Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*Esther*

Dierenfreackske

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Hele fijne kerstdagen toegewenst  :-* :-* :-*

Dikke knuffel ook van de kids.

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi iedereen

Ten eerste, dank jullie wel voor de lieve kerstwensen en mooie kerstkaarten.

Ik heb gistermorgen nog wat foto's gemaakt van de birdies in de voliere. Daarvan zal ik nu de eerste serie foto's plaatsen.

Ik zal zo de rest gaan uploaden. Ik heb het programma uitgeprobeerd wat Gerda als advies gegeven heeft om te verkleinen, maar nog blijven de foto's wat groter dan we gewend zijn. Maar het programma is wel heel erg handig.

Mara

Mara

Hoi iedereen

De tweede serie. Omdat het 1ste Kerstdag was, had ik ze gisteren dus lekker verwend met trosgierst.  ;D

Vanmorgen trof ik in het nachthok, 2 eitjes aan. Ik heb ze maar meteen vervangen door neppers. Van wie ze zijn, ik heb geen idee. Ik vermoedt van Do'tje, ze zit vaak in de ingang van het nachthok. Maar ze wordt nu ook het hof gemaakt door Truus en een wildkleur geparelde man. Ze moet er weinig van hebben en vliegt elke keer weg, maar de heren snappen het niet echt.  :-X

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Wat een mooie en lieve foto's weer. Ik heb er van genoten.

Groot gelijk dat je de eitjes door nepperds vervangt, het is ook veel te koud buiten om aan jonkies te beginnen.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Mara,
dat is nog eens leuk thuiskomen zeg, zo'n foto's. Ze zijn weer erg mooi en leuk om naar te kijken. Ik heb er dan ook echt weer van genoten.
Je hebt idd groot gelijk dat je de eitjes door nepperts hebt vervangen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Anja en Sharon

Dank jullie wel voor de complimentjes. Ik haal eigenlijk altijd de eitjes weg, ik wil geen jonkies en zeker niet nu. En als de eitjes van Do'tje zijn, dan heeft ze misschien gewipwapt met haar zoon, en dat vind ik ook niet de beste combinatie. Dus, allemaal neppers.

Mara

Romy

Hoi Mara

Vooreerst : prachtige foto's! Ik vind het wel zo fijn dat ze ietsje groter zijn dan anders  :P

Wat je zegt over die 2 eitjes : groot gelijk dat je ze hebt vervangen door neppers! Maar ik zie op de laatste foto dat het eerste, dichtste valkje oranje broedplekken heeft in z'n masker. Zou het niet kunnen dat hij/zij 1 van de ouders is?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Chatima heeft al een tijd van die behoorlijke broedvlekken in zijn gezicht. Maar ik denk eerder dat ze van Do'tje zijn dan van Chatima en Adsila. Die zitten niet meer in het nachthok.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Natuurlijk zijn het weer hele leuke,mooie foto's die je hebt geplaatst !!  ;D
Idd is het nu geen tijd om eitjes uit te laten broeden.
En al zeker niet als het van broer en zus zouden zijn. ;)
Wat kunnen valkjes toch rare dingen doen deze tijd.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

♥Debby♥

Wat een mooie foto's weer Mara.. Ik zag White Lightning ook nog voorbij schieten..  ;)

Je hebt prachtige vogels hoor.. heel erg mooi!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Yvon, Karin en Debby

Dank jullie wel voor de complimentjes. Maar ik heb nog een verrassing dadelijk bij andere dieren.  ;D

Mara