De twee deugnietjes Sal en Spikey

Gestart door Carin, 21 maart 2006, 01:00:15

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Sal en Spikey

We hopen dat alles goed gaat met Sal want het zou toch erg zijn als er iets met Sal gebeurde.

Maar wat ziet mijn oogje nu weer? Heb jij ook een wit grasje gehad met rode oogjes? *Sneeuwvlok hipt zenuwachtig heen en weer over het toetsenbord* Dan ben ik niet de enigste witte die hier rondvliegt!!

*kwetteren er vrolijk op los*

Beterschap Sal en de groetjes en een dikke kroel aan Spikey en jij ook hoor Sal!!

Groetjes

Sneeuwvlokje, Debbel, Prins, Snoetje, Citroentje, Kop Toe en Kleine Blauw

Carin

Hoi Sneeuwvlokje, Debbel, Prins, Snoetje, Citroentje, Kop Toe en Kleine Blauw,

Sal zijn oogje is genezen hoor. Hij ziet alles weer scherp en dolt erop los met mij, zijn kleine vriendje Spikey.. Ook is Sal nog steeds dol op Calimero. Samen met Cali spelen en hem proberen te voeren.  ;) Het lukt hem aardig.. Samen op een stokje zitten..

Het witte grasje is dood, een jaar geleden overleden :(

Gisteren lag vrouwtje op de bank en Sal zat bij haar oor te kwetteren.. Hele verhalen aan het vertellen tegen haar.. Calimero kwam erbij zitten en die deed ook mee...

Het wordt lente, vrouwtje is morgen vrij, dus ik hoop dat wij morgen weer beschut op het balkon mogen staan!

Ook groetjes van Sal en een kroel terug,
Spikey!

Gerda

Hoi Sal broertje,
fijn dat je oogje weer is genezen!! Wat een ellende kun je hebben, toch !!
Leuk dat Spikey hier kwam vertellen hoe het met je ging. Je had zelf zeker niet veel fut om achter de pc te duiken?? Of kon je het niet zien met je zere oogje  :D

Geef Spikey maar de groetjes!

EN jullie moeten de groeten hebben van Azul,

Je broertje Yesil

Mara

Hoi Sal en Spikey,

Wat ik ben blij dat alles goed is met Sal! Maakte me toch een beetje zorgjes hoor.

Wat jammer nu van dat witte grasje. Maar jammer genoeg gebeuren die dingen,  :'(.

Wij zitten altijd al lekker beschut buiten, tenminste, in de winter is de voliere gedeeltelijk afgesloten voor de koude wind maar nu zitten we gezamenlijk vaak te soezen in de zon, als er tenminste iemand is die niet op de eitjes zit.

Groetjes

Sneeuwvlokje.

Carin

Hoi parkietenvriendjes,

Even een berichtje terug:

Sal is genezen met zijn oogje.. Hij ziet scherp, is lekker ondeugend en blijft Cali stalken :-[
Ik ben van ons twee-en het schrijfvogeltje, vandaar dat ik erg veel hier schrijf.. Sal is meer de druktemaker, het macho-mannetje!

Gisteren was er dus Koninginnedag.. allemaal mooie vlaggen die wapperden :D Het was te beroerd weer om op het balkon te staan en het beter te bekijken. We mochten er lekker uit, dus via het raam hebben we wel eea gezien!

Vrijdag hebben we wel op het balkon gestaan en dat smaakte naar meer.. Alleen jammer dat we dan niet kunnen vliegen buiten.. Maar goed, we kunnen niet alles hebben! 8)

Vrouwtje is gisteren in een apparaat op de kermis geweest.. Ze kwam er beroerd uit.. Dus ze was echt vroeg thuis.. Voor ons wel fijn, worden we niet gestoord in onze schoonheidsslaapjes... We moeten tenslotte knappe mannetjes blijven.. je weet maar nooit wat er nog bij ons op visite komt qua vrouwtjesparkieten.. :-\

Vrouwtje is nog steeds onze usb-stick kabel kwijt.. dus onze foto's staan nog steeds niet in ons verhaal... :(

We gaan weer even wat eten en doen de groetjes aan iedereen op dit forum! :)

dag lieve vriendjes, groetjes van spikey en sal

Carin

Even weer een updeet vanuit ons huisje:

We zijn de hele dag er al lekker uit.. ;) Sal zit like usual achter Calimero aan te vangen en Spikey zit in zijn spiegeltje te loeren.. :D

Van het weekend komt Gijsje hier wonen.. Gijsje? Ja, Gijsje.. Gijsje is een wildkleur mannetje dat bij Kolk woont ::)
Wij hebben bazinnetje al gevraagd om een vrouwtje om mee te spelen, maar dat wil ze niet.. Ze wil geen kleine parkietenkindertjes :( Wij zijn echt geweldige grasjes.. Altijd vrolijk, druk en lief.. We zijn echte bengeltjes, maar engeltjes als we slapen.. en dan vindt vrouwtje ons ook erg lief! ;D

We gaan maar weer even verder met kabaal maken.. Vrouwtje doet het zelf ook.. zingt luid mee met de radio.. Alleen wij zingen mooier!

