3 mei 2025, 07:57:47

Onze katten, updatje

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:20:15

« vorige - volgende »

Bello

2 maart 2006, 22:20:15 Last Edit: 24 februari 2011, 21:23:42 by Bello

Dit is onze kat Mickey, ik heb hem uit het asiel en het was liefde op het 1e gezicht hoor.
Het is ook echt mijn kat hoor, alleen heeft hij epilepsie en daar heeft hij iedere dag homeopatische medicijnen voor en daar doet hij het goed op.

Baasje van Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Tara

Komen er nog berichtjes, want als onderwerp staat "Onze katten"

Ik hoop dat er nog mooie foto's komen want Mickey vind ik al heel erg mooi :-*

Bello

En dit is onze americaanse Ragdoll Jamie.
Een hele aparte kat die met hele kleine dingen gelukkig is, een knuffel komt hij halen als hij er zin in heeft.
Hij staat wel op de laatste plek in de rangorde

Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

En dit is onze Binky, we hebben hem geadopteerd hoe we aan hem komen is heel apart hoor.

Zijn moeder had een nestje gekregen in stuk plastic wat om een boom zat (halverwege de boom) en na een enorme plensbui had ze de 2 jongen alleen gelaten, maar door mijn goede gehoor heb ik ze gevonden keinat en koud en 1 was al bijna dood, ze waren ongeveer 8 dagen oud.  Met speciaal kittenmelk en een warmwaterzak hebben we ze groot gekregen. En toen we gingen verhuizen mocht Binky met ons mee, waar 2 katten zijn kan er echt nog 1 bij hoor.

Hij apporteert balletjes en hij is ontzettend lief en is wel kouwelijk want hij slaapt het liefst op de verwarming.
s'avonds kan hij alleen veranderen in een Devil en kliert Jamie behoorlijk dat we wel eens tussenbeide moeten springen hoor.

Bello

Tara

Hoi Bello,

ik ben helemaal verkocht aan je katten,
ik vind ze alledrie iets heel speciaals hebben, ze zien er ook heel goed uit :-*

Bello

Dank je wel  :-*

Ze zijn ook harstikke lief, ze komen ook niet buiten hoor!!!
Mijn vriend is door mij kattengek geworden hoor, ze zijn ook alle 3 knettergek met hem,
We hebben een kattenkamer en s'avonds na 10 uur is het: jongens naar bed en dan lopen ze achter elkaar de kamer op, deur dicht en gaan de hele nacht liggen pitten.

groetjes :)

Bello

En ik ben Bello en ik woon bij deze 3 katten.

Tara

Ik vind katten ook heel mooi en vroeger hadden we er altijd één, maar nu is dat helaas niet meer mogelijk met de vijf honden en de man waar mijn ma nou bij is is niet meer aan katten helaas...

Maar ik heb veel vrienden met katten maar wat ik jammer vind is dat ze meestal niet zo heel tam zijn, maar waar ik ga babysitten hebben ze een heel tam lief katje, vind ik echt super zo'n beestje, die kun je aaien en zo, dat zijn de katten waar ik dol op ben, volgens mij zijn de jouwe net zo :D

En lieve Bello,
je hebt maar je plezier zeker met de drie katten? Kom je er een beetje mee overeen?

Groetjes, Tara :-*

Theetje

Hoi Bello,

Gezellig he met al die katten.

Wij hebben ook twee ragdolls. Een blauwe met witte voetjes en een rode met witte voetjes. Deze twee worden gezelschap gehouden door onze kater Felix. Een zwartwitte kat.

Je hebt zeker prachtige katten! Ik vind Binky echt een spetter, maar Bello mag er ook zeker zijn!

Veel plezier met zijn allen!

Groetjes

Theetje

valkje-jacco

wat een mooie katten!! vooral Binky, wat een fotomodel  :P  :o
Bello ook een mooie hoor :)

gr.Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Bello

Ja we zijn echt gek met onze katten, mensen zeggen wel eens katten zijn eigenaardige dieren en die kun je niet veel leren.

Nou dat klopt niet want hier in huis zijn zij zeker niet de baas en ze luisteren meer op de manier van een hond naar ons.

Gewoon heel conseqent zijn en als ze iets uit vreten gewoon corrigeren. Met je stem kun je een kat ook de baas zijn en zeker op zijn tijd een knuffel dat is heel belangrijk!!

En niet SLAAN daar bereik je niets mee!!

8) 8)

Bello

Nu het zo warm is liggen Mickey, Jamie en binky zowat de hele tijd te slapen. Ze weten best wel wat ze moeten doen om het niet te warm te krijgen.

Maar sávonds komen ze lekker bij ons.

Nico

Je hebt erg mooie poezels :)

Ook die van ons zie je nu niet veel bewegen met dit warme weer hoor,liever lekker rustig onder de krabpaal of onder het aquarium ;D

M.

Mooitjes hoor ;D

Ze hebben inderdaad iets, en ze zien er prima uit.

Wat heeft Binky een mazzel met jou dat je hem vond zeg!

Bello

Jong katertje gevonden.

Vrijdag waren we een stuk gaan fietsen en mijn vriend mij riep omdat er een dood poesje langs de weg lag, wij stoppen natuurlijk. We hoorden er nog een miauwen en ik heb hem gevonden, Een wit rood gevlekt katje, oogjes bijna dicht van de ontsteking. Naar huis gefietst ja inderdaad met katje in mijn hand, in ons dorp woont een dierenarts en het katje daar afgegeven omdat het er echt ziek en uitgedroogd uitzag.

De volgende dag gebeld> het katje leefde nog, had infuus gekregen, gewassen, ontwormd, en de oogjes waren behandeld. Maar nu zoeken ze er nog een huis voor, moet nog met de hand gevoed worden is ongeveer 3 weken oud.

Dus als iemand nog een katje zoekt........

Onze Binky was ook zo'n vondeling en je krijgt er een hele hechte band mee.