5 augustus 2025, 23:57:24

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Petra,

Ik denk het wel HEB HET EERLIJK MOETEN BELOVEN

jaja nu krijg ik dus van alle kanten commentaar van alle valkenvirusbesmettende luitjes van deze site:

Ha zo ben ik ook begonnen ;D ;D ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Dorothé,

Ik dacht ook echt; eentje voor mijn zoontje. Hij wilde er namelijk één. Maar omdat hij dan toch vaak alleen zit, komt de tweede onherroepelijk. Dan heb je er twee, en is het compleet, denk je.
Totdat je een heel mooie mutatie ziet, en als die dan ook nog eens bij Chantal als jonkie te koop is. Tja, dan is de derde al besteld.
En dan zit je weer met een oneven aantal... En zo blijven er smoesjes bestaan, om tot een X aantal valkjes te komen. Maar wat denk je, als je op een dag ook nog eens een nestje wilt hebben. Want dat moet toch helemaal fantastisch zijn. Dan houd je toch tenminste het eerst geboren valkje, of twee, voor ieder één.
Je ziet dat het echt uit de hand kan lopen, maar je kan er niets aan doen. Dus laat je maar gerust gaan, het is niet jouw schuld  ;D ;D.

Succes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zo ben ik ook begonnen  ;D ;D ;D
Ik heb ook plechtig moeten beloven dat ik het bij 2 zou houden. Nou het resultaat heb je gezien. Gelukkig zijn we er allemaal heel blij mee.
Ik ben benieuwd of het bij jou bij 2 blijft.

Groetjes Anja

Bello

o vanmorgen geschrokken!!

Catka en Bello liepen samen lekker op de grond in de woonkamer, niets aan de hand, Catka begon ineens te fladderen en dan gaat ze een stukje omhoog en naar achter toe.

Niets te zien komt ze naar me toe lopen met een flink spoor van grote bloeddruppels achter haar aan.

Rustig gebleven en gelijk naar de keuken gegaan, gekeken waar het bloed vandaan kwam en mijn vriend heeft er een lepel zelfrijzendbakmeel opgestrooid, en dit een paar keer herhaald.
Gelukkig stopte het bloeden) ik had mijn pyama nog aan, deze zit onder het bloed.

Waarschijnlijk is ze verkeerd op een veertje in de buurt van haar buik terecht gekomen.

Ze zit nu gewoon in de kooi, ga zo nog ff kijken.

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

ik heb al gereageerd bij Spoed.

Hoe is het nu met haar?

Groetjes Anja

Bello

Het bloed weer ben ff vragen bij de buren of ze dat poeder in huis hebben.

Dorothé

Caroline

Ik heb gereageerd bij spoed wat je het beste kunt doen nu.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Heeee

dit is dokter Dorothé

Operatie is gelukt, Catka is verlost van de (blijkt na de operatie) 2 bloedende veren!!

Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Dat zal schrikken zijn geweest. Ow jee, gelukkig zijn de veertjes nu weg. Hoe is het met Catka? Een beetje bijgekomen van de schrik?

Groetjes

Mara

Riny

Hoy Dorothé
Fijn dat het gelukt is.
Ging het goed op de manier zoals ik zei?
Soms kun je valkjes op zo'n manier foppen.
Verwen ze maar lekker met een stukje trosgierst.
Groetjes Riny :D

Bello

Hoi Riny,

Ja het ging super goed op de manier zoals je zei, maar het bleken 2 veren te zijn.

Ze is ook zo lomp.

Groetjes Dorothé

Bello

Het bloed niet meer en ze zit nu op haar slijtstok te suffen.

Ik laat ze maar ff tot rust komen.

Dorothé

Coco en Chantal

Goed gedaan Zuster Dorothe  ;D

Geef ze maar een dikke knuffel van mij.

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Hoi Dorothé,

Hoe is het nu met Catka?

Geef ze van mij ook maar een hele dikke knuffel en voor Bello ook een.

Groetjes Anja