De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Diaantje

Hoi Marc,

Wat leuk!
Ik kijk altijd bij de herplaatsingen en ik had deze ook al gelezen...
Leuk hoor dat Elmo en Swingie bij jou komen wonen!!!
Weer een goed huisje gevonden!
Jeetje met SKippy is wel apart zeg, hij is in zijn korte leventje nu al een paar keer verhuisd... hopen dat ie nu een lekker stek heeft gevonden en daar blijft...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Het zal toch nog even wachten zijn op Elmo en Swingie. We hebben net 30 september afgesproken als ophaaldatum :o ;D...

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi Marc,
Straks heb je het zo druk met verhuizen en inhuizen, voordat je het weet is het ineens 30 september :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

Tja... we wachten nu al maanden om in dat huis te kunnen, al van in april ::)... Het duurt toch lang hoor, het mag nu echt wel gaan komen!

Wie weet komen Elmo en Swingie toch nog vroeger! ;) we zullen wel zien ;D

Marc van de Kuifjes

17 juli 2007, 20:08:47 #1099 Last Edit: 9 december 2007, 15:53:42 by Marc van de Kuifjes
Fikske heeft een gebroken veer in d'r kuif zitten, en da's dikwijls een heel gek gezicht! ;D

Anke

;D ;D ;D ;D ;D ;D  The just out of bed look ;D
Wat schattig!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Marc

Wat voor gel geef jij de Kuifjes? Wat een koddig gezicht zeg.

Mara

Marc van de Kuifjes

19 juli 2007, 20:26:41 #1102 Last Edit: 22 juli 2007, 13:18:24 by Marc van de Kuifjes
Elmo en Swingie komen dan toch vroeger bij ons wonen! :D
Voor de huidige baasjes kwam dat beter uit omdat ze anders nog een vakantie-opvang nodig hebben.

Ze komen de Valkjes van Wilgendaal vervoegen op 2 augustus! ;) Het zal dus niet na de verhuis zijn maar ja...
Niet dat ik het erg vind hoor! ;) ;D

Diaantje

Hoi Marc,

Gezellie!!!
Ben heel benieuwd naar ze hoor!!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Anke

Hoi Marc,
Wat leuk!!! 2 augustus dat schiet al op ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Marc van de Kuifjes

Tja, 2 augustus dat scheelt wel wat tegenover 30 september! ;D

Ik ben ook erg benieuwd wat het zal worden. Dat blijft een verrassing natuurlijk! ;D

carco

Zat er ook dik in hè?
Eind september is ook wel erg lang als je moet wachten.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Marc van de Kuifjes

22 juli 2007, 11:17:58 #1107 Last Edit: 22 juli 2007, 13:19:39 by Marc van de Kuifjes
Gisteren hebben we onze Greta-kooi van onder het stof uitgehaald en helemaal opgepoetst, dat was wel eens nodig! Dat was de kooi waarin Ida en Jefke origineel woonden.

De bedoeling is om Rikske en Fikske daar tijdelijk in onder te brengen voor de verhuis. Hopelijk krijgen we ze erin! ;D

Elmo en Swingie komen mét hun eigen Greta-kooi naar ons. Dan hebben we 2 Greta's met elk 2 valkjes erin. Als dat goed meevalt kan het zijn dat we ze zo blijven houden. Een Greta-kooi is immers een stuk makkelijker te onderhouden dat de kamervolière. En vermits ze er toch regelmatig uit mogen denk ik niet dat dat een probleem is.

We zouden voor de Ida-en-Jefke-Greta alleen nog een onderstel te pakken moeten zien te krijgen, want dat hebben we er indertijd niet bijgekocht omdat we dat toen niet nodig hadden. Dat was wel dom achteraf bekeken ::)... hopelijk is dat ook los te verkrijgen.

Mara

Hoi Marc

Ik kan me even niets voorstellen bij een Greta kooi?

Mara

Marc van de Kuifjes

22 juli 2007, 13:52:59 #1109 Last Edit: 9 december 2007, 15:55:31 by Marc van de Kuifjes
Tja, weer niet slim van mij natuurlijk... :-[
Ik had het over een Ferplast Greta, te zien in deze foto. Deze foto is genomen toen we Ida pas een maand hadden, intussen alweer drieënhalf jaar geleden. Ze was toen ons enige valkje...