pippa punkie & parel 5 jongen 18 eitjes

Gestart door leoni, 20 februari 2006, 20:27:55

« vorige - volgende »

leoni

hoii,

whaha ja, de ene paart met de andere, volgens mij heeft iedereen wel es een keer met elkaar gepaart.

wat nu ook leuk is als de konijnen peen krijgen leg ik ook altijd een beetje bij de vogels maar daar aten ze nooit van dus ik gaf het neit meer en sinds gisteren eet pippa en mijn konijnen sammen aan 1 peen :Dziet er grappig uit, pippa gaat elke keer op de grond zitten ook als je in de voliere loopt dus je moet echt uit kijken waar je loopt vorige keer zat hij op me schoen of loopt voor me langs ;D

groetjes leoni

♪ Marlies

Christine

*-* KWIJL :-[ *-*

Jaja Leoni je krijgt een pracht valkje!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

word ik oma  ;D

Hier dit is wat pippa is:

Moeder:cinnamon split voor bont
Vader:wildkleur split voor {X1:  gepareld} {X2: lutino}

man afkomst:
25% wildkleur split voor bont {X1:  gepareld} {X2: cinnamon}
25% wildkleur split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
25% wildkleur split voor {X1:  gepareld} {X2: cinnamon}
25% wildkleur split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon}

pop afkomst:
25% gepareld split voor bont
25% lutino split voor bont
25% gepareld
25% lutino

dat is zijn split zeg maar.... ;D ;D ;D nu weet je er 1 ZEKERSSSS
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

leoni

hoii,

ow ik vind hem echt schattig ;D
mooi he christine :P
ja alleen hebben ze maar 1 ei dus hoop dat hij bevrucht is maar ik weet het niet hij is dinsdag gelegt.
nou,, net stond ik bij de voliere, is de albino aan het paren met een man, toen ging hij er af en toen ging de geelwang veder maar dat heb ik gekocht als een pop, ziet er ook uit als een pop gestreepte staart. ze heeft ook zekker 2 keer kippetjes gestaan en zij was toen zeg maar de pop en net was ze ineens aan het paren met de alino:S raar he hihihi.

EN,,....... er is een jonkie geboren bij het geparelde koppel (roos en koos) en het is en witmaskertje het heeft witte donsjes en donkere oogjes ;D ;D ;Dleukk he ;D ben er echt blij mee hihihi nu alleeen nog heeeel erg nieuwschierig wat het precies is een bonte witmsker, cinnamon witmasker ???

zal dalijk weer even foto's plaatsen van de jongen en vogels

groetjes leoni

leoni

4 juni 2006, 19:35:37 #170 Last Edit: 4 juni 2006, 19:49:58 by leoni
hoii,

hier zijn de foto's :D:

pippa hij is nog steeds tam komt elke keer op me schouder zitten als ik de voliere ben.

punkie wil ook elke keer weer geaait worden :-*

vader en moeder van de 3 jongen

wildkleur kijken bij de jongen

oude foto maar wel lieff :P

me nieuwe jongkie ;D

pippa bij het konijne

jong 1

zie je wat er niet klopt aan deze foto??

groetjes leoni

leoni

hoii,

hier ene foto van me witmaskertje

akls het goed is een geparelde witmasker want allebij de ouders zijn gepareld en moeten dan ook allebij split witmasker zijn ;) ( heeft christine me uitgelegt :P)
en ik heb nog een piep ei en parel heeft ook een ei gelecht

groetjes leoni

Christine

Idd ja anders zou ik niet weten hoe het komt dat je aan de witmasker komt! Hier even jou berekening
Blijkbaar moeten dan ook vader en moeder de split inzich hebben kijk maar...

