pippa punkie & parel 5 jongen 18 eitjes

Gestart door leoni, 20 februari 2006, 20:27:55

« vorige - volgende »

leoni

hoii,

de eitjse zijn gelegt op:
ei 1, 24 april
ei 2, 26 april
ei 3, 28 april
ei 4, 30 april
dus morgen misschien nog een eitje maar dat merk ik morgen wel :D

groetjes leoni

Christine

Citaat van: leoni op  1 mei 2006, 14:13:00
hoii,

de eitjse zijn gelegt op:
ei 1, 24 april
ei 2, 26 april
ei 3, 28 april
ei 4, 30 april
dus morgen misschien nog een eitje maar dat merk ik morgen wel :D

groetjes leoni

ei 1: 12 mei
ei 2: 14 mei
ei 3: 16 mei
ei 4: 18 mei

Dit zijn de datums wanneer de kleintjes moeten uitkomen!!
Veel succes, ondertussen kan ik donderdag al genieten van de kleintjes!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hoii,

ja dankje hoop ook dat ze allemaal uitkomen en jij hebt al snel jonkies :P

ik ben benieuwd waneer ik me ringen krijg heb ze een tijd geleden al besteld 2 maanden ofzo

groetjes leoni

Christine

Citaat van: leoni op  1 mei 2006, 14:20:14
hoii,

ja dankje hoop ook dat ze allemaal uitkomen en jij hebt al snel jonkies :P

ik ben benieuwd waneer ik me ringen krijg heb ze een tijd geleden al besteld 2 maanden ofzo

groetjes leoni

Idd ja lege nestsyndroom voelt echt niet goed!! Ik denk dat ik eens naar Aisha ga want mis men kroelschatje zo!! Als ze nou eens iets lieten horen voelde ik me al veel beter!! :-\

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hoii,

ja je mocht toch gaan kijken ofneit?

en parel ziet kippetjes en zit te piepen voor pippa maar pippa snapt het neit helemaal dust die gaat voor haar mooi lopen zingen van kijk mij ez mooi zijn en parel draat zich maar heel de tijd om maar haar staat naar pippa doe en dan gaat pippa weer voor parel staan en gaat weer zingen ::)maar misschien komt het nog en als ze nou gaan paren hoeft pippa niet meer naar buiten want het was juist dat pippa elkeer op punkie wilde en punkie het niet wilde en bleef zingen voor punkie en pippa ook punkie plukt (maar hij moet wel weten hoe het moet want hij wil wel elkekeer op punkie daat zet hij dan al een pootje op en dan word punkie boos en vliegt weg).

groetjes leoni

Christine

Geef ze een beetje tijd! Dat komt wel allemaal inorde!! ;D

leoni

hoii,

vandaag geen ei er bij dus denk dat er 4 eitjes blijven mooi aantal vind ik zelf :D
hier gaat alles nog goed en 1 valkje is gisteren voor het eerst het nachthok in geweest (ze zijn wel eerder geweest maar uit zich zelf voor het eerst want ik liet ze los in het nachthok)

morgen lekker paard huren en buiten rijden bij de bernisse daar door nartuur gebieden waar paarden routes zijn heb er erg veel zin in :D

groetjes leoni

leoni

hoi,

gisteren lekker gereden 3 uur weggeweest alleen mijn paard waar ik op zat merkte echt heel erg als jij iets dacht ik dacht bijvoorbeeld ow daarkomt een tractor en gelijk werd me paard helemaal nerveus dus dat was iets minder maar voor de rest ging het heel goed maar ik ging met zo'n 2e en die vriendin was iets voor mij en mijn paard wilde naar die van haar dus ik ging drafen en toen galoperen en we gingen lang me vriendin dus toen wilde dat paard het niet en draaide dus gewoon ineens om en er ree een fietsende vrouw voor me en die schok wel een beetje ineens een paard naarst haar ;D maar veder is er niks gebeurt lekker gerede.

net hebben 2 valkjes gepaart en het is een geparelde pop en een geparelde man maar ik snap er niks meer van want die geparelde man hoort eiglijk bij de geelwang pop maar ja ik zie het wel  :P maar volgens mij hebben ze al wel vaker gepaart maar heb ik dat niet gezien ze hebben ook al een broedblok uitgekozen dus misschien over een weekje eitjes of zo maar ja dat zie ik dan nog wel   :D

