De twee deugnietjes Sal en Spikey

Gestart door Carin, 21 maart 2006, 01:00:15

« vorige - volgende »

Carin

Mijn kunstbloemen van de IKEA zijn echt gesloopt door hen en de valkjes.. Maar ja, liever die dan de echte en dat ze allemaal ziek er van worden..

Spikey is net even op de foto voor Pipo geweest... Wilde hij per se.. Even laten zien hoe mooi hij was..

Mara

Citaat van: Carin op 15 augustus 2006, 20:23:36
Mijn kunstbloemen van de IKEA zijn echt gesloopt door hen en de valkjes.. Maar ja, liever die dan de echte en dat ze allemaal ziek er van worden..

Spikey is net even op de foto voor Pipo geweest... Wilde hij per se.. Even laten zien hoe mooi hij was..

Hey Carin,

Ik ken het van het slopen van de bloemen. Pipo sloopt graag de kunstbloemen die voor de raam hangen. Hij zit er graag op, het schommelt een beetje en hij kan ver kijken.

En hij is helemaal gek van zijn nieuwe vriendjes, de grasparkietenbeeldjes. lol

Groetjes

Mara

Carin

Hoi Mara,

En de gordijnen, ook een leuk item bij de grasjes.. Spikey hing gisteren aan een gordijnhaakje met zijn pootje te acrobaten!

Ook met beeldjes zijn ze wijs.. Ik heb er hier ook een staan en regelmatig zitten ze erop en maar borrelen tegen die beeldjes.. Heel grappig.. Maar het zijn onwijs gave beesten!

groetjes Carin

Carin

Hallo allemaal,

We dachten, laten we ons eigen postje maar weer eens opzoeken.. Voor de nieuwe lezers onder ons: we zijn Sal en Spikey, afgekort S&S, en we wonen bij Carin.
Sal is een groene parkiet, bouwjaar 2004 en is het broertje van Yesil, die bij Gerda woont. Spikey is een knalgele parkiet uit 2005..
Ook wonen er bij ons in de kooi drie valkparkieten, Modo, Gijs en Calimero ;D. Samen hebben we erg veel pret!

Kerstgroetjes aan iedereen en speciaal voor Pipo,

S&S

Mara

Hoi Sal en Spikey

Wat leuk dat jullie weer terug zijn. Ik heb jullie gemist.

Kijk, een foto voor jullie tweetjes.

Liefs

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

Wij hebben jou ook gemist! Wat een geweldige foto, heel erg leuk!

Vrouwtje is vanmiddag naar de stad geweest en heeft voor ons een fiber kerstboomje gekocht.. Die staat nu naast onze kooi te schitteren.. Leuk he!

Groetjes S&S

Mara

Hoi Sal en Spikey

Ik ben nu lekker vrij aan het fladderen. Zit dan bij Lotje in de kooi en eet lekker van zijn voertje. En dan mag ik lekker door de kamer vliegen en bij iedereen de haren door elkaar brengen. En natuurlijk genieten van de mooie, grote kerstboom die we hebben staan.

Zo, en nu heb ik Lotje naar buiten gejaagd, hij zit nu in de deuropening en weet niet hoe hij naar binnen moet...mhm, jammer, dat hij nu weer binnen zit.

Liefs

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

Wij zijn er nu ook uit en kijken met vrouwtje X factor..
De grijze mannetjes hebben zich al weer op de ventilator genesteld, die snappen er ook echt helemaal niets van!

Sal maakt kabaal voor 5, terwijl ik het gewoon rustig aan doe. Ik zit lekker op de bank en vind dat erg prettig.. beetje aan vrouwtje haar haar knabbelen!

Ojee, X factor gaat weer beginnen.. We moeten weer kijken!

Doeg Pipo,

snaveltje van Sal en Spikey ;D

Mara

Hoi Sal, Spikey en Carin

Ik zit nu in mijn kooitje, ben vanmiddag vrij geweest. Lekker vliegen door de grote kamer en rakelings langs dat gekke, groene ding met de lichtjes en de glinsterende dingen. Ik vind dat ding wel gezellig hoor, lekker licht en veel te zien.

Vrouwtje is erg moe, had een drukke en zware week op het werk en daarom ben ik er minder uit geweest dan normaal, maar dat mag ik de komende dagen inhalen want vrouwtje hoeft pas woensdagmorgen weer te beginnen. Dus lekker drie dagen vliegen!!!

Fijne Kerstdagen van Pipo, en natuurlijk van Mara

Carin

Hoi Pipo,

Bedankt voor je kerstwens!

We wensen jou en je bazinnetje en alle andere lezers een waanzinnig goed 2007!

groetjes S&S

Mara

Hoi Carin, Sal en Spikey

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2007.

Liefs

Mara en Pipo

p.s. Dit geldt ook voor de valkjes en welke andere vrienden er nog bij jullie wonen.

Mara

Hoi Sal en Spikey

Ik hoop dat jullie veel plezier mogen hebben en lekker mogen eten, en vooral vliegen.

Snaveltje van Pipo

Carin

Ook hier zijn we heel lang niet geweest.. Het gaat allemaal goed met ons.. Sal is een beetje veel in de rui, spikey fluit als een tierelier tegen zijn spiegeltjes.. We hopen binnenkort met foto's te komen!

Groetjes S&S

Mara

Hey Sal en Spikey,

WAt leuk om weer van jullie te horen!

Mara

Carin

Hoi mara en pipo,

Wij zijn ook blij dat we weer in ons eigen boekje kunnen schrijven! We willen nu in bad, maar er zit een grijs monstertje in.. Hellup, hoe krijgen we die eruit?

Groetjes S&S