Ouders:
Vader    Gepareld split voor Witmasker
Moeder    Gepareld split voor Witmasker
Nageslacht:
Jonge man    
25.0 % Witmasker Gepareld
50.0 % Gepareld split to Witmasker
25.0 % Gepareld

Jonge pop    
25.0 % Witmasker Gepareld
25.0 % Gepareld

Als je alleen de man split witmasker zet krijg je dit:

Ouders:
Vader    Gepareld split voor Witmasker
Moeder    Gepareld
Nageslacht:
Jonge man    
50.0 % Gepareld

Jonge pop    
50.0 % Gepareld

En bij je vraag

Ik heb ook een vraag: Wat doet de albino in het nestje van je bonte valkjes? ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hoii chrisine,

bedankt voor de berekeningen :P

hihi ja ze zit er elke keer op en dan wil ik een jong pakken nou dat kan echt niet zonder dat ik gebeten word hoor bij de echte ouders wel maar niet bij haar

zooww parel heeft een ei nou ik wilde dus net even kijken of ze nog een ei had en ik werd gewoon aangevallen  :-[ hihihi

en  punkie is echt schattig als ze op het ei zit wil ze elke keer geaaid worden als ik kijk echt lieff :D

groetjes leoni

leoni

hoii,

vandaag weer een jongkie er bij en het is een geeldonsje :D

punkie heeft ook nog een ei gelegt.
parel is volgens mij de eneige die naar haar ei omkijkt en volgens mij heeft ze geen man die het ei ook broed :-\ want ze paart elke keer met de man van de 3 jongen  :-[

ik heb ook al iemand die 2 jongen wil dus dat is ook wel fijn  :D

even een overzichje :P:
roos en koos: jongen 3 eitjes
punkie en pippa: 2 eitjes
parel en ?? ??: 1 ei
okki en doki: 3 jongen

en dan heb ik nog de albino die paart heel veel en me geelwang die nog een man krijgt.
en dan hoop ik dat ze een beetje betern koppels gaan vormen want nu heeft parel een ei en alleen parel broed er op en ik heb maar 2 koppels die echt bij elkaar blijven en dat zijn roos en koos en punkie en pippa, en okki en doki blijvne ook wel goed bij elkaar maar die man paart met parel en kijkt er veder niet naar om.

groetjes leoni

Christine

Dan zal dat jong een geparelde moeten zijn! ;D
Feli voor de tweede maal ;D :-*

leoni

6 juni 2006, 16:59:31 #176 Last Edit: 6 juni 2006, 17:01:19 by leoni
hoii christine

hihi ja als het goed is wel :D
wel leuk maar enige nadeel is dat ik dan neit kan zien welke de man en de popen zijn :P
en van me ander nest weet ik ook nog neit precies wat het zijn ik heb nu 2 gewone bonte en een cinnamon bonte maar volgens mij ook gepareld maar dat zien we wel als de veren er zijn nu heeft tie nog stekeltjes ;D misschien dalijk nog foto's anders morgen want heb donderdag een SO en daarvoor moet ik een voldoende halen  en het is engels en dat is ook nog is me slechste vak  :-\
en er is weer een piep ei :D

groetjes leoni

Christine

wat zijn de ouders? eum even kijken naar de foto's
Gewone bonte of cinnamon bonte? ::)

leoni

hoii,

een cinnamonbonte en pop bont gepareld en ik weet geen splitsen :P

owja en christine ik weet nu waarom me albinonou in het blok zit :P :P ze heeft er een EI gelegt de moeder van de 3 jongen vind het wel best want ze houd ook de jongen warm en ze echte moeder komt nu alleen nog maar eten geven en soms de albino afwisselen  :P

en parel moet weer een ei leggen en punkie ook dus morgen denk weer 2 eitjes er bij :D

groetjes leoni

Christine

Even zonder splits...

Ouders:
Vader    Bont Cinnamon
Moeder    Bont Gepareld
Nageslacht:
Jonge man
100.0 % Bont split to {X1:Cinnamon} {X2:Gepareld}
Jonge pop    
100.0 % Bont Cinnamon

Aaah daarmee dat die albino erin!
Ik vind het raar dat ze bij een ander in het nest gaat en niet een eigen nest gaat zoeken of zijn er geen nestjes meer over? ::)