Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Mara ...wat een super mooie en toffe voilere heb je zeg , je mag echt reuzetrots zijn , en wat kan je nu nog meer foto's gaan maken nu het zo klaar is he  ! Dat beloofd weer ! Hele mooie leuke foto's waren dat ! Grtjs Ann

Mara

Hoi iedereen

Even gauw want ik moet zo met de auto van pap naar de garage. Maar Kuifje is los, kan vliegen (alleen nog niet zo goed landen) en laat zich zelfs heel makkelijk door me pakken en een beetje kroelen. Foto's volgen later vandaag. Ik ben zo ontzettend trots op Kuifje en mezelf!  ;D Ik glunder en straal helemaal!!!

Groetjes van een hele trotse Mara

Mara

grootte van foto's aangepast naar [img width=480 height=360]
Gerda - global moderator

Sally

Hee Mara,

Wat leuk zeg!!! Ik zie je van hier uit glunderen. Het straalt gewoon van het scherm af. :D
Echt leuke foto's van Kuifje, en zo leuk dat ie zo op je hand gaat zitten. Fantastisch! Formidabel!
Gewoon Prachtig!!!.
Ik ben super blij voor jou en voor Kuifje dat ie dat zo heeft aangedurft.

Super leuke en mooie foto's!!!

Groetjes Sally

Saar

Heey wat leuk :D
Het is net of ik mijn Plientje zie zitten maar dan in kleur ;D
Groetjes Saar :-*

danielle

Hoi Mara
Wouw wat is de voilere mooi geworden  :o .
Echt super, wat boffen de vogeltjes bij jou zeg!

En Kuifje wordt gewoon echt tam! Wat leuk dat ze al zo veel durft.
Het is een mooi vogetlje. Ik kan me helemaal voorstellen dat je zo van haar glundert. Echt geweldig.
Je hebt super mooie foto's geplaatst.

Groetjes Danielle

Monky

Hi Mara,

Wat is je voliere mooi geworden. Nu nog het mooie weer zodat je lekker buiten kan zitten en er naar kan kijken  :D
Het wordt echt tijd dat het voorjaar wordt  ;)

Wat is kuifje een schatje... En wat een schitterende parels heeft ze.... Ik ben helemaal gek op parels, maar dat wist je al  ;D

Heerlijk is dat hè, als je kan kroelen. Het gaat helemaal goed komen.

Je krijgt toch nog een valkje erbij, toch? Bij Chantal als ik het goed begrepen heb? Je wilde een witmaskertje, toch?
Ik hoop voor je dat die ertussen zal zitten. Veel succes of plezier met wachten  ;D

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Mara

Dat is echt fantastisch nieuws!!
Was Kuifje al eens tam geweest, of nog niet? Dit moet een supergevoel geven  :D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Sally

Ikben ook heel trots op Kuifje hoor. Het vliegen ging nog wel met wat moeite hoor, ze kan ook nog niet zo goed landen en haar staart ziet er wat verfromfraait uit, maar verder is alles prima met haar. Nu is ze natuurlijk moe van haar avontuur.

Hoi Saar

Hihi, wat een leuk complimentje zeg.

Hoi Danielle

Dank je wel. Ik lees trouwens wel altijd in je boekje maar reageer niet zo veel meer...kom tijd te kort. Ik ben ook heel blij, ik kan zelfs nu al een vinger in de kooi steken zonder dat ze van de stok gaat. En ze was helemaal niet tam toen ik de kooi openzette...

Hoi Monique

Dank je wel voor het compliment. Ik heb inderdaad een witmasker man gereserveerd bij Chantal, dus ik hoop dat er wat tussenzit. Verder bedankt voor het compliment en de hele mooie handtekeningen. De keuze is zo moeilijk.... ;D Ik ben ook gek op parels hoor. Heb ook verschillende geparelde valkjes. Do'tje is wildkleur gepareld, Pareltje is een bonte wildkleur gepareld, Krullenbol is een cinnamon geparelde witmasker en wat is Kuifje nu ook alweer? Geen idee maar ze is we heel erg mooi gepareld. En ze maakte zulke lieve geluidjes....

Ik ben heel trots hoor!!

Hoi Romy

Dank je wel voor je lieve berichtje. Kuifje was dus absoluut niet tam, ze heeft me zelfs al een keer danig gebeten. Maar ik kon haar redelijk makkelijk pakken en kroelen. Ben heel blij daarmee.

mara

Dierenfreackske

Hey ...wat leuk dat je een witmasker hebt bijbesteld bij Chantal ook !  En wat een leuke en supermooie foto's alweer hoor ! Ik heb weer genoten he ! Grtjs Ann

Anja

Hey Eugenie,

Ik zie je hier helemaal glunderen en stralen ;D ;D ;D ;D

Mooie foto's hoor.

Groetjes Anja

Monky

Hi Mara,

Jou Kuifje is volgens mij een geparelde cinnamon man of popje.
Net zoals mijn Whooshy. Nu maar hopen dat het een popje is, want dat houdt ze haar parels  ;D

En wat de handtekeningen betreft. Kijk er even naar of je nog iets veranderd wil hebben. Bijna alles kan :) Ik vond zelf 5 en 6 mooi  ;)

Groetjes,
Monique

Romy

Hoi Mara

Waauw dat maakt het des te bijzonder  :D
Het kan bijna niet anders of Kuifje voelt aan dat jij haar niks gaat doen en dat je 100% te vertrouwen bent!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Ik ben helemaal de koning te rijk, echt waar. En dan te bedenken dat ik eerst nog niet eens bij haar in de kooi mocht komen. Maar we blijven zeker doorgaan, het begin is er en nu nog de rest!  ;D

Hoi Monique

Ow ja, een cinnamon gepareld popje. Ik denk echt dat het een zij is. Dank je wel voor je leuke reactie. Ik vind alle handtekeningen mooi, vooral die waar ook Beau bij staat. Je hebt echt je best gedaan. Ik zal ze morgen of het weekeinde even online zetten, ga zo Van Helsing verder kijken.

Hoi Romy

Dat maakt het inderdaad nog bijzonderder. Ben ook zo trots  ;D.

Liefs

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...wat een prestatie zeg , dat Kuifje  al goed kan vliegen , en wat een geluk dat je hem mag kroelen en vasthouden zeg ! Natuurlijk ben je wel trots op je valkje he !
Dat mag ook wel , wat een beauty ook he ! Grtjs Ann