pippa punkie & parel 5 jongen 18 eitjes

Gestart door leoni, 20 februari 2006, 20:27:55

« vorige - volgende »

Christine

Ik zou dat eitje nog laten liggen...
Het kan dienen voor steun van de jongen, als er echt niets van komt zou ik het weghalen na de uitkomdatum!

Het kleintje ziet er goed uit!
Mooi gevult kropje!!
Lekker veel dons ;D

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Ik heb er ook nog een eitje in liggen dat niet uitgekomen is maar wat ook niet bevrucht was, dat dient nu als steun voor de allerkleinste.

Mooi dat alles goed gaat.

Groetjes

Mara

leoni

hoii,

ja ik laat het eidje nog wel liggen maar wanner mag het weg dan ?
en er zijn er vandaag weer 2 geboren :D had foto's gemaakt maar ze zijn niet zo duidelijk, een beetje wazig dus morgen even goeie foto's maken hoop ik :D
met de rest gaat het heel goed parel paart elke dag het was altijd met de zelfde maar gistere paarde ze met een ander mannetje ::)

groetjes leoni

Saskia

Gefeliciteerd met je donsjes ;D
Het heeft inderdaad veel dons :D
Weet je al wat voor mutaties het zouden kunnen zijn?
Ik vind dat altijd wel leuk om uit te zoeken wat er uit een koppel kan komen.
Ik blijf het prachtige valkjes vinden die je hebt.
Ik hoop over twee weken zelf ook weer donsjes te hebben van Elmo en Dommel.Ik moet dus nog even geduld hebben ;).
Nog een tip voor als je wilt weten wanneer een eitje uit zou moeten komen.Hier links op de site staat een kopje 'kweken'.
Daaronder vind je een broedkalender.

leoni

hoii saskia,

nou ja de jongen die er uit komen weet ik niet 100% zekker want als ze geen splitsen hebben kommen er bonte mannen split 1X cinnamon 2X gepareld en de poppen cinnmon bont maar ja het kan dus ook nog een andere mutatie bij zitten omdat ik geen splitsen weet, dat ik bij mij met alle koppels, ene kant wel vervelnt maar andere kant ook wel weer leuk dan ka nik gana puzzelen en het blijft een verrasing :D

net bij de andere 3 eitjes gekeken en volgens mij zijn ze ook bevrucht :D

groetjes leoni

leoni

22 mei 2006, 21:43:47 #155 Last Edit: 25 mei 2006, 09:35:44 by leoni
hoiii,

het geparelde koppel heeft 5 eitjes.
en er zij nog steeds 3 donsjes, ze zijn cinnamon en cinnamon bont met nog splitsen.
alle koppels paren nu, moet alleen nog een man voor me cinnamon geelwang ik weet nog niet wat ik er voor wil kopen, denk een split geelwang.
punkie en pippa zijn het enige koppel die neit met andere paren.
parel heeft gepaart met een man die nu 3 jongen heeft en de albino heeft gepaart met parel haar mannentje, de man van 5 eitjes en de man van haarzelf.
het koppel met de 3 jongen geven wel eten maar ziiten er soms meer dan een uur niet op. en andere valkjes gaan ook op de jongen, weet neit wat ze doen maar ze doden of bijten ze niet ofzo.
ik plaats deze week nog foto's.

groetjes leoni :D

leoni

hoiii,

alles gaat nog steeds goed hier.
alleen kloppen die koppels niet meer die ik paar pagina's terug had gezegt want ze parel punkie en pippa zijn ook naar buiten en pippa wil met punkie paren en kijkt niet naar andere popjes om dus denk een koppel.
parel heeft gepaart met een geparelde man en de albino met een cinnamon man. maar ze paren soms ook met andere mannen die al een nestje hebben maar daar blijven ze wel op zitten hoor maar ik snap er dus niet echt veek meer van ik weet nu 3 koppels en dat zijn oki en doki die nu 3 jongen hebben. roos en koos die nu 5 eitjes hebben en ik ga vandaag kijken of ze bevrucht zijn.
en punkie en pippa die ook proberen te paren maar nog niet echt lukt met punkie haar ene pootje.
en ik weet wel dat de lutino alleen is dus daarvoor heb ik een geparelde man split lutino en cinnamon geelwang gereseveert.
maar hij is nu 3 weken ongeveer.
en die jongen groeien echt snel :o ik ga vamiddag foto's plaatsen want had nog foto's van 2 dagen gelede maar die waren allemaal wasig op 1 na die plaats ik zo wel even.
ik denk leuke foto maken als ze met z'n 3e naast elkaar zitten, nou dat is echt nog moeilijk want ze draaien zich gewoon om ;D.
heir de foto:

