De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Het is in ieder geval geen stoommachine! ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

hou mark ;D
ik ga gauw kijken in karin haar boekje
groetjes anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Christine

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 14 juli 2007, 19:08:37
Het is in ieder geval geen stoommachine! ;)

Dat dacht ik nu ook wel hoor!! ;D
Geen stoommachine maar iets veel leuker!!
Trouwens het zijn er mooie ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Anke

ahaaaaaaaaaaaaaaaaa ;Dus toch uitbreiding ;D
groetjes anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

14 juli 2007, 19:58:31 #1084 Last Edit: 22 juli 2007, 13:08:23 by Marc van de Kuifjes
Ik zal het dan maar verklappen zeker... ;D

Dat Ida en Jefke er niet meer zijn wisten jullie al natuurlijk. Maar daarmee zijn we ook onze leukste valkjes kwijt. Toen Jefke er nog bij was, was het niet echt zo erg want Jefke was een heel aanhankelijk valkje en kon de leegte die Ida na liet goed opvullen. Maar het deed echt pijn toen hij ook weg viel, nu nog trouwens...

Intussen had ik Karin al gevraagd om een jong van Dimple en Magic, de ouders van Jefke, te reserveren als er eentje beschikbaar zou zijn. Een tweede Jefke zou het natuurlijk niet worden, alhoewel... ;D

En toen was er plots dat berichtje in het dagboekje van Karin, dat wees naar dit berichtje:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=25058.new;topicseen#new
Dat leek me wel wat, temeer omdat Elmo een direkt broertje is van Jefke! :D Elmo is geboren uit het nestje dat na het nestje van Jefke kwam. Je vindt hem ook terug in het dagboekje van de Bonte Parel, zo rond pagina 46.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8815.675.html
En het andere valkje, Swingie, is een lutino en dat wou Leentje net zo graag! :D ;D

Ik heb de eigenaar van de valkjes zopas gecontacteerd om eens te informeren naar het probleemgedrag, maar zoals ik het uit het antwoord begrijp heeft het andere baasje wat problemen met het normale gekwetter van valkparkietjes en moeten ze daarom weg.

Ik zie het in ieder geval wel zitten ;). Ze zullen ook niet meteen hierheen komen maar na onze verhuis, zoals de bedoeling was! ;D

Mara

Hoi Marc en Leentje

Wat spannend zeg. En een lutino. Leuk hoor.

Mara

Karin

14 juli 2007, 23:31:08 #1086 Last Edit: 15 juli 2007, 20:17:08 by Karin
Dus het gaat door ? Dat is fijn  ;D Elmo zal natuurlijk nooit een tweede Jefke zijn, maar het is familie  ;)

CitaatJammer genoeg wilde het daar ook niet zo goed lukken met Skippy en dus heeft zijn nieuwe baasje voor hem weer een nieuwe thuis gezocht en gevonden.
Skippy woont nu in een grote buitenvolière bij vijftien andere valkjes en heeft er ook reeds een vast vriendje!

Bijna goed, ik heb een nieuw adres voor Skippy gezocht  ;D Het blijven toch mijn kindjes hè ? Ze wilde hem eerst naar de kinderboerderij doen maar op mijn aandringen heeft ze dat niet gedaan. Ik weet dan nooit meer waar hij uit hangt. Gelukkig vond ik al snel een nieuw baasje met een buitenvolière van iets van 15 meter lang. Heeft Skippy lekker de ruimte  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

15 juli 2007, 07:31:03 #1087 Last Edit: 9 december 2007, 15:51:37 by Marc van de Kuifjes
Citaat van: Karin op 14 juli 2007, 23:31:08
Citaat[Jammer genoeg wilde het daar ook niet zo goed lukken met Skippy en dus heeft zijn nieuwe baasje voor hem weer een nieuwe thuis gezocht en gevonden.
Skippy woont nu in een grote buitenvolière bij vijftien andere valkjes en heeft er ook reeds een vast vriendje!

Bijna goed, ik heb een nieuw adres voor Skippy gezocht  ;D Het blijven toch mijn kindjes hè ? Ze wilde hem eerst naar de kinderboerderij doen maar op mijn aandringen heeft ze dat niet gedaan. Ik weet dan nooit meer waar hij uit hangt. Gelukkig vond ik al snel een nieuw baasje met een buitenvolière van iets van 15 meter lang. Heeft Skippy lekker de ruimte  ;D ;D ;D

Oeps... :-[ foutje! :-X...
Ik ben nooit zo goed geweest in iets navertellen :-[ ;D...

Nog enkele foto's die ik kreeg van Elmo en Swingie:

Elmo lijkt als twee druppels water op Jefke ;D

Swingie en Elmo...

ManjaV

Hoi Marc,

Van harte gefeliciteerd met Elmo en Swingie! :D Ik las het berichtje van Karin al bij 'Herplaatsing'. Ze zullen bij jullie een goed nieuw thuis krijgen en het is toch heel bijzonder, dat Elmo een broertje is van Jefke. Hoe lang duurt het nog eer dat zij bij jullie zijn?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Marc,
Gefeliciteerd met jullie toekomstige gezinsuitbreiding :)
Ik kan me goed voorstellen dat je het heel fijn vind om een broertje van Jefke inhuis te krijgen.
Het zijn mooie valkjes om te zien.
En voor Leentje natuurlijk heel leuk dat ze een Lutino krijgt ;D
Groetjes Anke

Mara

Hoi Marc

Gefeliciteerd met de aankomende gezinsuitbreiding.

Mara

Marc van de Kuifjes

Dank jullie, weer wat om naar uit te kijken! ;D

Ze zullen waarschijnlijk wel niet voor eind september bij ons komen wonen. Nog even geduld dus!

Monky

Hey Marc!
Wat lees ik nu? Weer een leuke gezinsuitbreiding? Van harte gefeliciteerd! En Leentje natuurlijk ook met haar lutino. Ik kan helaas de foto's niet zien op de blackberry dus dat moet maar even wachten tot ik terug ben.
Jullie hebben in elk geval weer iets om naar uit te kijken.

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Er zijn in de voorbije weken en maanden al genoeg negatieve berichtjes geweest, nu is het weer tijd voor wat positiefs! :D ;D

Caroline

Hé MArc en Leentje, eindelijk  weer eens positief nieuws bij jullie.  :D

Wat geweldig, gefeliciteerd met jullie 2 nieuwe beauty´s.

Succes met wachten.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.