Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Jemig mara, wat een leuke filmpjes.. je hebt ons weer verwend hoor!!

geweldig om te kijken!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Silke *

Trouwens, de foto heb ik eindelijk kunnen plaatsen op mijn site  ;D

Het staat dus bij "mutaties die ik kweek" en dan bij "bont cinnamon" alhoewel het een gewone bonte is, maarja  :)

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
Je hebt ons echt super verwent.
We hebben ervan genoten.
Bedankt een dikke :-* voor jou en beterschap.

Groetjes,
Jeanine

Romy

Hoi Mara

Blijkbaar zou ik beter jou filmpjes dit weekend thuis bekijken, want het internet op mijn kot is blijkbaar te traag ervoor. Het beeld loopt iedere keer weer vast...

Die eucalyptusolie kan je denk ik wel bij de drogist kopen. Ik weet het niet zeker, aangezien m'n moeder er om is gegaan... Voor mij helpt het alvast heel goed! Ik hoop voor jou ook!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Eugenie,

hoe is de eerste werkdag verlopen?

Groetjes anja

Mara

Hoi Silke

De valkjes komen niet graag bij me zitten, de grasjes normaal ook niet hoor. Alleen Pino komt bij me zitten om iets te eten. Dank je wel voor het compliment. De grasjes doen malle dingen hoor.

Hoi Debby

Fijn dat je genoten hebt van mijn foto's en filmpjes. Daar ben ik heel blij mee.

Hoi Silke

Heb je er wel bij gezet dat de foto niet van jou is op je site? Heb namelijk je site nog niet bekeken.

Hoi Jeannine

Graag gedaan. Ik voel me ondertussen wel weer beter hoor. Wat vond Naschwa van de filmpjes?

Hoi Romy

Ik zal morgen eens in het dorp kijken voor die eucalyptusolie. Ik hoor wel wat je van de filmpjes vond.  ;D

Hoi Anja

De eerste werkdag is goed verlopen. Heb veel gedaan, veel info gekregen en echt, mijn hoofd loopt over hoor. Ben heel moe, maar ben geestelijk niet moe. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Het was echt leuk, voel me helemaal op mijn plekkie.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Naschwa heeft de filmpjes vandaag pas gezien het was gisteren te laat.
Ze heeft met open mond gekeken en ik heb heel regelmatig WAUW gehoord ;D
Ze is echt superdol op vogels.

Groetjes,
Jeanine

Mara

Hoi Jeannine

Het is fijn dat Naschwa al zo dol is vogels. Het is goed als kinderen met dieren leren omgaan. Mijn petekindje is helemaal gek van onze Oscar, mijn bouvier. Als Nashwa nog wat wilt vragen of nog een speciaal fotoverzoek heeft, dan hoor ik het wel.  ;) Geldt ook voor jou hoor, als je vragen hebt, gewoon stellen.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
Heel erg lief van je. we zijn al super verwent :-*
En ondanks alle mooie vogels die je hebt blijft Sparkle de super favoriet van Naschwa. Net als ze bij Anja altijd opzoek is naar Yiba ;D

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hoi Mara,

Ja hoor, je naam staat er netjes bij  ;D

Bij elke foto trouwens (van wie hij ik hem gebruik).

Groetjes
Silke

Ps: Er staat wel Mara ipv Eugenie, is dat goed?  :)

Mara

Hoi SIlke

Ik heb ook liever dat er Mara staat.

Hoi Jeannine

Ik verwen jullie toch niet?

mara

Silke *

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
Ik vind het pure verwennerij hoor al die mooie foto's en filmpjes waar we van mogen mee genieten :)
Ik vind het altijd weer super en kijk ze ook regelmatig terug ;D

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi iedereen

Nou, vandaag zijn we dus eindelijk begonnen met de sloop van de oude voliere. Dat houdt dus in dat het gaas wat bovenop zat, vandaag is weggehaald. Pap zal denk ik morgen de zijkant proberen weg te halen. Ik heb wat foto's gemaakt...dus ik laat die maar voor zichzelf spreken. Maar ik kan wel zeggen, ze hebben heel veel ruimte....

Ben benieuwd....

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.