Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dank je wel.

Hoi iedereen

Ik zal hier ook even over de verrassing vertellen, want ze hoort nu ook bij het gezin. Sinds gisteren hebben we een nieuwe huisgenote. Beau, onze bouvierpup. Mochten jullie meer willen weten over Beau, dan kunnen jullie haar avonturen gaan volgen in haar eigen boekje. Nu heeft het boekje nog Mag ik even voorstellen maar dat gaat veranderen in het Beau's Verhalenboekje of iets dergelijks.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik heb weer super genoten van alle mooie foto's.
En hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.
Beau is een hele mooie naam.

groetjes,
Jeanine.

*Petra*

Hey Mara,

Wat een goed nieuws, ben heel blij voor je!
En Beau is een hele mooie naam!!
Deze naam stond 2e op ons lijstje met kindernamen  ;D!

Groeten Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Mara,

Heb je Beau al kennis laten maken met de valkjes en andere vogels !? En hoe reageerde de valkjes en de roodruggen en de grasjes !? En hoe reageerde Beau !? Of moet dit nog gebeuren !?

Sorry voor alle vragen, maar ik ben dus heel nieuwsgierig  :D

Leuk allemaal hoor !!!

Groetjes Karin

Sally

Hallo Mara,
Wat een leuke foto's heb je weer geplaatst.
Heb er weer van genoten!

En wat een leuke verassing zeg, een lieve bouvier pup.
Beau vind ik ook een hele mooie naam.
Ik ga haar boekje zeker volgen hoor!

Groetjes Sally

Mara

Hoi Jeannine

Dank je wel voor het complimentje.  :-* Beterschap voor Naschwa.

Hoi Petra

Dank je wel voor je complimentje. Beau betekent in het Frans schoonheid, dat past echt wel bij haar. Het is een hele mooie naam idd, en wat toevallig zeg.

Hoi Karin

Beau moet nog kennismaken met de vogels buiten. Ik neem haar niet mee in de voliere, maar binnen kijkt ze niet om naar Punky en Pipo en ik heb Pipo ook nog niet laten vliegen. Weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken maar dat komt wel goed. Laat haar maar eerst eens even wennen aan alles. Stel gewoon je vragen hoor.

Hoi Sally

Dank je wel voor de leuke en lieve complimentjes. Wat leuk dat je Beau's boekje gaat volgen. Ze is ook echt heel erg mooi.

mara

Sharon

Hoi Mara,
wat ontzettend leuk voor je dat er weer een hondje bij jullie thuis is! Beau is echt heel erg mooi en doet haar naam echt wel eer aan!
Ik denk ook dat ze hartstikke lief is.

Heel erg veel plezier met haar!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Silke *

Hoi Mara!

Gefeli met je nieuwe aanwinst!!  :o
Beau is wel een erg leuke naam!  :D Alvast veel plezier!

Mooie foto's ook weer, sorry maar, ik vind dat je boekje bij dagboeken moet staan, ik vergeet soms hier te kijken  :-[
Maar, echt Krullenbol is zooooo lieffie  :-*

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hallo Mara ...heel erg proficiat met je nieuwe pup Beau ....
Ik vind dat ook een hele mooie naam hoor !! Ik ga nl. volgend jaar een valkje hebben die Beau noemt !!Ik ga zeker eens gaan kijken in haar dagboekje als ze der een heeft hoor !!!
Grtjs Ann

Mara

Hoi Debby

Heb je het gevonden?

Hoi Silke

Dank je wel voor je complimentje, maar ik heb niet elke dag iets over mijn valkjes te vertellen...ik vind dat wel een pre als ik bij dagboekjes wil staan....Maar ik zal er eens over nadenken, misschien moet ik toch maar gaan verhuizen.  ;D

Hoi Ann

Leuk om je hier weer te zien. Dank je wel voor je complimentjes. Ik ben ook heel blij met Beau, en ik niet alleen.

Hoi iedereen

Vanmorgen lag er een nieuw eitje en het is van Do'tje, want zij zat in het grote nachthok. Meteen het nieuwe eitje vervangen door een nepeitje. Vandaag is ook de eerste voorzichtige kennismaking tussen de volierevogels en Beau geweest. Beau rende elke keer weg als er een vogel erg veel geluid maakte. Begrijp me niet verkeerd, Beau was gewoon buiten op de stoep aan het spelen en was erg nieuwsgierig.

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat heerlijk toch zo'n spelende pup.
Hi hi ze moet wennen aan de vogeltjes ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Leuk dat je een eigen boekje voor Beau gaat maken er zal veel te vertellen zijn over een puppie  ;D

Valkjes kent ie niet, maar wát kent ie nu wel zo klein nog  ;) ff wennen en hij weet niet beter en de valkjes zullen óók aan beau's gedrag moeten wennen, hij is drukker dan Oscar  ;)

;) wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Annetjee

HeeJJ

gefeliciteerd met Beau !

Hoe gaat jet nou met foefer en punky ? Ben eigenlijk wel heel benieuwd.

groetjes annet