Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Hoi Mara,
Dat van die broedvlekken dat had ik nog nooit gezien! Hebben alle valkjes dat? ??? :)

Wel leuk van Truusje en Parel. Had je hen een Kama Sutra gekocht misschien? ;) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

Hoi Mara,

Wouwie,

Gelijk al foto's  :D :D Super zeg, vooral die heerlijke broedse snoet !! Nezumi van Grisha had ( en waarschijnlijk nu nog steeds nog ) ook zo'n vreselijke heerlijke broedse snoet ... echt heel erg apart om te zien hoor  ;D

Wat hebben de valkjes het toch heerlijk hè, ... en wat is Pino toch een goedzak hè .... echt een lieverdje hoor !!

Bedankt voor de prachtige foto's, ... fijn altijd die heerlijke opkikkertjes  ;)

Groetjes, Karin

•=Bonnie=•

Wat een mooie foto's Mara :) Leuk gezicht he die broedvlekken, Fallow had dat ook altijd enorm  :'(

trienke

Hoi mara

Leuk zeg al die foto's  ;) Ik heb er weer van genoten

Groetjes Trienke

Caroline

Hoi hoi .... gave foto's weer!!!!  :D

En ik duim mee hoor voor een witmaskertje .... mocht het helemaal niet lukken ..... Eros & Perle hebben 5 bevr. eitjes, kunnen weer Tibeau Tinco's en Harrie's uitkomen maar .... ik ga niet in het vaarwater van ons Chantalleke zitten hoor.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Marc

Mijn lutino man, Hoen, heeft er ook last van als hij broeds is. Dus tja....natuurlijk zal een witmasker geen oranje vlekken krijgen.  ;)

Hoi Karin

Fijn dat mijn foto's opkikkertjes zijn. Dat doet me echt deugd want jij kunt best wel een opkikker gebruiken. Die broedse snoetjes zijn zo leuk om te zien. Echt super gewoon. En Pino is echt een goedzak, mijn broer was hier aan het klussen en hij zei tegen pap: 'kijk eens, die rosella is een valkparkiet aan het voeren'. Dat is zo ontzettend lief.

Hoi Bonnie

Dikke knuffel voor jou. Hoe is het nu met je? Heb je het verdriet over Fallow al een plekje gegeven?

Hoi Trienke

Leuk om je hier weer te zien!!! Dank je wel voor je compliment.

Hoi Caroline

Ik denk niet dat je in het vaarwater van Chantal zit hoor, tenminste, dat denk ik dan. Ik hoop echt op witmasker mannetjes voor mijn Krullenbol en ik vind ze prachtig. Ik vind jouw witmaskers ook prachtig hoor! Ik zal je aanbod zeker in gedachten houden!

Hoi iedereen

Ik heb nieuws!!! Ja....de voliere is klaar. Het polycarbonaatdak zit er eindelijk op en wat een verschil!!! Ik heb nog nooit zo veel licht gehad in de voliere...Foto's volgen nog.

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Mara

Ik heb heel erg genoten van je foto's en heb erg moeten kijken naar die broedplekken! Die zijn echt wel heel fel, zo fel heb ik het nog nooit gezien!! Maar het heeft wel iets vind ik :)

Maar ik heb iets gemist denk ik : er was sprake van hoop op een witmasker uit een eitje? Hierin ben ik niet helemaal mee...

Wat goed dat de volière helemaal af is, proficiat daarmee!! Het moet vast een prachtig zicht zijn in jullie tuin  :D Ik ben benieuwd naar de foto's!

Groetjes
Romy

Oh ja : ik lees hier ook dikwijls, maar reageer daarom niet altijd. Dit wou ik je nog even laten weten  :)

Mara

Hoi Romy

Ik heb bij Chantal een witmasker man gereserveerd. Mochten er mannen uit de eitjes komen waar ik natuurlijk heel hard voor duim. Witmasker mannetjes zijn zeer gewild want altijd als ik er eentje op het oog heb, dan is die al besproken of zo. Dus vandaar dat ik nu op de lijst bij Chantal sta. Maar Caroline kan ook witmasker mannetjes kweken, dus mocht het bij Chantal niet lukken, dan kan ik altijd nog bij Caroline informeren.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ....wat leuk dat je een Witmaskermannetje hebt gereserveerd bij Chantal zeg ! Hopelijk lukt het en anders is er inderdaad ook Caroline he ! Hihi ! Leuk dat je verbouwingen doet ook aan de voilere ! Hoe staat het daar ?
Grtjs Ann

•=Bonnie=•

wat grappig dat de witmasker mannen altijd gereserveerd zijn, ik heb vooral vraag naar bonte witmaskers, de witmaskers bleven veel langer zitten.

Anja

Hoi Eugenie,

Das goed nieuws dat je voliere nu echt helemaal klaar is. Ben benieuwd naar de foto's.

Hoe is het verder?

Groetjes Anja

Romy

Hoi Mara

Dankjewel om het me even uit te leggen  :-*

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Mara ...wat leuk dat je voilere klaar is met zo veel licht in het dak , ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar je foto's , misschien kan ik daar iets van op steken he ! Grtjs Ann

trienke

Hoi Mara

Leuk zeg dat er een witmasker mannetje gereserveerd is. Ik hoop dan ook voor je dat die er dan tussen zit.
En wat fijn dat de voliere dan nu klaar is

Groetjes Trienke

Anja

Ik kwam foto's kijken...................maar er staat nog niks.

Dan kom ik straks nog een keer.

Groetejs Anja