3 augustus 2025, 20:40:18

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Lisa

Hoi Hoi,

Nog sterkte met het verlies van je oom.
Wat een rare kippen zeg broeden op nep eitjes ::) ::).

Wat voor smaak ijsjes hadden jullie gegeten dan??

Hoe is het veder hier?

Liefs Lisa

Bello

Lisa,

Dit ijs heet Spagetti ijs, in de vorm van spagetti en met slagroom en ijs en verse aardbeien.

Eugenie, dit is nog lekkerder als bij Cleeven en die hebben ook lekker ijs maar anders.

Mijn oom is vandaag begraven in Rotterdam  en we zijn er vandaag dus heen geweest.
Was heel mooi het leek net een mooi stuk uit een film. Had hij zelf allemaal geregeld.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

danielle

Hoi Dorothe,
Broedt Catka nog steeds op de kunst eitjes?
Ik moest wel lachen dat Bello zo vrolijk is tijdens het schoonmaken van het huis  ;D.
Gaat verder alles goed met je valkjes?

Nog gecondoleerd met je oom. Fijn dat hij zelf van alles heeft kunnen regelen voor de begravenis. En dat het een 'mooie' begravenis was.

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Dorothé

Nog lekkerder dan Clevers? DAt kan toch bijna niet?  ;)

Hoe is het met je arm?

Mara

Wilma1

Spagetti ijs  :o :o :o ??? Nóói van gehoord...warm of koud  ??? ;D ;D ;D

Leuk dat Bello schoonmaken graag doet, net als Coco hier, die helpt ook graag mee... zelfs aquariums schoonmaken, dan houdt ie de slang vast  ;D

Kon je ze allemaal maar afstoffen leren  :D dan kunnen ze de hogere plekjes met een stofdoek in de bek afnemen  ;D scheelt jou klimwerk  ::) :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Citaat van: Wilma1 op 17 april 2008, 15:46:04
Spagetti ijs  :o :o :o ??? Nóói van gehoord...warm of koud  ??? ;D ;D ;D

;) Wilma

Hoi Wilma

Dat is echt heerlijk hoor, dat spagetti ijs.

Mara

Caroline

Is zeker heerlijk!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hoi Dorothé,
Even een bericht uit Helmond  :D

Wordt er nog gebroed op de neppertjes ?
Hier broedt onze Bo nog volop...helaas is er nog niets uit het ei gekropen...eitje nr 1 is inmiddels 24 dgn oud  :-\

Hopelijk gaat het met je schouder weer wat beter.

Wel laat,maar nog gecondoleerd met je oom.

Ik wilde ook nog even zeggen,dat ik het top vind, dat jullie Anja en Ton zo lief en goed steunen en volgens mij hebben jullie met zijn allen altijd wel een hoop plezier;  geniet daarvan..is zo belangrijk.
Het is,voor ons, iig erg leuk om te lezen  :D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Bello

22 april 2008, 21:04:54 #2348 Last Edit: 22 april 2008, 21:10:33 by Bello
Hoi Peggy,

Ach het is fijn dat we ondanks het verdriet Anja en Ton en Lisa soms aan het lachen krijgen, als we bij elkaar zijn gaat dit vanzelf. De humor van Ivo en Anja dat steekt aan!!

Met mijn schouder gaat het een beetje beter.

Jammer dat de eitjes niet uigekomen zijn, kan aan de luchtvochtigheid liggen, dan kunnen de kuikens niet uit het ei.

Ja Catka ligt nog steeds op de nepperds ze broed echt 3 weken lang.
Jannes heeft een ander nest onder de kakbak, want die broed niet meer mee nu ze open en bloot ligt.

Maar dan wordt hij kwaad omdat Catka zijn nest niet neemt en loopt hij te mopperen........

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

ff een huishoudelijke mededeling:

Door het slechte nieuws van Ton en Anja hebben wij besloten dat:

Yeentje

Komt bij ons wonen!!!!

We hadden een heeeeeeel goed tehuisje voor ons donsje gevonden (anders ging hij niet weg)  maar op deze manier helpen wij Ton en Anja.

Dorothé

Mara

HOi Dorothé

Heel fijn dat Yeentje bij jullie een nieuw oud vertrouwd huisje terugkrijgt.

Heel veel sterkte met het ophalen van Yeentje, want het zal toch wel even emotioneel worden denk ik zo.

Groetjes en tot gauw.

Mara

Bello

Vanavond hebben we Yeentje opgehaald, voor Ton Anja en Lisa is het dit weekend moeilijk en zwaar!!!!

Yeentje zit nu in de reserve kooi en straks als het licht word dan mag hij bij de andere.

Ondanks het verdriet hebben we vanavond toch kunnen lachen en  Jeroen jeetje waar haalt die de moppen vandaan?
Sommige waren wel echt om gieren, raar eigenlijk lachen en verdriet hebben........

Ton Anja Jeroen en Lisa

Juliie zijn echte kanjers

Heel veel liefs van Ivo en Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Vreugde en verdriet liggen heel vaak heel dicht bij elkaar. Fijn dat Yeentje bij jullie is.

Hoe is Yeentje de nacht doorgekomen? En ik ben benieuwd hoe Bella, Jannes en Catka reageren dat hij weer bij jullie komt wonen.

Groetjes en tot gauw

mara

Bello

26 april 2008, 18:14:45 #2353 Last Edit: 26 april 2008, 18:18:54 by Bello
Hallootjes,

Yeentje is de nacht goed doorgekomen en hij zit nu bij de andere in de kooi , niks geen vechten hij weet dat Jannes niet miet zich laat sollen en laat het hierbij ;D

Alleen zijn naam willen we nu bekend maken.....

De................... naam .....................van ..........Yeentje..... is ....geworden..............................................................................YEENTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ivo en Dorothé

Anja

Hoi hoi,

Mutske dat je bent ;D ;D ;D ;D ;D

Heeft ie al gefloten bij jullie?

Groetjes Anja