5 augustus 2025, 21:59:48

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

10 februari 2007, 17:52:48 #615 Last Edit: 10 februari 2007, 17:57:30 by Bello
Jeetje, ik mag voor Bello hopen dat hij snel uitgeruid is, hij heeft me toch een :censuur humeur.

Hij wil niet bij ons zitten je mag niet langs de kooi lopen, dan maakt hij zo'n hoog piepend geluid, je mag hem niet knuffelen.

Of het zijn de hormoontjes ???

Maar we doen net of we zijn gedrag niet opmerken en betrekken hem gewoon met de dagelijkse dingen, takkken humeur of niet. Maar als hij probeert te hakken dan is het woord  FOEI er weer en dat vind hij niet zo leuk.

Catka is gewoon Catka, lomp lief en trekt zich niks aan van Bello zijn humeur.

Groetjes Dorothé

ps morgen gaan ze weer in bad of onder de douche.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Ik kan me voorstellen dat je baalt van het humeur van Bello. Daar zou ik ook van balen hoor!! Maar gelukkig blijft Catka gewoon Catka.

Krijgen we ook zo'n mooie reportage als je ze gaat douchen?

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

Wel foto's maken van morgen.
Wel vervelend dat Bello als hij in de rui is zo'n rothumeur heeft. Ben benieuwd of Yahoo dat dan ook krijgt.

Groetjes Anja

Bello

Ja morgen maken we foto's ;D

Nou Anja als Yahoo net zo'n humeur als Bello krijgt kun je je lol op :'(

Maar als hij er eenmaal uit is gaat het wel beter hoor.
Het is een aparte vogel maar zijn gebruiksaanwijzing moet je wel snappen. ;) Maar daar weet Chantal alles van :D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

;D ;D Heb je de gebruiksaanwijzing er wel bij gekregen van Chantal??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Heb jij een gebruiksaanwijzing erbij gekregen?  :o ;D  Ikke niet hoor dus dan moet ik het zelf uitvogelen. nou als ik er niet uitkom dan kom ik die van jou wel ff lenen.  ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

11 februari 2007, 13:07:31 #621 Last Edit: 11 februari 2007, 13:17:59 by Bello
hihi,

handleiding ;D

Hier zijn de foto's van Bello en Catka

Bello aan het duffen

Ben ik niet mooi?

Catka in knuffelbui

Catka met speelgoed

Nog 2 staartveren en dan heb ik een mooie staart

Bello onder de douche

ff wachten op Catka

Catka kon niet wachten

Catka alleen

Catka na afdrogen

Bello vond het enorm leuk onder de douche, en hij wilt momenteel gewoon bij je zitten, ff met de neus knuffelen en dat is momenteel genoeg.

Groetjes Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Wat een mooie douchefoto's zeg! Echt, ik wilde dat Pipo dat ook deed maar meneer is eigenwijs.

Wel fijn dat ik dan bij anderen kan genieten van douchefoto's.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

Mooie badderfoto's hoor. Vind Catka het ook fijn onder de sproeier?

Dat uitgebreid knuffelen komt wel weer als de rui voorbij is.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Catka is zo ongeduldig voordat ze onder de sproeier mag, ze zit dan al de hele tijd met haar vleugels te wapperen, maar ze vind het wel lekker.

Jawel we weten hoe dat Bello is tijdens de rui dus......
Maar we doen telkens ieder een valkje bij ons nemen en knuffelen en dan ruilen, dat werkt hier prima.

Zo net even met het vriendje een stuk gaan wandelen.
Het was al zo'n rotweer de hele dag en ik word zo  :( van dit weer,  heb al de hele dag hoofdpijn, dan moet ik echt naar buiten, heerlijk het was droog ;D

Dorothé

chica

hallo bello
ik ben hier voor het eerst in je dagboek komen kijken.
wat heb je een mooi dagboek zeg :o.en hele mooie valkjes. :)
het zijn hele mooie foto's van bello en catka onder de douche.wat zijn het een sgatjes.ze zijn om te zoenen :-* :-* :-*
die van mij zijn ook in de rui en de een is ook heel slecht humuerig.gaat wel over. ;D
ik zeker nog wel eens vaker langs.
groetjes ilse ;D :D ;)

Anja

Hoi Dorothé,

Hoe is het met je stem en de hoofdpijn?

Groetjes Anja

Bello

Hoi Ilse,

Kom gerust kijken in ons dagboekje ;D wat Bello en Catka allemaal doen. ;)
Ja het zijn schatjes, maar ook ondeugend.

Hoi Anja,

Mijn stem, ja wat moet ik zeggen?
Ben begonnen met praten, maar soms is mijn stem gewoon weg, niet teveel praten en bewust nadenken wat ik zeg.
Op het werk doe ik deze week alleen s'middags de centrale beheren.

Mijn hoofdpijn heb ik nog, de medicijnkuur heb ik gister de laatste van ingenmomen, nu dus weer over op paracetamol.
En het pufje moest ik mee verder gaan.

Catka is enorm in de rui, als ze bij je zit je onder het dons.
Bello is is al bijna klaar met de rui.

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

En het humeur van Catka? Toch niet hetzelfde als Bello hoop ik.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Nee joh, Catka  die is en blijft gewoon tijdens de rui, ze is van oktober dus nog jong.
Een gekke lompe en lieve vogel, en ach Bello is gewoon anders, maar ook lief alleen op zijn manier.

Vanmorgen voor ik ging werken waren ze bij mij in de keuken, en ze liepen op de aanrecht en een rommel hadden ze gemaakt met een Mariakoekje, dan hoor je ze beide niet ;D
Dorothé