3 augustus 2025, 20:41:41

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Dorothé

Alles goed met je? Dus je stem is nog steeds niet in orde? Dat is wel balen hoor, maar ach, als het maar langzaam beter gaat.

Liefs

Mara

Coco en Chantal

Hallo Ome Bello

Hier even een berichtje/foto's  van je neefjes en nichtjes uit helmond haha ;D

De oudste van ons  word vrijdag 2 weken oud en we worden heel goed door mams en paps gevoerd, en eten is onze hobby  8)

We zijn allemaal bont gepareld en ons vrouwtje Chantal die is super trots op ons en op ons mam en pap, want wij zijn wel hun 1ste nestje . :D

Hier wat foto's van ons samen met ons Mams.

Zien we er allemaal niet liefff uit met onze gele kuifjes?? ;D
Het vrouwtje Chantal noemt ons '' De gele punkers''  ::) ;D

Groetjessss

Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Hoi Chantal,

Dat zijn weer beautys zeg. Om te  :-* :-* :-* :-* zo mooi.
Maar dat kan ook niet anders.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hoi Anja

Ja mooi zijn ze he!.
Ben ook weer super trots  8).
En moeder Pimmetje en vader Dj doen het ook fantastisch, dus ik laat ze zelf hun jong groot brengen.

Ik hoop dat ze op hun moeder gaan lijken :D, want die vind ik zo mooi met dat vele geel en ze is heel erg lief.
Zou broer bello eens een voorbeeld aan kunnen nemen whahaha ;D

Groetjes Chantal

Anja

Moeder Pimmetje is idd erg mooi.
Ja daar kan Bello nog wat van leren  ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Chantal

Wat een scheetjes zeg!!

Groetjes

mara

Bello

:'( :'( :'( :'(

Ikke Bello is verdrietig

jullie vinden mij niet lief
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

Whahaha Bellootje toch, nou ik vind je wel lief hoor, nouja je kunt heel lief zijn  ;D, maar je hebt er niet altijd zin in 8)
Ik heb zelf hier boven net zo'n valkje als jij en die heet Coco en ook die kan ontzettend lief zijn als hij daar zin in heeft (ook een lange gebruiksaanwijzing zit er bij haha)

Maar ondanks jullie ondeugende karakter vind ik jullie super en jij en catka mogen natuurlijk altijd bij mij komen logeren dus dat zegt ook wel wat he ;D

Nou dag Ome Bello :-*

Anja

Hoi Bello,

Natturlijk vinden wij jou wel lief hoor. Wij hebben hier ook een valkje die volgens mij erg veel op jou lijkt qua karakter. Onze Yahoo maar ondanks de vervelende momenten is hij toch wel lief net als jij.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Chantal,

Nou dat is wel heel kei lief hoor dat Bello en Catka bij jullie mogen logeren als we een keer van huis gaan;D en ze zijn beiden gekortwiekt dus dan hoef je geen halsbrekende toeren uit te halen om ze te vangen ;)

Ja Bello heeft zijn karakter, daar kun je niets aan veranderen, we zeggen nu maar: wacht maar tot Catka oud genoeg is en dat hij erachter komt dat hij een mannetje is, dan veranderd hij hopelijk (kan hij zijn frustraties eruit gooien) hihihihi

Arme Catka, die weet nog niet wat haar te wachten staat ;)Maar ja zij is (nog) een supervalkje, kan misschien veranderen maar dat zien we wel.

Dorothé

ps mijn stem is nog steeds niet goed, dus ff kijken hoe het de 1e dag van de carnaval gaat, gaat het niet i.v.m. rokers ja dan is het pech en gaan we naar huis, want als ik het te benauwd krijg is ook niks

Nu een stukje door Bello

Jeetje Pimmetje jij hebt me oom gemaakt en wat een leuke neefjes/nichtjes heb ik gekregen :-*

Ik weet niet of ik je tante kan maken.....
De enige hier bij ons thuis die mogelijk jonkies kan krijgen is "mijn" Catka dus.........

Ik heb ook zo'n mooie gele kop met kuif .........

Groetjes Bello

ps. Please Yahoo niet zo worden als ik :'( ook je vele goede kanten laten zien, ik weet die hebben we maar die tonen we niet uitbundig :P

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Bello

Ik mag dan wel maar een klein grasje zijn, maar ik vind je ook erg lief. Vrouwtje verteld me vaak over wat je uitspookt. Ze zegt dat ik ook ondeugend ben, net zoals jij. Kun jij me niet adopteren?

Vleugeltje van Pipo

Bello

Nou gister naar Horst geweest naar de optocht kijken.

We zijn met een stel vrienden weggebracht met een busje,

maar de terugweg was (ik krijg nog de slappe lach als ik er aan denk) om te gillen.

Er was niet een taxi te krijgen, toen zijn we gaan LOPEN!!!!

Van Horst naar Swolgen is geloof ik 10 kilometer en dat in het donker, in Swolgen stond onze auto :'(

Loop je verkleed in het donker als varken ;D

Bello en Catka zijn vandaag in een superhumeur, lief knuffelig en aan kusjes geven niet meer normaal.

Eerst Catka bij mij en Bello bij mijn vriend, later gewoon weer geruild.

Groetjes Dorothé

Riny

Citaat van: Bello op 19 februari 2007, 12:00:02

Van Horst naar Swolgen is geloof ik 10 kilometer en dat in het donker, in Swolgen stond onze auto :'(

Loop je verkleed in het donker als varken ;D

Hoy Dorothé
Neem volgend jaar mijn telefoonnummer maar mee , als je weer naar de optocht gaat.
Ik heb al vanalles in mijn auto gehad fazanten eenden zwanen ganzen, maar varkens wil ik ook wel  toe voegen, aan de verzameling.
Groetjes Riny

Wilma1

Met hoeveel varkens liepen jullie daar ???  ;D ;D ;D

Ik zou wel een foto van jou/jullie in varkensverpakking willen zien  :P ;D

JIJ OOK RINY ???  ;D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Dorothé

Wahahhahahahahah....ik zie het al helemaal voor me....

@Riny, ik heb even je varkentjes geleend.

Mara