groetjes leoni

Christine

Wat leuk dat alles goed gaat met de jongen!
Wat de koppels betreft weet ik niet zo direct een oplossing voor! Laat ze gewoon doen en hou wel de kleintjes goed in het oog zodat ze wel genoeg eten en warmte krijgen!! ;)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

♪ Marlies

Hoi Leonie, ;D

Vandaag nog wat foto's gemaakt. Je hebt ze al via de mail, maar ik plaats ze ook nog even hier. ::)

Groetjes Marlies ;)

Christine

Aaaah Marlies, nu snap ik waarom Leoni zei dat ze achter een cinnamon gepareld mannetje zocht!! En nu ik de foto zie smelt ik half ;D Hij is echt mooi!!

Leoni nog even wachten en het schatje is daar!! ;)

leoni

hoii,

marlies bedankt voor de foto's.
leuk is hij he christine ;D

nou hier hebben alle poppen al een ek er gepaart, me geelwang ook alleen dan met de man die nu al 3 jongen heeft doki dus. maar gelukig maar 1 keer ;)

en parel was in haar pootje gebeten en liep er toen niet op maar nu gelukkig wel.

maandag moeten er ongeveer weer jongen geboren worden bij het geparelde koppel, ben erg benieud want ik weet wel dat de man splitsen heeft maar niet welke :P dus hoop dat ze uitkomen.

met de andere jongen gaat het ook goed 2 krijgen al een kuifje en de kleur weet ik niet maa rhet kuifje is wel geel dus misschien bont ???
maar daar zet ik zo fot's van in me dagboek voriige keer geen tijd meer voor gehad  ::)

groetjes leoni

leoni

hoii,

nog veder geen eitjes maar ze paren nog wel heel veel, punkie paart ook nu :D lijkt me leuk om daar van jongen te krijgen.

hier de foto's van de jongen ze zijn al aardig gegroeid:
dit is jong 1 hij/zij is 15 dagen:

jong 2 deze is 14 dagen:

jong 3 is ook 14 dagen, nog niet geringt de ring valt er elke keer af :)

daar heb ik maar 1 foto van de rest was wazig en mislukt :(

kunnen die 1sye 2 nou bont zijn omdat het kuifje geel is of hebben cinnamon's dat ook ?
want ik kan cinnsmon en bont geparelde kweken  volgens mij ::)

groetjes leoni

aad

hoi leonie

Zijn ze toch lelijk he  ;) ;)
En ik gooi ook heeeeeeeel veeeeel foto's weg hoor .. ook wazig enzo   ;D

Groetjes Aad

leoni

hoi,

punkie en pippa hebben een eigen blok nu waar ze vaak in en bij zitten, dus ik kijk elke dag even in de blokken, lag er vandaag een eitje ik denk  leukk van punkie, dus ik tegen me vader vertellen en hij zei ja maar parel zat er vandaag ook al in dus ik weet niet of hij nu van punkie of parel is. parel en haar man willen een blok wat een ander koppel ook wil dus als parel er bij zit word ze weggejaagt en ze gaan niet in een ander blok alleen in die van punkie en pippa. ::) dus ben benieuwd van wie  het is en hou het blok goed in de gaten misschien worden er nog wel meer gelegt :D

groetjes leoni

♪ Marlies

Het lijkt wel een soap. ::) :P ;D

Je mannetje is nog niet uit gevlogen. Hij en z'n zusjes zitten nog lekker met z'n vieren in het blok.
Ik maak morgen misschien nog wel wat foto's. ;D

Groetjes Marlies ;)