Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ann

Ik hoop dat het bij Chantal gaat lukken ja, een witmasker man. Ben benieuwd maar je kunt het niet dwingen, we zien wel.

Hoi Bonnie

Hihi, ik ben al zo lang op zoek naar een mooie witmasker man. Net zoals ik op zoek was naar een mooie wildkleurpop, die ik nu ook gevonden heb bij Chantal.

HoI Romy

Graag gedaan hoor!

Hoi Anja

Hier is alles verder goed. Dank je wel voor je sms'jes van gisteren.  :-* Ik ben gisteravond met Beau naar de les geweest, en dan is het al zo laat om online te komen en als ik dan ook nog om 7 uur op moet staan....Maar hier gaat alles zijn gangetje.  ;D En bij jou?

Hoi Ann

Foto's komen eraan!

Hoi Trienke

Ik hoop ook echt dat er een witmaskerman bij zit. Ben zo benieuwd.

Hoi Anja

Foto's komen er NU aan...

Hoi iedereen

De beloofde foto's van de voliere zoals ze nu is. Alle foto's zijn ZONDER flits gemaakt, die heb ik niet meer nodig met zoveel licht....

En dan nog een foto van Kuifje, niet de beste maar ik wilde en niet flitsen en niet te dichtbij komen....Maar kijk eens wat Kuifje durft...

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Mara

Marc van de Kuifjes

Wow dat scheelt een pak met het licht zeg! :o
Gelukkig schijnt de zon niet anders moesten je vogels een zonnebril opzetten! 8) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

trienke

Hoi Mara

Echt schitterd, zo mooi is je voliere geworden, Een tijd terug voelde je je nog schuldig tegen over de valkjes, Maar kijk het resultaat nu eens. Ze zijn er vast heel erg blij mee.

Groetjes Trienke

Anja

Geweldigfantastischtegekmooisuperprachtig

Hoi Eugenie,

Graag gedaan hoor. Met mij gaat het goed. Moet mijn tijd goed verdelen want ik heb het erg druk op het werk en met revalideren. Vrijdags ben ik oo kecht opgebrand.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Mara,
Wat is je voliere toch prachtig geworden :o
Mooie foto's ook van je valkes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Mara

Je volière is echt PRACHTIG geworden  :o :o :o :o :o
Wat een zee van licht hebben je vogeltjes nu  :D

Ik vind het ook heel bijzonder wat Kuifje durft hoor! Het gaat steeds een stapje vooruit, laat ons hopen dat die trend zicht blijft voortzetten

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Marc

Dank je wel voor het compliment. Ik denk dat we er 's zomers wel een zeil of zo overspannen, dan hebben ze wat meer schaduw.

Hoi Trienke

Dank je wel! Ze beginnen nu 's morgens veel eerder met wakker worden en gaan 's avonds langer door. Ik ben zo blij dat het klaar is.

Hoi Anja

Dank je wel. Ben ook reuzetrots hoor. Ik geloof graag dat je dan helemaal opgebrandt bent hoor, ik ben ook kapot als ik gewerkt heb, vooral als het zo druk is als de laatste tijd bij ons in de winkel.

Hoi Anke

Dank je wel!!

Hoi Romy

Dank je wel! Ik vind het ook bijzonder wat Kuifje doet. Morgen ga ik het weer proberen. Hoop dat het zo doorgaat.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

WOOOOUUUUUWIEEEEEE !!  ;D
Je voliere ziet er zeker een stuk beter en lichter uit zo zeg.
De vogels zullen nu nog mooier in beeld komen.  ;) ;D

Enne,succes met het wachten op je witmasker mannetje.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

heey bekent dak ;D
Dat hebben wij ook op de voliere liggen.
Heel stevig spul is het :D
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Yvon

Ik denk dat het foto's maken nu veel leuker wordt!!

Hoi Saar

Mijn broer had het op de veranda liggen die platen, al 6 jaar oud en niet versleten. Het is echt super hoor!

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Je hebt echt een paradijsje daar staan voor je prachtige vogeltjes.
Super mooi.
We hebben hier weer super zitten genieten :D

margreet

hallo Mara,

Wat een mooie voliere, die kan wel tegen een stormpje.
Hele klus geweest.
Alles weer lekker voor de zomer gereed.
mooie foto's hoor.
'
groetjes Margreet

Wilma1

:o Het is het wachten wel waard geweest  :D wat is het prachtig geworden en ineens moet ik denken aan de drie van mij bij *pieeep*.... zaten ze maar hier bij jou, dan waren ze gewenst en gelukkig  :-\ geweest  :'(

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Hoi Mara,

Dat is mooi geworden zeg!
het is al het wachten wel waard geweest toch? Het is prachtig.

Misschien kun je er zomers een plaat hout op leggen, of een scherm van wilgentakken of zoiets.
Ik denk dat het onder een zeil snel te warm wordt.

Leuke foto's weer!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

•=Bonnie=•

wauw, wat een super mooie volière! prachtig.