De verhalen van Pipo, foto update

Gestart door Mara, 9 april 2006, 19:52:44

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ivy

Dat hoor ik wel vaker, maar ik vind het wel leuk om dat te horen hoor. Vrouwtje zegt dat niet meer zo vaak, hihi, die zegt gewoon dat ik altijd lief ben, en dat vind ik ook goed.  ;D

Maar dank je wel!

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

Wat ben je toch een knap vogeltje!

:-*

Sal en Spikey

Mara

Hoi S&S

Hoe is het met jullie? Ik heb vandaag lekker appeltje gehad....heerlijk joh, maar wel een beetje zuur...hihi. En straks mag ik lekker vliegen!! En dan ga ik mijn grote vriend, Punky weer plagen.

En wat gaan jullie doen?

Pipo

Mara

Hoi iedereen

Nog een paar foto's van me.

Pipo

Carin

Hoi vriendjes,

Wat een leuke foto's weer! Vooral de laatste dat je echt naar beneden kijkt.

Wij zitten veel in het zonnetje.. Het is lekker toeven onder de parasol op het balkon.. Dinsdag mogen we weer vliegen. Vrouwtje moet morgen voetballen en dan kunnen wij er niet uitzijn!

Sal en ik zijn weer on speaking terms, we slapen weer op onze schommeltjes!

Groetjes Spikey!

Mara

Hoi S&S

Wat leuk om weer van jullie te horen.  ;D Ik ben wel mooi hoor.  ;)

En wat fijn dat jullie weer on speaking terms zijn... ;)

Mara

Carin

Hoi Pipo,

Ik kom nu even wat in je boekje schrijven. Sal en Spikey zijn al door vrouwtje in de kooi gezet en de overige 3 ook!
Ik ben de enige die wakker is en niet de kooi in wil!

Je bent een mooi vogeltje hoor. Ik vind je mooier dan die pruttelaars bij mij in de kooi.. Niet tegen hen zeggen hoor, anders mag ik dinsdag niet op Sal's feestje komen.. Wordt hij 3 jaar!

Groetjes Ozzy

Mara

Hoi Ozzy

Wat leuk dat jij hiereven komt buurten. Gezellig hoor. Dus Sal is dinsdag jarig? Dan zal ik eens gauw op een cadeautje uitgaan....

En ik zal niets zeggen hoor....

Pipo

danielle

He pipo,
Alles goed met jou? Je staat mooi op de foto, volgens mij vind jij het wel leuk om op de foto te komen  :).
Ik heb gister iets minder leuks mee gemaakt  :'( Ik ben in de hete soep belandt. Ik schrok zo dat ik piepend weg sprong, ik was echt aan het krijsen. Toen heeft baasje me onder de koude kraan gehouden, terwijl ik helemaal niet van water houd. Ik heb toen flink gebeten. Hierna werd ik in een handdoekje gehouden en mocht van de trosgierst eten. Achteraf was ik wel blij met baasje hoor, ik heb nog een half uur op zijn schouders gezeten en heb toen maar heel lief kusjes gegeven en in zijn nek gekriebeld.... hihi ..... dat vind hij altijd heerlijk. Maar ik ben ook helemaal verliefd op mannetjes baasje, altijd lekker knuffelen en kussen. Bij vrouwtjes baasje doe ik dat niet, ik val gewoon niet op vrouwtjes. Doe mij maar een lekkere knappe man....... zoals jij Pipo  :-[.
Het gaat nu trouwens weer heel goed met me hoor.

Groetjes Gijsje

Mara

Hoi Gijsje

Wat is dat nu?! In de hete soep. Ik hoop toch niet dat jij je pijn gedaan hebt. Ik val niet op mannetjes hoor, daarom zit ik meestal bij vrouwtje of bij vrouwtjes moeder.

Gelukkig dat het nu weer beter met je gaat!

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

We zijn er weer.. Uitgefeest en wel van Sal zijn verjaardag!
Hoe is het met jou? Nog veel vlieguurtjes gemaakt?

Hoi Gijsje,

Wat lezen we nu? In de soep? Hoe is het nu met je?
Geen last meer ergens van?

Groetjes S&S

Mara

6 september 2007, 17:44:58 #311 Last Edit: 6 september 2007, 18:12:20 by Mara
Hoi S&S

En Sal, een fijne verjaardag gehad? Ik heb niet zo heel veel vlieguurtjes gemaakt, vrouwtje heeft wat weinig tijd gehad, maar dat zal wel gauw weer gaan veranderen. Vanaf morgen krijgen we een logeetje. Een konijn!!!!

Hoi Gijsje

Hoe is het met je?

Pipo

p.s. S&S, ik ben nu lekker los en zit bij voruwtjes moeder aan het snoep.  ;D

Mara

Hoi iedereen

Vrouwtje plaatst hier wel altijd foto's van mijn gevleugelde vriendjes buiten, maar nu wordt het ook weer eens tijd voor wat foto's van mij.....Hier komen ze dus....

En een paar filmpjes van mijn kwetterkunsten, op de achtergrond hoor je een van vrouwtjes lievelingsbands.

En op het laatste filmpje hoor je op de achtergrond Europe, en als vrouwtje hem stil zet, dan stop ik ook met fluiten.  ;D

Pipo

danielle

Hoi Pipo,
Wat een mooie foto's zijn er geplaatst in je dagboekje!
Ik ben heel verdrietig  :'( Je hebt het al gehoord, want mijn vriendinnetje Gijsje is er niet meer. Dat kwam niet door de hete soep, hoor, want daar heeft ze helemaal geen last meer van gehad.
Ik ben af en toe wel wat van slag hoor. Ik heb nooit goed tegen alleen zijn gekunt, dus nu trek ik maar met die andere rare beestjes op, vooral die nieuwe is wel grappig. Maar 'snachts weet ik niet goed waar ik moet slapen, eerst vocht ik dat met Gijsje uit, maar nu kan ik overal zitten waar ik wil en daar raak ik een beetje van in de war. Voorlopig moet ik alleen blijven, want mijn baasje wil nog geen nieuw grasje.
Mijn baasjes hebben nu de grootste moeite om mij in de kooi te krijgen. Eerst werd Gijsje altijd in de kooi gezet en dan volgde ik vanzelf, want ik wou altijd zijn waar zij ook was. Maar nu heb ik geen reden om de kooi in te willen en ik blijf echt niet zo lang op die vreemde vingers zitten hoor, daar heb ik veel te veel energie voor.
Ik hoor nu bij het dagboekje van Tommie en Izzie, dat vind ik wel leuk. Mijn baasje zegt dat ik misschien over een tijdje een eigen dagboekje krijg, net zoals die van jouw. Maar tot die tijd hoor ik gewoon even bij het valkjes boekje  ;D .

Dikke kus van Sammie

Mara

Hoi Sammie

Ik geloof je meteen dat je een beetje van slag bent hoor. Dat kan ik me echt wel goed voorstellen, zou ik ook zijn als mijn vriendje weg zou vallen. Ik zit ook niet zo graag op de vingers van vrouwtje, alleen als ik boven ben. Dan vind ik het wel fijn.

Dus je hoort nu bij het valkendagboekje? Maar je komt hopelijk toch wel hier zo nu en dan even wat schrijven?

Dikke knuffel

Pipo