Dag lieve mensen, tot de volgende keer!
Sal en Spikey!

Mara

Hey Carin, Sal en Spikey,

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Al helemaal in het oranje gestoken voor de komende weken? Wij niet, vrouwtje geeft niet zoveel om voetbal, baasje wel hoor! Maar die mag misschien niet kijken  ;)

Groetjes

Prins, Deb, Kleine Blauw, Kop Toe, Pasteltje en 6 kleine deugnietjes.

Carin

Hoi Mara en grasvriendjes,

Wij zijn helemaal in het Oranje hoor.. :D Bazinnetje heeft een vlag op haar balkon gespannen en daarboven allerlei plastic buizen met Hup Holland Hup.. :)

In de woonkamer hangt een erg oranje shirt en een oranje muts.. vrouwtje neemt alles mee als ze naar belgië gaat..
Modo gaat altijd op de muts zitten en gaat met de belletjes spelen.. het is ook een maf valkje ook!

Gisteren heeft Sal heel lang Calimero zitten kriebelen op zijn kuif.. Cali vond het erg lekker.. wij blijven erbij, die valkjes zijn echt LEIP!

Ook hebben we een nieuw huisgenootje, Gijs.. Gijs is nog niet echt grasjes-minded.. Hij moet echt nog aan ons wennen, maar goed dat zal wel lukken.. Wij zijn echt lief!

We gaan nu stoppen, want we gaan ons opmaken voor Oranje! !!

Iedereen heel veel kijkplezier gewenst,

Sal en Spikey

Carin

Hallo forummers,

Even een update van onze avonturen :D

Afgelopen periode zijn we weinig achter de computer geweest, vrouwtje moest veel werken..

Het wordt vandaag weer mooi weer, dus dat betekent dat wij lekker op het balkon staan met die grijze schreeuwerds.. Zeg nu zelf, grasjes fluiten toch mooier dan valkjes? ;D

Vrouwtje heeft een parasol voor haar verjaardag gekregen (ze is morgen pas jarig, maar goed) en die gaan we nu lekker uittesten.. ;D Wij hebben wel zin in de zomer!

groetjes Sal en Spikey

Mara

Hey Sal en Spikey

Lekker buiten op het balkon, wij mogen dan onder de veranda. Ook niet verkeerd hoor, en dan kan ik mooi fluiten naar mijn mama en papa in de voliere. Geven jullie vrouwtje een kusje van mij?

Liefs

Pipo

Carin

Ha Pipo,

Wij gaan zo weer lekker op het balkon staan.. Echt wij vermaken ons wel.. We krijgen zo een mooie ballon aan de kooi en een vlaggetje ;D
Maar bovenal, heerlijk eten.. Jammie dat lusten wij wel!

Vrouwtje vond je kusje erg lief.. We moesten je een kroel van haar teruggeven!

Dag,
Sal en Spikey

Carin

Hallo allemaal,

daar zijn we weer even na een tijd niet online geweest te zijn.
Met ons gaat alles goed, we zijn weer heerlijk ondeugend. Ons logeetje is weer weg, dus we zijn weer met zijn 5en.
Sal heeft last van zijn oogje, maar hij wordt door vrouwtje 2x per dag gezalfd.. Sal mag wel elke dag bij Calimero zijn kuif doen.. zo'n klein beest bij een grote witte valk zijn kuif doen.. Erg leuk om te zien. Vrouwtje probeert er nog een foto van te maken.

Dit was het weer even, we gaan weer even verder lezen!

Doeg van Sal en Spikey ;D

Mara

Hey Sal, Spikey en Carin

Gelukkig dat jullie weer online zijn. Best vervelend als de computer kapot is....Maar gelukkig zijn jullie er weer.

Sterkte Sal met je oogje, en Carin succes met smeren.

Groetjes

Mara

Carin

Hoi Mara,

Blij dat mijn computer het weer doet.. Dankzij broertje. ::)

Het is echt een hele heisa om zo'n klein grasje te zalven.. Eerst te pakken en dan zijn koppie zo te draaien dat de zalf in zijn oogje komt.. Maar goed, hij kijkt er weer door, dus ik denk dat het wel de goede kant op gaat.
Beide heren zitten nu op de ventilator te poetsen!

groetjes Carin

Mara

Zijn die van jou ook zo gek op de ventilator? Pipo vind het ook geweldig! Echt, die is er niet vandaan te slaan. En mijn moeders kunstbloemen....die zijn ook niet grasjes bestendig. ;)