Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

We hebben met z'n alle weer zitten genieten van de prachtige foto's. Ze zijn allemaal prachtig.

Groetjes,
Jeanine.

♥Debby♥

Jemig Mara, wat een verwennerij zeg... WAUW!!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Mara,
nou, je hebt ons weer goed verwent met je mooie foto's! En nee, we zijn ze nog steeds niet beu hoor! Kom maar op met die foto's. Het is elke keer weer genieten om al je birdies zo bij elkaar te zien in de volière. Lekker vrolijk en kleurijk.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Monky

Hi Mara,

Wat een heerlijke foto's weer  :D :D :D

Vooral deze vind ik erg leuk...

Ze zitten lekker rond te keuvelen  :D

Ik zal kijken of ik zo even wat foto's kan maken van de rosella's. Ik had ze net los, maar was de fototoestel vergeten  ::)
Dus het worden weer kooifoto's  ;D

Groetjes,
Monky

Silke *

Jeetje Mara,

Hoeveel foto's heb je nog??
En zulke PRACHTIGE dan nog?!

:o :o :o :o :o :o :o

Anke

Hoi Mara,
Ik sluit mij aan bij de rest: Je hebt weer prachtige foto's gemaakt!!!
Ik duim voor je dat de verkoudheid snel voorbij gaat!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Dat is inderdaad een hele mooie foto, gelukstreffer want ik zag pas toen ik de foto knipte wat er op stond.  :-[ Dank je wel voor het compliment.

Hoi Jeannine

Dank je wel!!! Er komen nog filmpjes en nog 17 foto's.

Hoi Debby

Graag gedaan!!!

Hoi Monique

Dat is ook een hele lieve foto, inderdaad. Grasjes zijn best wel leuk. Ik ben benieuwd of je nog foto's hebt gemaakt van Rossa en Jocko.

Hoi Silke

Ik heb nog 17 foto's en 4 filmpjes.

Hoi Anke

Dank je wel voor het compliment, ik hoop dat ik morgen beter er aan ben.

Hoi iedereen

Hier komen de laatste 17 foto's voor vandaag en dan ga ik nog proberen om vandaag de 4 filmpjes te uploaden.

Rosella pop met Juf

Pipa

Pasteltje, Pipa en Prinsje

Kop Toe en Sparkle

Citroentje en Grote Blauw

Twee grasjes

Sparkle zonder flits

Sparkle met flits

Wildkleur geparelde man met Parel

Wildkleur geparelde man

Krullenbol

Do'tje en geparelde wildkleur man

Pino

Wildkleur geparelde man

Hoen, Truus en Pearly Sunshine

Pino

Grote Blauw en kwartel

DE filmpjes, of in elk geval eentje, is bezig met uploaden.

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Volgens mij is het vandaag foto verwendag bij jou. Maar wel leuk hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Haha, zoiets jah. Het kwam eigenlijk zo uit, wilde eigenlijk niet zoveel foto's maken maar het worden er toch altijd meer. Heb er zelfs nog weggegooid omdat ik ze niet mooi vond. En vanaf morgen moet ik weer werken....dus misschien wat minder tijd om foto's te maken. Wilde jullie gewoon eens verwennen.

Dank je wel voor het compliment.

Mara

Mara

Hoi hoi

Het eerste filmpje, meer een overzichtsfilmpje van de voliere.

Mara

Mara

Hoi hoi

Het tweede filmpje.

Ik weet niet of ik de rest ook nog geupload krijg, want photobucket is heel erg langzaam.....Maar dan komt het morgen of dinsdag.

mara

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een leuke foto's weer, .... je verwend ons veel te veel hoor ... straks moeten we nog afkicken  ;)

Wat leuk dat je een grasje hebt die debbel heet, is dit naar aanleiding van onze Debbeltje, dat is een hele eer hoor ... grappig, of heette het grasje al debbel !?

De touwladder is zeker heel robuust zeg, ik denk dat ze er heel lang plezier van zullen hebben  :D

Vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt van medicijnen, ik hoop dat je snel opknapt .... Morgen een hele spannende dag voor je, ... ik wens je heel veel plezier bij je nieuwe werkgever  :D

Groetjes Karin

Romy

Hoi Mara

Wat een PRACHTIGE BERG foto's heb je geplaatst! Ik dacht bij verschillende foto's : hierbij moet ik zeggen dat ik deze super vind, oh, en ook deze, dat mag ik niet vergeten, en dan kwam er NOG een serie, waar er ook zoveel mooi bij zaten. Dus uiteindelijk heb ik het niet meer kunnen onthouden, want er zaten ZOveel mooie foto's bij!
Wat ik wel nog weet, is dat die foto's met vliegende valkjes en rosellas héél mooi was!
Oh, en ik vind het ook leuk en interessant dat je bij sommige foto's bij schrijft wie of wat er te zien is  :) Dat vind ik best handig.

Je filmpjes heb ik nog niet gezien, het internet is wat traag hier  :-\ Maar hopelijk kan ik ze morgen bekijken. Ik zie er alvast naar uit!

Oh, bijna vergeten... Wat ikzelf gebruik als ik een verkoudheid heb, is eucalyptusolie. Dat besprenkel ik op een zakdoek en dat neem ik mee naar m'n bed. Dat leg ik dan op m'n hoofdkussen. Dat ruikt heerlijk en doet m'n neus opengaan, alsook m'n sinussen. Misschien helpt het bij jou ook wel?
Je kan het ook in zo'n dingetje doen, hum, hoe noemt dat nu weer  ::) Zo'n gebakken ding waar je langsboven water met olie in kan doen en eronder zet je dan een theelichtje zodat het water kan verdampen. Kan even niet op de naam van zo'n ding komen  :P

Groetjes
Romy

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Karin

Dank je wel voor het compliment. Ik hoop niet dat jullie moeten afkicken...hihi. Debbel heet al jaren Debbel, volgens mij al 7 jaar of zoiets.....Weet even niet meer hoe lang ik haar heb hoor. Ze vormde eerst een koppel met Kwebbel (als in Kwebbel en Debbel, vond Bebbel zo saai). Haha.

En ja hoor, morgen wordt het een spannende en drukke dag. Weet niet of ik morgenavond online kom om verslag te doen. Maar ik hou je wel op de hoogte. ;)

Hoi Romy

Ik ben blij dat je mijn foto's leuk vind. Het zijn er erg veel geworden, sorry.

Dat van die eucalyptus olie is een goede tip. Ik zal het eens proberen. Kun je dat bij de Drogist halen of zo? En ik weet wat je bedoeld, maar mijn moeder en ik komen allebei niet op de naam.

Hoi hoi

De laatste filmpjes...

Filmpje 3

Filmpje 4

Groetjes

Mara

Silke *

Hoii Mara,

Wat een gezellige boel is het daar bij jou zeg  :)

Heel mooi die filmpjes !!  ;D

Al dat vogelengezang, mooi hoor!
Durfden de valkjes niet te eten van het vogelmuur (dat was het zeker?)?

In het derde filmpje, rond de 40 sec. nog te gaan, zag ik daar een grasje vallen in het mandje, haha, was wel grappig  ;D ;D ;D

Groetjes
Silke x