en gisteren alle eitjes gekeken en ze zijn allemaal bevrucht ;D

groetjes leoni

leoni

hoii :D

hier is alles goed alleen zit met een vraag want pippa heb ik naar buiten gedaan hij zit lekker en fluiten heel mooi heel de tijd en heel de tijd met z'n vleugels wijt van kijk hoe mooi ik ben, maar parel zit de laatste tijd zo vaak dat ze wil gaan paren helemaal naar voren en piepen dus ik dacht die heeft het meer naar haar zin in de voliere buiten maar ik ben wel bang dat punkie mee wil is niet z'n groot probleem maar ben bang dat ze juist overal word weggejaagt omdat ze maar 1 poojte heeft en ze kan niet veel terug doen en ookal kon ze het ze doet het niet dus daarom werd ze ook gelpukt door pippa ook omdat hij haar niet wilde kroelen maar ook gewoon ff een keer als ze inde weg zat dus ik ben ook bang dat dat in de voliere nog meer gebeurt en dan zou je zeggen dan haal je haar er weer uit maar dan is punkie alleen en parel wil dan naturlijk neit meer naar binnen die zit lekker in de voliere met een eigen mannetje en broedblokken dus wat zouden jullie doen?

het ander koppel paart nod steeds heel veel elke dag zekker wel 3 keer, dus denk binne kort eitjes  :D

groetjes leoni

Mara

Hey Leoni

Hier ben ik dan, eindelijk aanbelandt in jouw verhalenboekje over je valkjes. Ik zal het heel gauw helemaal gaan doorlezen en gaan volgen. Weet je, ik had een rosella die helemaal niet kon vliegen en hij zat ook in de voliere en meneer was de baas hoor. Ik vind het altijd fijn om te horen dat mensen hun dieren houden ondanks een handicap.

Ik zal je gauw laten weten wat ik van je verhalenboekje vind.

Liefs

Mara

leoni

hoii mara

leuk dat je in me dagboekje komt :D
ja parel en punkie zitten nu in de voliere ze hebben het wel naar hun zin denk ik alleen is er een koppel dat elke keer paart die jagen parel en punkie elke keer weg ze valen hen aan als ze te dicht bij hun broedblok komt maar dat zal wel weer over gaan hoop ik anders moet ik denk dat koppel appart zetten in de kamervoliere dnek ik.

groetjes leoni

leoni

hoii,

nog steeds 4 eitjes het andere koppel paart nog steeds.
net hebben een paar valkjes in de drinkes bak gebadderd (is ene lange regenpijp erg makelijk schoon maken met een draai dop waardoor het water er uit kan.) dus heb er net een bak met een laagje water in gedaan ik had een planten spuit maar me moeder had hem gebruikt voor onkruid gif :-\ dus krijg ik een neiuwe.
punkie heeft kippetjes gestaan :o had het echt neit verwacht toen ze bij mij op de kamer stond met pippa en parel wilde ze niks van pippa weten alleen soms een kroel veder niks nu zitten ze heel de tijd bij elkaar en punkie gata kippetjes staan wil pippa er op en dan valt punkie naar benede omdat ze het neit kan houden ofzzo ??? maar we zien wel wat er van komt zou wel heel leuk zijn.

hier nog een foto van de pop op het nest, nog geen jongen maar ik krijg haar er niet af heb nog nei tmet me hand in het blok gezeten maar weet wel zekker dat ze me gaan bijten als ik het probeer. ::) :-[

groetjes leoni

leoni

hoii,

gepralde pop heeft een eitje.
parel heeft ook gepraart de ging kippetejs staan en alle manetej om haar heen en 1 ging er op en de rest wilde er ook op.
daarvoor had me alsbino gepaart.
en de grasparkeit van binnen is nu buiten in een kamer voliere en de buren hadden ene grasparkieten vrouwtje en wij hadden en manetej die elkeer de spiegel voerden dus nu  zitten ze in de kamervoleire buiten in het sluisje (uit de wint en regen kan nei tnaar binnen enzo) en ik wou ze dan buiten het broedseizoen naar buiten doen maar ik weet neit of dat kan. ??? ???
en veder heb iki niet echt wat te vertellen :P

groetjes leoni

leoni

hoii,

hier gaat alle nu wel weer goed gisteren was er 1 valkje die een beetje bloed had en niet meer goep of z'n pootje zat maar dat is nu weer over want hij had gevochten.

en er is 1 Donsje ;D :D ;D :D ;D :Dheb er 3 foto's van was bang da tik hem dalijk te lang beethield of dat er iets mee gebeurt ofzo. zal zo de foto's hier plaatsen ze zijn alleen een beetje wazig. er is ook 1 ei die aan gepikt word dus denk morgen ong een jong en 1 ei volgens mij ook maar dat weet ik niet zekker.
andere kopel heeft 3 eitjes en ga morgen over overmorgen kijken of ze bevrucht zijn.

groetjes leoni

leoni

hoii,

hier de foto's ;D

dat ei wat recht van hem is is een beetje donker hoort dat ??? en dat ei links van hem is een beetje gebroken (gescheurt) dus denk dat die ook biijna uitkomt.

zo dat waren ze het zijn er niet veel de rest is een beetje onduidleijk omdat ik snel de foto's gemaakt heb en daarna het jonkie weer terug gezet heb. ;)

groetjes leoni