2 augustus 2025, 18:09:15

Onze katten, updatje

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:20:15

« vorige - volgende »

Mico

Ach gossie...dat is zielig  :(
Vind dat zo naar om te zien bij zo'n beestje.
Pippie..de Flat Coated van ons heeft dat ook...zo zielig.

Heb je de dierenarts al kunnen bellen?

Groetjes,
Miranda en Corine

Bello

hehe na drie keer de praktijk gebeld te hebben belde vanmiddag de dierenarts terug.

Ik moest stoppen met deze homeopatische pilletjes en maandag of dinsdag krijg hij andere binnen (die zijn iets minder in samenstelling en deze moet ik dan weer iedere dag geven)

We zijn nu al zo ver, maar kan echt nog niet zonder deze medicijnen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Mooie katten heb je, tenminste, die twee die ik gezien heb. Erg lief. Vooral die rode vond ik supermooi. En ik ben helemaal geen kattenmens.

mara

Bello

Stttt

Niet verder vertellen, maar Binky weet niet wat hij is

Hond ,mens of kat  gewoon van alles een beetje.

Ze luisteren alle 3 als honden dus als je bij ons op visite komt zitten de katten altijd bij de voordeur te kijken wie er aanbelt.

De meeste mensen die vervelende dingen met katten meegemaakt hebben of die niet van katten houden (en ze komen bij ons zeggen altijd het zelfde)  glunder glunder

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothe

Haha, dat zei je al ja. Ik vind je katten echt heel lief.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

Dat lijkt me wel een mooi gezicht, die katten die bij de voordeur zitten. En natuurlijk de kat die kan apporteren.

Leuke handtekening trouwens.

Groetjes Anja

Bello

We nog wat foto's gemaakt van de katten toen ze voor het eerst weer in de tuin mochten met ons.

Jamie en zoals je ziet totaal zijn vacht is niet verwaarloosd ;D

Jamie

Binky

Mickey met zo'n gezicht alsof hij er niets meer van snapt

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Wat een genot lekker ff buiten.
Prachtige katten heb je hoor.

Groetjes Anja

Saar

Hoi Dorothé
Jamie vind ik echt een supermooie kat :o :D
Groetjes Saar :-*

Bello

Zien jullie dit schattige katje Binky???

Hij heeft vandaar iets uitgevreten waar we niet zo blij mee zijn.

De een buurvrouw uit de straat kwam naar ons toe met de vraag of wij een kat hadden.

Ja we hebben er 3 zei ik.

Ze heeft 1e hulp verleend aan de postbode (zijn had afgespoeld en pleisters gegeven

Binky schijnt toen de postcode de post door de brievenbus wilde doen zijn hand opengehaald.

Terwijl we al aan de binnenkant een speciale klep hebben zitten zodat Binky niet met zijn poot door de brievenbus naar buiten kan steken.

Dus of de postbode heeft eerst hem staan te klieren of heeft te lang getreuzeld met de post naar binnen te schuiven.

Ja het is een speciale kat ;)

Saar

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Coco en Chantal

;D ik moet toch ff lachen hoor, stoute Binky toch ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Hoi Dorothé,

Ook ik moest even lachen hoor  ;D ;D
Stoute Binky en arme postbode.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Tja....Apart hoor, een postaanvallende kat...gheghe, Binky heeft het denk ik niet express gedaan?

Wel komisch hoor!

Mara

Bello

We hebben geen briefje van de TNT post gekregen over Binky, dus we nemen aan dat de postbode Binky geklierd heeft.

We hebben het zelf uitgeprobeerd en als je bij de brievenbus staat kan Binky niet met zijn poot naar buiten, wel als je van buitenaf de binnenklep openstoot.

Groetjes Dorothé