Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Eugenie,

We duimen hier voor je dat er een witmasker uit het ei mag kruipen.

Groetjes Anja

•=Bonnie=•

*~Jeanine~*

Mara

Hoi Jeannine

Fijn dat ik gemist wordt  ;D. Ik ben nu de foto's aan het uploaden, eerst even gegeten en Beau buiten gelaten. Dus nu zijn ze aan het uploaden, ze komen er aan.

Hoi Anja, Bonnie en Jeannine

Dank jullie wel voor het meeduimen voor een witmasker man. Hoop echt dat er meerdere mannetjes bij zitten.

De foto's komen eraan!

Mara

Mara

Hoi iederen

Dan hier de foto's van vandaag.

Do'tje en Truus

Een beetje wazige foto maar zien jullie de oranje broedvlekken? Zelfs in het achterste gedeelte van de kuif zitten die vlekken.

Mooie Pino

Lijkt me toch duidelijk...erg in de stemming.

Pino aan het meten

Truus

Nee, ze hebben geen ruzie maar Parel wilt gevoerd worden door Pino en hij is zo gek en doet het ook nog....

Pino

Samen knuffelen (de grasjes)

Er komen nog meer foto's.

mara

Mara

Hoi iedereen

De rest van de foto's van de voliere.

Sparkle

Citroentje en Grote Blauw en op de achtergrond is Parel haar vleugels aan het strekken

Parel, Pearly Sunshine en Hoen

Pasteltje

Tja, en wat ik toen zag...even waarschuwing, 18+ foto's. Parel zat bovenop Truusje en wildkleur mannetje zat toe te kijken...Parel is een popje, voor zover ik weet is Truus een man....dus wat deden die twee toch....En Krullenbol schaamt zich dood..... :-[ :-X

Pipa en Donkergrijs

Vier op een rij

Nieuwe beukensnippers op de grond

Er komt nog een beetje meer...

Mara

Mara

Ze mogen natuurlijk niet ontbreken, Kuifje en Pipo...

Pipo was vanmiddag los aan het vliegen toen ik ineens naar de kooi van Kuifje keek en Kuifje in de deuropening zag zitten. Dat vind ik voor Kuifje een hele grote overwinning want o wat is ze bang zeg. Maar ze begint echt steeds meer eigen te worden en samen met Pipo komt ze er wel. Ze is er wel niet uitgekomen, maar weer naar binnen gegaan, maar dat komt denk ik allemaal wel goed. Punky was er ook uit voordat ik er erg in had.

Groetjes

mara

Anja

Hoi Eugenie,

Ik heb weer genoten van je mooie foto's.

Weet je zeker dat de pop bevenop zit? Das toch wel erg raar of niet.

Wat een vooruitgang voor Kuifje zeg.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Dat weet ik zeker, want ik heb Parel al zoveel jaar en ze is in al die jaren geen parels verloren.....Dus het is echt een popje, ze legt ook eitjes. Dus het kan niet anders.

Vreemde vogels, letterlijk.   ;D

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Superfoto's.
We hebben er erg van genoten.

Misschien proberen ze een nieuw standje uit ;)

Kuifje komt er wel het is in ieder geval een mooi begin :D

Naschwa heeft staan zwijmelen bij de foto van Sparkle ;D

danielle

Hoi Mara,
Wouw wat een mooie vogels! Ik krijg altijd de kriebels als ik jou foto's zie. Ik wil in de toekomst ook echt zo graag een buitenvoilere met ook grasjes en valkjes. Zo gezellig en zo mooi.
Fijn dat het zo goed gaat met Kuifje, look om te lezen en dat Pipo ook zo goed met haar overweg kan.
Zet jij het deurtje altijd open en kijkt zelf of ze eruit komen? En gaan ze dan ook zelf weer terug? MIjn grasje Sjimmie komt namelijk nooit de kooi uit, ook al heb ik het deurtje open. Dat vind ik erg jammer.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Mara....wat heb ik weer genoten zeg ! En wat hebben je valkjes pret daarbinnen he ! En Truusje een man ?   Ik weet het zo nog niet want wat doet Parel dan op Truusje ? Haha ...ik denk eer dat Truusje een popje is !, hihi ;D

Mooie foto's ook heb je gemaakt van Pino en Parel hihi !
Wat schattig dat ie van Pino wilde gevoerd worden en hij het nog deed ook ! Grtjs Ann .

Anke

Hoi Mara,
Het was weer echt genieten met de foto's!!
Fijn dat Kuifje wat meer gaat durven :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

hallo Mara,

Wat een leuke foto's weer allemaal. Is het altijd zo wanneer er een ventje heel erg broeds is er oranje vlekken in het gezicht komen? Dat had ik nog nooit gezien.
Grappig hoor, dat er een pop op een man gaat zitten. haha, echt rare vogels daar. ;D

En wat goed dat Kuifje al in de deuropening heeft gezeten, ze komt er nog hoor. Echt leuk!

Groetjes Sally

Mara

Hoi Jeannine

Fijn dat je zo genoten hebt van de foto's en fijn dat Naschwa de foto van Sparkle mooi vond. Elke keer als ik een foto van Sparkle maak, dan denk ik meteen aan Naschwa, dus probeer ik er meer te maken maar ze is zo moeilijk op de foto te zetten.

Hoi Danielle

Ik zet gewoon de kooien open en dan kijk ik wel of ze er uit komen, willen ze niet, dan willen ze niet. En wel, dan komen ze er gewoon lekker uit. Soms pak ik Pipo er ook zelf uit, maar hij gaat wel altijd terug in de kooi uit zichzelf. Dank je wel voor het compliment.

Hoi Ann

Parel is 100% zeker een popje, ze heeft geen ene parel verloren sinds ik haar heb en ik heb haar toch echt al heel lang en haar man is Hoen, dus tja.....van haar weet ik het zeker. Truusje zou in eerste instantie een popje zijn, maar ze vertoonde al die tijd macho gedrag en fluiten, dus ik denk nog steeds dat ze een man is....Vreemde vogels hoor, in alle opzichten. En Pino voerde Parel inderdaad, daar heb ik jammer genoeg geen foto's van, maar dan hoor ik voergeluidjes en dan is het Pino die weer iemand aan het voeren is.

Hoi Anke

Dank je wel!!!

Hoi Sally

Het is volgens mij altijd zo dat een mannetje die broeds is, dat ze van die oranje vlekken krijgen. Erg leuk om te zien hoor. Ze zijn echt vreemd hoor, die vogels van mij. Ik ben heel blij dat Kuifje langzaam meer dingen gaat ondernemen.

Groetjes

mara