18 juni 2025, 17:54:27

Onze katten, updatje

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:20:15

« vorige - volgende »

Wilma1

Ik moest erg lachen, om het postbode verhaal. Als je al maatregelen hebt getroffen zal hij wel hebben staan uitdagen, of zij hand langer dan nodig in de brievenbus hebben gehad!

Een bordje "pas op voor de kat" mss  ;D wij hebben 8 van die katten en allemaal zijn ze zó anders....erg leuk  :D

Als er eentje ziek is, voel ik mezelf ook altijd naar...we hebben er 1 met een hartkwaal die dagelijks medicatie moet én graag buiten wil.....om haar happy te maken heeft ze een "gewoon" katten leven... gelukkig komt ze telkens op tijd binnen...heel apart.

Fijn dat de medicatie helpt bij Mickey.... epileptie is zo naar om te zien, zeker als de aanvallen met regelmaat komen....de kat raakt dan bekaf!

Schitterende foto's van ze  ;D in de meest maffe posities kunnn ze slapen  :o ::) :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Dorothé,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!

Mara

Hoi iedereen

Ik wil jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen toewensen en het allerbeste voor 2008.

Mara en de vogels van Het Bonte Vogelparadijs

Bello

Kijk maar er passen echt wel 2 katten in een hangmat aan de verwarming, is wel ff passen en meten maar gaat net.

Baasje mag het licht uit, ik wil slapen...

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Leuke foto's van de katten. Echt heel erg leuk. Lekker knus zo met hun tweetjes.

Mara

Anja

Ze passen er gerust met z'n 3en op hoor ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Nee dat gaat niet Anja,

Binky en Mickey zijn zo klef Jamie ligt liever apart op zijn stoel te slapen.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

19 februari 2008, 21:22:56 #82 Last Edit: 19 februari 2008, 21:24:41 by Wilma1
Citaat van: Bello op 18 februari 2008, 21:02:52
Kijk maar er passen echt wel 2 katten in een hangmat aan de verwarming, is wel ff passen en meten maar gaat net.

Baasje mag het licht uit, ik wil slapen...

Dorothé

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  :-* :-* :-*

En Jamie  ;D zo heet mijn zoon  :P

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Is alweer een tijdje geleden.

Onze Mickey is nog steeds epilepsie aanval vrij!!!

Gelukkig heeft hij al heel lang geen medicijnen meer hoeven krijgen.

Vandaag mochten ze niet naar buiten van mij, ik vond het te warm en ze lagen de hele tijd languit op zolder te slapen.

Dorothé

Bello

Is een tijdje geleden maar we hebben weer wat leuke foto's van ons kattenspul gemaakt.

Echt we genieten echt iedere dag van hen.

Dorothé

Saar

wauwie!!
Mooie katten hoor :D

Mara

Hoi Dorothé

Prachtige katten zeg. Heb ze ook al een keertje in het echt gezien. Echt prachtig.

Mara

Bello

Ondanks dat ons baasje het druk had met het verzorgen van ons bazinnetje heeft het baasje ons enorm verrast met:

Binky

Bello

Pfffffffffffffffff

Nu weet ik waarom Ragdolls (nederlandse vertaling lappenpoppen) Ragdolls heten, zal je vertellen waarom.

Onze Jamie was gister avond harstikke ziek, hij had heel erg de diaree en had overgegeven.

Natuurlijk zijn kontje (zie je het voor je zijn vacht is langharig wit) helemaal onder...................

Hij vond het zo erg......................
Had ik hem op zijn rug gelegd bleef meneer zo rustig liggen tot ik alles schoon had gemaakt.

Dat is nu het makkelijke van een Ragdoll, die spartelen niet veel tegen en wachten rustig af.........

Vandaag had hij nergens last meer van.

Dorothé

Anja

Wat een leuke foto's zeg.

Och arme Jamie. Gelukkig heeft ie een lief bazinnetje.

Liefs,

Anja