De twee deugnietjes Sal en Spikey

Gestart door Carin, 21 maart 2006, 01:00:15

« vorige - volgende »

Mara

Hoi S&S,

Hoe krijg je zo'n grijs monster eruit? Nou, meestal is hier de vraag, hoe krijgt dat grijze monster mij uit zijn kooi. Haha....Gewoon aan de staart trekken? Dat doe ik tenminste als die grote gele zijn staart in mijn kooi durft te steken.....

Groetjes

Pipo

p.s. ik ben blij dat jullie er weer zijn!

Carin

Ha Pipo,

Wij hebben ze het badje uitgekregen hoor.. Gewoon op de staart tikken en een beetje druk zetten.. Konden wij onze goddelijke lijfjes eindelijk badderen..  Nu zitten wij heerlijk in de zon en kijken naar buiten.. Af en toe komt vrouwtje kijken of het nog goed gaat met ons. De parasol staat heerlijk gericht, dus we hebben het goed!

Zit jij ook in de zon?

Groetjes S&S

Mara

Hoi S&S

Ik zit nog binnen, zit te wachten totdat vrouwtje me nu weer eens eindelijk door de kamer laat vliegen. Misschien mag ik vanmiddag ook in bad, maar weet niet of ik dat wel zo leuk vind.

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

Wij mogen vanavond vliegen, nu heeft vrouwtje alle deuren openstaan en dat werkt niet met ons. Maar we genieten wel op het balkon!

Badderen is leuk en lekker... Wordt je lijfje erg mooi schoon van en is nog goed ook!

groetjes S&S

Mara

Hoi S&S

Ik heb geen badje. Maar ik denk wel dat vrouwtje dat gaat kopen voor mij. Ik badder meestal in de waterbak van Lotje, die is was groter dan die van mij. Vrouwtje maakt de tussendeur dicht of neemt me mee naar boven.

Groetjes

Pipo.

Carin

Hoi Pipo,

Wij wonen op een flat, dus dat is wel lastig.. maar vanavond als het wat afkoelt, mogen we vliegen.. Dat vinden we gewoon te gek. Vrouwtje doet de balkondeur dicht en de deur naar de keuken en dan gaan we los!

Leuk dat je ook een badje krijgt, wij hebben een rood met gele..

We zijn ook ergens achter gekomen: Die nieuwe grijze heeft een erg lange kuif.. Dat vraagt om de grasjeskapper!

Dag Pipo, tot later!

S&S

Mara

Hoi S&S

Haha, de grasjeskapper. Weet je dat ze hier in de voliere een rosellavoerbeest hebben? Wat dat is? Nou, dat schijnt dus Pino een rosella te zijn die alle andere vogeltjes heel lief doet voeren....Ik voer vrouwtje dan maar.... ;D

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

Wij hebben geen rosella's.. wij moeten onszelf behelpen en die grijze rakkers..

Wij gaan wel altijd braaf bij vrouwtje zitten als ze aan het werk is.. Lief he?

Iedereen is er nu uit, ook Ozzy.. Hij weet nog niet waar hij heen moet vliegen, alles is nieuw voor hem!

doeg,

S&S

Mara

Hoi S&S

Je mag wel een paar van die rode rakkers hebben hoor, vrouwtje heeft er 5 in de voliere.

Ik hoop wel dat jullie Ozzy de weg wijzen. Ik heb net lekker bij Lotje in de kooi gezeten, samen Punky plagen en nu ga ik gauw weer aan mijn trosgierst.

Groetjes

Pipo

Carin

Wij wijzen Ozzy wel de weg hoor.. hij zit nu op de ventilator met Gijs.. Hij heeft ook al bij vrouwtje op haar hoofd gezeten.. Het is allemaal nog nieuw voor hem..

Maar wie is Punky? Ook zo'n grijze duivel?

doeg, S&S

Mara

Hoi S&S

Punky is een geel met grijze duivel. Zo'n opvangvogeltje dat vrouwtje gered heeft.

Groetjes

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

Wel lief van je vrouwtje.. Zijn jullie wel lief voor haar? Wij hoorden van ons vrouwtje dat ze op krukken loopt met haar enkel. Eigenlijk moet je even naar de stad vliegen en dan wat leuks voor haar kopen. Maar dan wel terugkomen he en niet blijven hangen in het grasparkietencafé!

groetjes S&S

Mara

29 april 2007, 19:00:36 #57 Last Edit: 30 april 2007, 12:32:22 by Mara
Hoi S&S

Ik ben heel lief voor haar en volgens mij die rotzakken ook wel hoor. Vrouwtje was vanmiddag op visite bij kennissen en toen hebben wij lekker naar muziek geluisterd en heerlijk geslapen. Het was lekker koel binnen. Hopelijk mag ik er zo meteen nog even lekker uit. Jah, vrouwtje loopt op krukken en dat vindt ze niet echt leuk want dan kan ze niet werken. Ik durf niet naar de stad, veel te druk....poeh, zal eens vragen of die grijze dingen dat durven.

Vleugeltje

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

Die grijze bengels durven het echt wel hoor.. ze toeteren wat af, maar ondertussen zijn ze wel gek met je vrouwtje!

Ons vrouwtje gaat zo naar een verjaardag.. Hebben wij het rijk alleen. Ozzie en Gijs willen eruit, maar vrouwtje wil het (nog) niet.. Wij zijn lief en wij gaan wel terug onze kooi in, maar die grijze bengels niet!

snaveltje van S&S

Carin

Hoi allemaal,

We zijn er weer.. Spikey is in de rui en Sal heeft zijn adhd bui..
Dus vrouwtje vond dat wij onze energie maar moesten spuien in ons dagboekje!

doeg,
S&S