Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Saar

*Yvon

Hoi Mara

Jeetje wat een vervelend nieuws.  :'(
Hoe oud was Chatima ?
Kan me niet herinneren dat die al zo oud was.
Maar ja,soms staat er ook helemaal geen leeftijd voor en gebeurd het gewoon onverwachts.  :'(
Heel veel sterkte met het verlies van Chatima !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Mara ....ach wat een mooie lieve foto's van Chatima
en wat een prachtig valkje was het ! Je zal haar vast heel erg missen he ! Ze heeft een prachtige tijd gehad daar bij jou en de andere parkietjes ! Grtjs Ann

Monky

Hi Mara,

Hoe is het mogelijk, hè, dat alles soms tegelijk gebeurd. Helaas hebben we het niet altijd in de hand, maar dat maakt het er niet makkelijker op.
Meis, ik leef met je mee. Heel veel sterkte met het verlies van je lieverd.

Rust zacht, Lieve Chatima... :'(

Liefs,
Monique

danielle

Mara

Hoi iedereen

DAnk jullie wel voor de lieve woorden. Tja, waaraan is Chatima gestorven? Uitputting, gebroken hartje? Ik heb echt geen idee. IK ben het weekeinde weg geweest, ben bij een bevalling van een bouvier geweest (15 pups op de wereld gezet) en ik vond Chatima heftig geplukt in een hoekje van de voliere. Meteen apart gezet, water met druivensuiker gegeven en maandag toch maar even naar de dierenarts gegaan. Ze had goede hoop dat hij zou opknappen, kreeg antibiotica, pijnstilling en een zalfje mee voor zijn kale plekjes. En dinsdagmorgen was hij dood. Gewoon, zo maar dood....hoe en waarom, ik weet het niet...Maar voel me wel een ontzettend slecht baasje, want als ik thuis was gebleven en beter had opgelet, was dit niet gebeurd....Ik ben helemaal geen goed baasje voor mijn vogeltjes.  :'(

Mara

Kimm

lieve mara,

praat jezelf alsjeblieft geen schuldgevoel aan. niemand kan van tevoren weten hoe iets loopt. meid, je bent een super baasje en daarbij, je was ook naar de da geweest, dus jij ging er niet vanuit dat dit zou gebeuren. en je hebt aan de andere kant weer leven op aarde gezet met die bouvier. lieverd, hier kan jij, niemand wat aan doen. tuurlijk snap ik dat jij je nu zo voelt. ik denk dat ik hetzelfde zou voelen, maar wees realistisch, dit heb je niet zien aankomen.

dikke knuffel,

kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Annelies

Hoi Mara

He meid kom op hé dit had jij ook nooit kunnen weten hoor.
Als je dit van tevoren verteld was had je thuis gebleven.
Ik kan me echt geen betere baas voor stellen dan jij.
Als ik allergie zou hebben zou ik mijn valkjes in alle vertrouwen aan jouw geven omdat ik weet dat ze het dan goed hebben.

Het is echt balen dat het gebeurt is en het waarom ja daar komen we nooit achter hé.
Maar het is niet jouw schuld.

Liefs Annelies

*Petra*

Hey Mara,

Je kunt niet alles voorkomen, hoe graag je ook zou willen.
Het hoort erbij, hoe vervelend ook.

Sterkte,
Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Eugenie,

En als je thuis was gebleven en je had (om maar een voorbeeld te geven) visite gehad. Dan had je het waarschijnlijk ook niet eerder ontdekt.

Ben je daarom een slecht baasje................dacht het niet hoor. Je moet jezelf geen schuldgevoel aanpraten daar schiet je al helemaal niets mee op. De vragen waarom en had ik maar die moet je je niet stellen.

Daar krijg je toch geen antwoord op. En terug kijken en denken had ik maar zo of zus...............dat is achteraf praat en daar bereik je ook niets mee.

Sorry als het even cru of bot overkomt maar dat is niet mijn bedoeling.

Je bent een goed baasje en je bent beregoed voor je vogies en voor Beau.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Kimm, Annelies, Petra en Anja

Dank jullie wel voor de opbeurende woordjes. Jullie hebben ook wel gelijk hoor, maar het is zo moeilijk...

Mara

Valerie

Hé Mara, kop op meisje! Je bent helemaal geen slecht baasje, maar 1 van de beste die er is!
Je kan toch ook niet de toekomst voorspellen?
Soms gebeuren er hele nare dingen.
Ik kan me goed voorstellen dat je je nu erg rot voelt, maar ook al was je thuis... Zo mag je niet denken.
Chatima heeft een goed leventje bij je gehad, dat is een feit dat zeker is.
Heel veel sterkte!  :-*

Mara

Hoi Valerie

Dank je wel voor je lieve woorden.

Hoi iedereen

Ik zal van het weekeinde een In Memoriam maken zoals ik met de andere birdies gedaan heb. Maar heb er vanavond en morgen geen tijd voor....Het gaat allemaal wel zijn gangetje hier. Het roodrugpopje kan niet meer vliegen...Ze heeft haar vleugel bezeerd maar weet toch weer van voor naar achteren en van achteren naar voor door de voliere te crossen. 's Avonds klimt ze omhoog en ze wordt bij tijd en wijlen gevoerd door zowel haar mannetje als Pino (!). Echt super lief om dat te zien. Het betere weer geeft me weer wat meer hoop dat de valkjes van Chantal snel mogen komen. Hoop echt dat ze snel hierheen mogen komen.

Maar ik mis Chatima ontzettend, ook dit zal een plaatsje moeten krijgen....Maar ik heb mijn best gedaan...het mocht gewoon niet zo zijn....

Mara

jolandaW

Hoi mara.

Ook namens mij nog sterkte gewenst met het verlies van  Chatima.
Sorry dat ik een beetje laat reageer maar ik had het nog al druk van de week met veel visite omdat ik jarig was maandag en dan bij mij ook de lutino die overleden is waardoor ik de andere vogels meer aandacht moest geven.
Ik weet dus net als jij hoe het voelt maar echt geloof me je kan er niets aan doen hoor.
De ene vogel wordt nou eenmaal ouder dan de ander en als je thuis was geweest wil het nog niet zeggen dat je er wat aan kon doen.
Dat zag je ook bij mij, ik had haar savonds ook appart gezet en sochtends keek ze me nog even aan dus ik dacht toen ook het lijkt wel beter te gaan en dan kom je een paar uur later thuis en dan blijkt dat je als je een uurtje later was geweest je haar niet meer in leven had gezien.
Het is net als bij mensen als het je tijd is dan is het je tijd en daar kan geen dokter of mens wat aan doen dus ook jij niet.
Het enige wat we doen is ze een zo'n leuk en goed mogelijk leven geven.
Maar heel veel sterkte

groetjes Jolanda

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik lees het nu pas dat Chatima is overleden.

Heel erg veel sterkte meid.
En niet aan jezelf twijfelen. Je hebt alles gedaan wat in je vermogen lag helaas heeft het niet zo mogen zijn en was het de tijd voor Chatima dat zenaar de regenboog vertrok.

Denk aan je :-*