Het broedseizoen is weer begonnen. veel nieuwe foto's 1-10-06

Gestart door trienke, 9 april 2006, 11:13:48

« vorige - volgende »

Saar

owjee
dat is minder leuk nieuws... :(
Hopelijk vind je je kat en je turkie terug
sterkte
groetjes Saar :-*

Ps. Maar heb je geen haakje aan de binnenkant van de voliere deur?

trienke

Hoi allemaal

Ik heb haar net gezien achter ons huis in een boom. Toen vloog ze weer weg. En zag haar vliegen, jemig wat kan die goed vliegen en is die snel. Nu hoor ik haar nog wel maar zie haar niet.

Hoi saar,

Ik heb inderdaat geen haakje aan de binnenkant, maar ga dat wel doen nu.

trienke

Hallo allemaal

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Mijn noeska is weer terug :D, erg vermagerd en wat uitgedroogt. Ik mag niet aan haar rugje komen, dat begint te te grommen en zelfs te klauwen wat ze nooit doet.

Ik zou even naar de DA met haar, maar kwam er achter dat die niet open is. Ik ga het aanzien, anders ga ik morgen een afspraak maken.

Het slechte nieuws is, is dat de turkie terug gevonden is, maar dood. Ze kwam onder een auto :-X. Me broer heeft hem nog gepakt, maar ging na een halfe minuut dus dood.

Verder gaat het goed met het mannetje, die fleurt weer op en zit weer op de stok.

Groetjes Trienke

Saar

Gelukkig is Noeska weer terug :D
alleen jammer dat je turkie er niet meer is :(

groetjes Saar :-*

trienke

hallo allemaal

Tijdens broedblok controle zag ik dat de jonkies van beatle en juice dood zijn, Ik vermoed dat ze dood zijn gemaakt, omdat ze bloed bij de snavel hadden :'(. Dit had ik niet verwacht omdat de vorige ronde van hun zo goed ging. Mischien dat het teveel voor hun was, want ze zitten minder mooi in de veren.

Ik heb dus nu nog 6 jonkies.

Gister ben ik ook even met noes naar de da gegaan voor de zekerheid, en toch ook maar goed dat ik gegaan ben. Ze heeft een wondje van etter op der rug. Ook had ze wat koorts. We hebben nu antibiotica voor haar.

Groetjes Trienke

Mara

Hey Trienke

Gelukkig is je Noes weer thuis en gaat het hopelijk al beter.

Jammer van de turkie en de kleintjes van Beatle en Juice. Erg jammer, had gehoopt dat het beter zou gaan.

Heel veel sterkte meid!!

Liefs

Mara

Christine

Wat leuk dat Noesje terug thuis is!
Ik weet wat dat is, een kat terug zien met een wonde!
Monty had dat ook eens voor! Een etterbol op zijn hoofd en zijn rugje! Hij was toen ook enorm bijterig en we zijn de dag daarna meteen naar de DA geweest! Zij heeft toen ook een AB-kuurtje gegeven! Na een paar dagen is dat over, gewoon Noeska even extra verwennen! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Tjee Trienke, wat is er veel gebeurt in een paar dagen bij je...wat erg van je vogeltje en een jonkie, dat Noeska terug is, is erg fijn ik weet hoe het voelt om een kat kwijt te zijn, doodongerust ben je dan....ik heb er al veel nooit meer terug gezien wij wonen dan ook dicht bij water, waar weinig uitklimmogelijkheden zijn....als ik er 1 niet zien op een dag, maak ik me meteen zorgen.

Ze zal vast snel weer opknappen na een kuurtje antbiotica en ze is weer veilig thuis!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Hallo allemaal

Ik kreeg vandaag geen bericht dat hier gepost werd.

Vandaag is de laatste jong van de vorige ronde zelfstandig geworden, eindelijk. Ik maakte me eigelijk wat zorgen omdat ze niet schreeuwde om eten, maar na voelen bij de krop, was ik weer gerustgesteld.

Lucky heeft vandaag bewezen dat ze een echte popje is. Tjacko heeft op haar gezeten, en wou toch echt dat binkie het was.
Ik tweifelde steeds over lucky, want ze verliest haar parels ???.

Met noeska gaat het ook goed, ze is erg vrolijk, en wil graag naar buiten, maar we houden haar lekker binnen ;D. Ze vind het alleen niet fijn dat ik haar wond open moet houden. Zal wel erg gevoelig zijn nog.

Hoi mara

Ik ben zeker blij dat noes terug is.

Hoi christine
Ik hoop dat het ook snel over is bij haar

Hoi wilma
Er is inderdaat het ene na het andere gebeurd hier. Maar gelukkig niet alleen maar slechte dingen.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Ik ben blij om te lezen dat Noeska terug is.
Ja dat binnen blijven zal wel een probleem voor haar zijn.
Maar op dit moment moet je gewoon kiezen voor haar gezondheid.
Hoe gaat het met jullie papegaai?
Groetjes Riny :D

trienke

Hoi riny

Ja ze wil erg graag naar buiten, maar op mijn slaapkamer heeft ze het ook wel naar haar zin :).

Met lorre gaat het goed hoor. We zijn soms niet altijd even blij met hem. Hij is erg gehecht aan me moeder, en die kan ook veel met hem doen.
Als mijn moeder dan ook de deur even uitgaat, blaft hij echt alles bij elkaar. De hele buurt kan mee genieten.

Groetjes Trienke

Wilma1

Hoi trienke

Hoe is het bij je...is Noeska weer helemaal oke ???
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Hoi wilma

Met noeska gaat het goed, ze mocht vandaag een stukje lopen met mij buiten, dat vond ze wel fijn, en is toen buiten gebleven.

Verder gaat het hier wel goed

groetjes Trienke

Wilma1

Citaat van: trienke op 29 september 2006, 18:41:52
Hoi wilma

Met noeska gaat het goed, ze mocht vandaag een stukje lopen met mij buiten, dat vond ze wel fijn, en is toen buiten gebleven.

Verder gaat het hier wel goed

groetjes Trienke

Best moeilijk om haar weer "los" te laten, maar een kat is een buitenbeest en voelt zich daar happy....dus om haar tegen haar wil binnen te houden zal ze heel verdrietig gaan worden. Ik vind het ook vaak moeilijk en ben blij ze allemaal weer lekker binnen te zien slapen in de wintertijd.

En ik las dat het met de jongen goed gaat. Wat gaat dat snel, nu al zelfstandig zeg :o!!

En de jongen van de afgelopen ronde....gaat daar ook alles goed mee, zullen ook wel flink gegroeit zijn?!!
:D Wilma
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hallo allemaal

Vandaag is er een nieuwe valkparkiet bij gekomen ;D.
Ik heb een vakparkiet gekocht van sietske hier op het forum.

Het is de fallow die ik gekocht heb. Lutske hier van het forum ging toch die kant uit om een fallowtje te halen, ze heeft hem voor me meegenomen.

Het is echt een beauty :)

Groetjes Trienke