5 augustus 2025, 22:00:10

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Zo hee!!!

Ben ik oom Bello geworden Jippie ;D
weer een titel erbij.
Ik loop zelf een beetje achter vind Catka nog niet echt charmant. Zou dat later nog komen ???
Zal wel een laatbloeier zijn.

Chantal,
Gefeliciteerd!!
Doe je nu net als met Catka de jongen langer bij de ouders laten?

Carolien,
Ik heb nu al 2 weken bijna geen stem en het gaat zeker niet vooruit ( word er gek van ze kunnen me bijna niet verstaan)
dan schrijf ik het maar op.

Ja maar het is hier buiten altijd keistil (we wonen op het eind van het dorp), we doen op de slaapkamer op de gaatjesstand, ff wennen.

Bello hangt niet aan zijn stok, Catka wel, en mijn vorige valkje was een mannetje en die hing heel vaak ondersteboven aan zijn stok.

aparte vogels hoor, valkjes

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Hier doen alle popjes dat en Yahoo is de enige man die dat doet.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Ach ja Bello en Yahoo zijn dan ook broertjes van elkaar
(ook al is het uit een nest na elkaar) zit het toch in de genen. :D

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Onze opa's en oma's waren vanmiddag op visite.

Vinden we heel leuk, en we mochten lekker bij onze baasjes komen  zitten om te knuffelen (we waren helemaal niet vervelend  :D).

Bello en Catka

Bello

Na een onrustige nacht weer naar de huisarts geweest.

Ik mag nu een week niet praten :-[

Loop met een bacterie of virus bij mijn stembanden/keel (na de griep) nu al bijna 3 weken. Kan nog eens 3 weken duren.

Heb een antibiotica, pilletjes voor het hoesten, en een pufje om het niet zo benauwd te hebben gekregen. Ben wel gaan werken, hoef de hele week niet achter de centrale, anders moet ik mij ziek melden :-\

Ja we hadden zaterdag best wel veel stof van het ophangen van de rolluiken dus dat kwam er ook nog bij.

Bello en Catka mochten toch lekker bij mij maar ze vinden het raar dat er bijna geen geluid uit mij komt. Catka kan eigenlijk meer fluiten als Bello, en dat klinkt best wel leuk.

Groetjes Dorothé

*Petra*

Hoi Dorothé,

Probeer het maar zo goed mogelijk vol te houden, om niets te zeggen; het is voor je eigen bestwil. Maar ik geloof meteen, dat het niet mee valt. Laat Catka maar mooie deuntjes fluiten, dan is het niet zo stil in huis  ;).

Sterkte, Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Dorothé,

Wat een gedoe met je stem zeg. Nou probeer je iig aan het voorschrift te houden hoe moeilijk dat ook is.

Veel sterkte.

Groetjes Anja

Caroline

Jeetje, een week praatverbod.  :-\

Balen joh, heel veel sterkte!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Hee hier is Mis me stemband!!

Ja een week niet praten is echt een straf voor mij!!
Ik kan aardig kwebbelen en tussen al die mannen op mijn werk heb je je stem hard nodig.

Nu denken ze dat ik ook nog doof ben ;)

Gelukkig hoef ik niet achter de centrale (10 lijnen).

Ik kan bij elkaar al 3 weken niet goed praten dus nu is het absolute rust voor de stemband.

Bello en Catka die vinden het maar raar dat ik niet praat, ze reageren er niet positief op, vooral Bello.
Die is toch al gevoelig voor vernaderingen, dus die moet maar ff vol zein te houden.

Groetjes

Mis me stemband

*Petra*

Bello

Nee joh, mis me stemband ;D

Wat word je daar moe van om niet te praten (komt ook bijna geen geluid uit)

En alles opschrijven op het werk, iedere vraag die je stelt.

Nou dinsdag morgen op weg naar het werk was er een knulletje van 12 aangereden op de fiets door een auto, mensenkinder, wat een ambulances en politiewagens erbij en een trauma helicopter.....

Vriendje is momenteel ook stilletjes, er is vanmiddag bij hem een kies getrokken.

Bello heeft weer zijn hummie :-[
Morgen misschien een beter humeur ???

ps. we hebben al 2 ratten gevangen........kleintjes maar die worden ook groot als ze niet in een val lopen.......

Groetjes Dorothé

*Petra*

Hey Dorothé,

Wat vreselijk zeg, zo'n mannetje van 12, net naar de middlbare school met een zware boekentas. Vreselijk gewoon!
Krijg al kippevel bij het lezen van je verhaaltje  :'(.

Nou, zitten jullie er saampjes stilletjes bij vanavond.
Maar dat is voor jou wel makkelijker, hoef je ook niet veel te schrijven..

Bello vind het misschien ook wat te stil in huis, wie weet?
Nou, je nieuwe naam: Miss Stemband; de rattenvanger van ...  ;D.

Groetjes Petra  :D

Anja

Petra toch.

Heel veel sterkte allebei.

Groetjes Anja

Bello

Ja we hebben een zwaar nachtje achter de rug, vriendje had last van nabloeden en toen heb ik een emmer naast het bed gezet.

Dus iedere keer uit bed, ligt aan en weer ff slapen.
Hij ging vandaag ook niet werken, gezicht was nog dik, maar oten ik vamiddag thuis kwam ging het al beter :D

Bello en Catka waren bij mij in de keuken toen ik aan het poetsen was, ze lipen achter elkaar aan, ze waren muisstil (ja er komt niet zo veel geluid uit) en ik stiekum kijken waren ze het fornuis aan het inspecteren.

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Hoe is het nu met je vriend?

Die twee spelen de keuringsdienst van waren na  ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja