. Ook met een simpele beweging iets uit de koekast pakken was een ramp, ik kon alleen iets vastpakken met mijn handpalm naar boven toe. Er is heel wat op de grond geklettert  ::) ::) ::) ::)

Het heeft zo'n 4 mnd. geduurd eer het beter werd  ::).... duzzz  ::) ::) ::) rustig aan maar... oefeningen, zoals je arm laten "hangen" en rondjes draaien heen en terug, op je eigen gewicht verlicht enigzins de pijn.

Sterkte  :-*

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Randy

heee mara ;D

nog onwijs bedankt voor je gelukkig nieuwjaar wens, ik zie hem nu AL:P

whah neuh ik kreeg geen mails meer als ik een bericjht ontvangen had, dus ik wist van niks :-X

maarre jij ook hetzelfde gewenst ook al is het jaar bijna om ::)

ik ga het allemaal weer beetje proberen bij te houden hier.......

Groetjes en sterkte met je arm,,,,Randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mara

Hoi Danielle

Ik hoop dat het gauw beter gaat, maar ben er bang voor...Maar we blijven positief en we zien wel hoe het verder gaat.

Hoi Wilma

Ja, het lijkt veel stiller in de voliere...maar ook dat zal wel gaan veranderen. Dank je wel voor de tips. Poeh, wordt er niet vrolijk van hoor maar het komt allemaal goed.

Hoi Randy

Haha, dank je wel voor de verlate nieuwjaarswensen. Momenteel schrijf ik niet meer zo veel, dus je zult het wel makkelijk bij kunnen houden.  ;)

Mara

Anja

Hoi eugenie,

sterkte met je arm. Volgens mij is het erg pijnlijk. Ben benieuwd wat de HA er aan gaat doen.

Groetjes Anja

Bello

HOi Eugenie,

he dat is vervelend wel ff laten weten wat de huisarts heeft gezegd.

Meid straks heb je weer wat andere valkjes in je voliere en dan heb je weer leven genoeg in de voliere.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Mara,

Wanneer kan je de birdies bij Chantal gaan halen !? Erg vervelend hoor een tennisarm, ... neem in ieder geval als je de mogelijkheid daar toe hebt, zoveel mogelijk rust met deze arm !!

Gaat het inmiddels weer een klein beetje met je !? En hoe gaat het met alle andere birdies !?

Fijne dag vandaag !!

Groetjes, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Hoop dat de huisarts je nog meer kan voorschrijven dan alleen maar rust met je tennisarm.

Denk aan je :-*

Dierenfreackske

Hoi Mara ....wat vervelend dat je een tennisarm hebt he ! Rust jij maar goed ermee dan komt het wel goed hoop ik !
Is het al een beetje beter met de pijn ? Het moet vast niet gemakkelijk zijn als je dingen moet doen met je arm ! Veel rusten he ! Grtjs en beterschap hoor ! Ann

Mara

Hoi Anja, Dorothé, Karin, Jeanine en Ann

Het doet ontzettend zeer, zelfs met de ontstekingsremmers. Ga morgen toch proberen te werken (moet eigenlijk gewoon gaan werken) en dan zien we wel. Morgen of overmorgen even naar de dokter. De pillen vallen ook niet echt goed. Ben er best wel moe van en zag gisteren zelfs even sterretjes toen ik iets te enthousiast met Beau bezig was....hoop dat het gauw over is, maar heb al horrorverhalen gehoord... ::)  :-X

Met de birdies gaat alles goed. Ga toch misschien de twee rosella popjes wegdoen. Ze zitten nu al tijdelijk apart omdat ze in het voorjaar voor heel veel onrust zorgen en Pino mist ze eigenlijk niet echt...maar ben er niet uit dus tja, voor nu zitten ze gezellig met hun tweetjes. De kwartels zijn net kleine legbatterijen. Elke dag vind ik minimaal 3 eitjes.....De roodruggen zijn gewoon oud en versleten, het popje kan niet meer vliegen en het mannetje zorgt goed voor haar. De valkjes zijn gewoon de valkjes al is Adsila wat stiller dan normaal....

Pipo en Kuifje zitten momenteel samen in de kooi, ze zijn vanmiddag los geweest en nu zitten ze dus samen in Kuifjes kooi. Dat gaat prima, ze spelen samen, zitten samen te eten. Dus dat zijn goede maatjes. Foto's komen van de week. Moet nog heel veel bijlezen, heb twee koopavonden en ben gewoon aan het einde van een dag (tegen een uur of 4 begint het al) helemaal keikapot.....

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat gezellig dat Pipo en Kuifje het goed vinden met elkaar en zo goede maatjes zijn he , en wat leuk nieuws ook dat de valkjes bij Chantal nu wel snel bij jou gaan komen he ! Rossella's en valkjes gaan ook niet echt samen als ik het goed heb he , dus is het misschien wel geen slecht idee dat ze een ander pekje krijgen he ! Ze zijn ook onrustiger dan valkjes heb ik me laten wijsmaken , ik denk dat je dat ook wel weet he ! Gelukkig gaat het bij jou niet zo  maar met jonge nieuwe valkjes is het misschien uitkijken he ! Ik hoop in ieder geval dat je nu eens gespaard blijft van tegenslagen en je de nieuwe valkjes van bij Chantal kan ophalen binnenkort !
Het zijn vast ook beauty's he ! Ik ben al benieuwd hoor , ze komen in ieder geval ook heel goed terecht bij jou en je lieve vogeltjes! Ik hoop dat je niet te veel last hebt met je elleboog als je weer gaat werken , maar hopelijk heb je goede en leuke collega's die een beetje soepel zijn daarin ! Grtjs Ann

trienke