De verhalen van Pipo, foto update

Gestart door Mara, 9 april 2006, 19:52:44

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Pipo,

Bedankt voor je steun.. Ik had je vleugeltje even nodig nu mijn eigen vriendje Sal zo bokkig tegen me doet..

Dank je  :-X

Groetjes Spikey

Mara

Hoi Spikey

Doet Sal nu nog steeds zo bokkig tegen je?

Mara

Carin

Hoi Mara,

Ja, Sal doet nog steeds bokkig.. Volgens vrouwtje zit er een korstje op en geneest het goed.. Hij zal mijn gekwetter nog wel niet leuk vinden!

Wanneer ben jij jarig? En Pipo?
Dan komen we voor jullie een mooi liedje zingen!

groetjes Spikey en bokje Sal

danielle

Ja hoe oud zijn jullie eigenlijk Pipo en Sal en Spikey?
Ik Gijsje ben al iets ouder dan 2 jaar, ik ben pas volgend jaar januari jarig. Sammie is nu 1 jaar oud en is in juni jarig, dat duurt dus nog langer  ;D.

:-* Sammie en Gijsje

Carin

Hoi Sammie en Gijsje,

Sal is bijna 3, die is van september 2004 en Spikey is dik 2, van maart 2005. Dus binnenkort parkietenfeest bij Sal!

groetjes S&S

Mara

Hoi S&S

Ik ben net jarig geweest. Ik ben van juni vorig jaar, ik weet het niet zo uit mijn hoofd en vrouwtje moet het nakijken.....En dat wilt ze nu niet doen want ze voelt zich niet zo happy. Vrouwtje heeft pijn aan haar arm, ze is gevallen vanmiddag maar ik mag er na het eten lekker uit.

Vrouwtje is van 31 januari zegt ze.....hihi...zullen we dan samen voor haar gaan zingen? Jullie vrouwtje is net jarig geweest he, ik heb jammer genoeg niet voor jullie vrouwtje gezongen.  :-[

Hoi S&G

Sammie, jij bent rond dezelfde tijd als mij jarig. Wat leuk zeg!!!

Mara

Carin

Hoi Pipo,

Zorg je nu wel goed voor je vrouwtje? Ze heeft je nu even heeeeel hard nodig! Geef maar parkietenkusjes op haar arm!
Wij gaan op 31 januari voor jouw vrouwtje zingen hoor! In een mooi parkietenkooitje!

Hmm, maar als je nu weer jarig bent, geef je dan een feestje? Komen wij zeker even langsvliegen om je te feliciteren..(En je knappe zusjes te ontmoeten).

Sal en ik vliegen nu door de kamer, we zijn weer dikke vriendjes. De ellende van het pootje is helemaal vergeten!

Groetjes Spikey en Sallieballie

Mara

Hoi S&S

IK geef volgend jaar een feestje, maar wel komen he!!! Ik ben heel lief voor vrouwtje. Zit nu weer lekker in de kooi te kwebbelen tegen Punky. Gelukkig maar dat Sal alles weer vergeten is! En dan nu maar lekker samen vliegen!!

Pipo

Dierenfreackske

Arme sneeuwvlokje toch.........Grtjs van ons en onze
Suske en Wiske ,Lady en Djinny en,Jane en Jack !

Carin

Hallo vriendjes,

We zijn er weer! Vrouwtje had een virus in de computer, dus alles moest opnieuw gefprprprprt worden. Wij krijgen het woord onze snavels niet uit, zo moeilijk!

Maar Pipo, wat is dat met de bouvier?

groetjes S&S

Mara

HoI S&S

Dat is balen joh, van de computer van het vrouwtje. Dat is niet fijn, zo'n virus.

Wat er met die bouvier is? Die moet een nieuw huisje vinden omdat zijn vrouwtje heel erg ziek is. Maar hij is al bijna 9 jaar oud en dan wordt het al wat moeilijker. :-\

Mara

Carin

Hoi Mara,

Dat is niet zo'n leuk bericht. Zijn er geen lieve forummers die een goed onderdak kunnen bieden?

Groetjes S&S

Mara

Hoi Carin

Ik heb al een oproep geplaatst in het Valkje, maar nog geen reactie gehad. Ik blijf gewoon hopen! Dus als jij nog iemand weet.....dan hoor ik het graag.

mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb wat nieuwe foto's van me. Die heeft vrouwtje net van me genomen.

Groetjes

Pipo

Ivy

Hoi Pipo.
Wat ben je mooi zeg! Maar dat hoor je zeker vaker :D
Prachtige kleurtje... is toch wel weer wat anders dan een grijze valkje ;D
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie