3 augustus 2025, 21:58:08

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Dorothé,

Heb je de touwen bevestigd?

Weet je wat ik ook wel eens doe om ze te laten badderen. Een diep bord en daar wat water in doen. Dat had ik in het boekje van Caroline gelezen.

Groetjes Anja

Bello

Ik wou ze vanmiddag onder de douche doen, maar we kregen visite. Maar vanochtend hebben we ze lekker vertroeteld en geknuffeld (Catka eerst bij mij en Bello bij mijn vriend) en toen geruild van valkje ;)

Gister heb ik bij Happy Bird een stok gekocht voor Karel de papegaai, maar als hij erop zit kan hij je niet bijten en mee naar boven genomen en onder de douche gedaan.

Wat was die kwaad zomaar uit zijn teratorium gehaald (zijn kooi, ik ben niet bang van hem) en schelden dat hij deed (bleef wel lekker onder de douchekop zitten, volgende keer is hij niet meer zo bang.
Hij kan vliegen maar vloog niet eens weg ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Dan heeft Karel het denk ik toch fijn gevonden. Anders was die wel weg gevlogen.

Groetjes Anja

*Petra*

We willen ook foto's van Kareltje  ;D ;D!

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Coco en Chantal

ja precies Petra
Zit ze te vertellen dat ze de papegaai onder de douche heeft gedaan en dan krijgen we geen foto's te zien. :-\
Dat word de volgende keer billekoek hoor als je dan weer geen foto's maakt whaha ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

*Petra*

En Chantal ... doucht Kiaro ook wel eens  ;D ;D.
Anders mag je mijn boekje gerust voor leuke foto's misbruiken .....

Petra  :D

Bello

oke oke de volgende keer maken we foto's als we bij mijn ouders zijn en Karel onder de douche gaat.

Hij was zo verrast dat ik hem uit zijn kooi had gehaald en was totaal overbluft (moet je wel lef voor hebben, maar wil een paar veranderingen in zijn leven gaan brengen.
Ging best wel makkelijk met zijn antibijtstok ;D ;D

Ik was zaterdag alleen bij mijn ouders, vriendje lief was de kattenkamer aan het texen, anders had hij wel foto's gemaakt.

(is beter als ik er niet bij ben, ik mag en kan niet helpen, helaas is dat veeeel te zwaar voor mij en dan krijg ik weer zo'n gevoel van: nee dat kan ik niet meer.

Nu moet er nog 1 wand getext te worden maar dat word een andere kleur.
Als die kamer klaar is maken we een foto!!!

De katten mochten dus een nacht niet op hun kamer, eigenlijk zouden ze bij ons mogen maar als je ligt te slapen en er springt een kat van 6 kilo op je, nou na de 2e keer heb ik ze eraf gezet en de deur dicht gedaan, de mandjes op de overloop gezet, (stond ook het eten en de kattenbak)
Vanmiddag mochten ze weer op de kamer en ze waren zoooooooo blij dat ze de hele tijd hebben liggen pitten.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

ja petra Kiaro doucht wel een paar keer in de week.
Dus de volgende keer zal ik foto's maken en jouw dagboekje ge(mis)bruiken   ;D

Nou ben benieuwd hoor naar de vernieuwde kattenkamer, is weer eens wat anders  dan een valkparkieten kamer haha 8)

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Ook ik wil foto's zien. Van zowel de kattekamer als van Kiaro onder de douche. En ook van Karel  ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Daar zijn we weer!!

Hoe het ondertussen samen met Bello en Catka gaat?

Bello doet soms kattig tegen Catka, maar dat is zo'n lomp ding en trekt niks van hem aan.

Zit hij in de weg loopt ze gewoon lomp tegen hem aan en dan gaat hij opzij.

Ze zijn aan elkaar gewaagd, ze roepen elkaar als de een niet in de buurt is. Wacht maar tot ze volwassen is, dan is ze volgens mij Bello de baas (vrouwen he ;D).

Knuffelen doen ze alleen nog bij mijn vriend of bij mij.

Nee we hebben er zeker geen spijt van dat we önze Catka"erbij genomen hebben voor Bellootje.

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat en dat je er geen spijt van hebt.
Wel leuk dat Catka gewoon doorloopt als ze erlangs wil. Prachtig.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Ja Catka is een tante die volgens mij Bello goed de baas kan zijn. en ze is vrij lomp hoor (lijkt wel een rugby speler, ze doet het niet express als ze Bello voorbij loopt)

Ze is nog jong dus.....

Ze zitten als ik hun eten klaar maakt bij mij in de keuken, nu gaat ze iedere keer in de fruitmand zitten,
maar het woord foei kent ze echt nog niet (hahahaha)

s'avonds na het eten is het dubbele knuffeltijd, en heel leuk het van valkje ruilen om te knuffelen, maakt Bello en Catka niets uit, ze weten niet beter.

nee het touw blijft niet echt strak zitten en schuift de hele tijd.

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Dat touw zou toch op zijn plaats moeten blijven zitten. Ik snap er helemaal niks van. Heb je Ivo al eens laten kijken?

Groetjes Anja

Bello

Ja natuurlijk na een kwartier plaren en schelden kwam toch het zinnetje eruit van:

Kun jij er ff naar kijken, ik krijg het touw niet vast >:( >:(
Maar dat lukte hem ook niet (hehe gelukkig ben ik niet echt blond)

Zou ik vanavond naar Nieuw Bergen/Afferden gaan, naar de osteopaat maar het weer deed hier zo lelijk dat ik maar afgebeldt heb (jammer maar ik moet echt weer eens een behandeling krijgen, maar ga met zo'n weer niet meer naar buiten).

Groetjes Dorothé

dus dat word lekker zonnebanken  :P

*Petra*

Hoi Dorothé,

Ik ben heeeeeeel erg benieuwd, of jij het bij 2 valkjes kunt houden.
Mij is het niet gelukt, en Anja al helemaaaaaaaaal lniet  ;D ;D!

Groetjes Petra  :D