Het broedseizoen is weer begonnen. veel nieuwe foto's 1-10-06

Gestart door trienke, 9 april 2006, 11:13:48

« vorige - volgende »

Christine

Ik wil foto's!!!!! ;D ;D ;D ;D

Denk dat ik wel duidelijk genoeg ben!!!! :-[ :-[ :-[
Neen even serrieus, feli met je tweede jonkie!
Hopelijk komt alles goed!!

Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Foto's komen een anderen keer :D

Maar thnx

hoi wilma, ik hoop dat ik eht niet zelf over hoef te nemen, maar als ze hun jongen links laten liggen ga ik de zorg overnemen. Wat de anderen daar ook van vinden.

Maar wel goed nieuws. Alle 2 waren vanmiddag gevoerd ;D, en er is een nieuw piepeitje ;D
Ben benieuwd wat voor donsje daar uit gaat komen, is een verassing, er liggen nog 3 eitjes, waarvan 1 van hun zelf is.

Groetjes Trienke

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

Het gaat nog steeds goed met de kleintjes.
En heb 3 piepeitjes. :D

Groetjes Trienke

trienke

Foto van de 2 jonkies

Riny

Hoy Trienke
Zie ik dat goed, zit er een Albinootje bij?
Ik hoop dat alles van een leien dakje gaat bij jou.
Groetjes Riny :D

trienke

Hoi riny

ALs het goed is moet het een fallow jong zijn. Anders ben ik voorgelogen door de kweker waar ik ze vandaan gehaald heb.

trienke

Het gaat nog goed met ze

Ik hoor dat ze gevoerd worden, dus dat is een goed teken.
ook verzorgen ze het 2e jong nu goed :)

groetjes Trienke

Wilma1

Ooooo wat lieffffffffffff.......zo lelijk ;D maar NOG MEER lieffffff....je zou ze haast de hele dag bij je willen knuffelen  :P
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

hoi wilma :D

Lief he, ja zijn ze zeker, en de 3e is er bijgekomen, een witmaskertje :D, de 4e en de 5e zijn onderweg, de verassing mutaties :D

Wilma1

Ojeetje....dat worden raden ???  ;D ;D als ze maar gezond zijn!!!! En de derde is er ook al...wauww leuk!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

Ja 1 eitje lag in het binnenhok op de grond, waar ik de broedblokken toen ent weg had gehaad, en dus deze bij dit koppel onder heb gelegt.

En op 1 dag lag er ineens 2 eitjes bij, ik denk van beatle en juice.  ;)

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

Ik stond zonet echt verbaast te kijken.

In een broedblok van een onbevrucht koppel, zat ineens een jong geel donsje :o. Ik vermoed dat juice hem er in heeft gelegt.
Maar goed dat ik die kleine ondekt heb voor dat ik die 2 er uit zou halen.

Beatle en juice hebben nu 2 jongen.

Flip en flippie doen goed hun best met hun 5 jongen. Ik moet ze wel dagelijks in de gaten houden, want op de jongen hun snaveltjes zit wel eens wat restjes van eten, wat opdroogt en hard word. Gister zat van de kleine fallow het snaveltje dicht :(.

Verder gaat het hier wel goed. Ik heb nu dus 8 jongen.

Mijn kat noeska is nog neit terug :'(, en ik mis haar heel erg. Ze is nu 12 dagen weg, en denk dat ze niet meer terug komt :'(

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Hopelijk groeien je jonkie's allemaal op tot mooie valkparkieten.
Ik zal duimen dat jij Noeska snel weer thuis hebt.
Groetjes Riny :D

margreet

hallo Trienke,

Wat een mooi aantal, 8 jongen en het gaat gelukkig goed.
Die etensrestjes heb ik ook gehad bij 1 koppel, was gelukkig alleen maar de 1e week, verder ging het goed. Het zat ook rond de neusgaatjes maar ik kon het er goed afkrijgen.
Zal mij benieuwen wat de kleurtjes allemaal worden.
Het zijn net surpriseeitjes.

groetjes Margreet

trienke

Hoi riny

Dat hoop ik ook

Hoi margreet
Ik hoop dat het ook over gaat, want nu moet hen steeds controleren. Ik zie ook dat een andere jong hem al voorbij schiet.

Verder vandaag is er wat gebeurd wat ik niet leuk vind.
Ik was even bezig met foto's maken van de kleintjes, en ineens komt er een windvlaag en de deur van de voliere waait een stukje open. Weg waren 2 turquisines. 1 van hun nam een bocht terug en vloog voorhuis tegen ons raam. Hij is nu erg rustig, heb hem nu in een kooitje op een donkere plaats. Hij ligt op de bodem. De andere zie en hoor ik niet meer :-\

Groetjes Trienke