20 augustus 2025, 12:33:50

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Anja,

De douche foto's zijn weer super !! Wat geniet jouw kwartet toch telkens opnieuw van die heerlijke douche ! Ik heb er zoals gewoonlijk weer erg van genoten  :-*

Liefs, Karin

Anja

Hoi Karin,

Dank je wel.Ze vinden douchen heerlijk. Ze weten al als we de trap op gaan wat er gaat gebeuren.
Als we ze dan op de kooi zetten dan zitten ze gewoon omhoog te kijken waar het water blijft.

Fijn dat je hebt genoten.

Liefs Anja

Sharon

Hoi Anja

wat moet dat toch een heerlijk en vertederend gezicht zijn om de valkjes dan zo te zien kijken van: waar blijft het water? Dan word je denk ik helemaal warm van binnen. Heerlijk gewoon, dat gevoel dat ze je kunnen geven.

Hoe is het bij jullie?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hahahaha ...kijken waar het water blijft , zooooo goed kennen ze het wel he !
Heerlijk toch , ik geniet ook altijd zo als ik je schitterende foto's kan bewonderen , grtjs Ann

Mara

Hoi Anja

Beetje laat, maar wat maakt het uit...Mooie foto's heb je weer geplaatst.

Sorry dat ik niet meer zo vaak in je boekje kom.

Groetjes

mara

Ali en Mark

Hi Anja,

Omdat niemand het filmpje op hyves kon bekijken en omdat ik eigenlijk geen grote filmpjes erop kon posten, heb ik ze op youtube gezet. Ze zijn niet helemaal perfect (ze zingen nu nog veel mooier en moet eigenlijk een keer een nieuw filmpje maken) maar hier zijn de linkjes:

http://www.youtube.com/v/NlCD0lj40yc

en:

http://www.youtube.com/v/xQY6KQtPPoM

Groetjes,

Ali

Ali en Mark

Ohja, ik heb trouwens 612 (inmiddels 613) pagina's teruggelezen (bedankt Wilma ;) ) en Yeni gezien. Wat een zielig verhaal, je hebt ontzettend veel moeten doorstaan met het lieve beestje!

Groetjes, Ali

Romy

Hoi Anja

Héél lang geleden dat ik hier nog iets van me heb laten horen! Met de start van het nieuwe academiejaar heb ik het ontzettend druk. Maar ik wil je wel laten weten dat ik heel erg van je vele mooie foto's heb genoten  :-*

Ik wil jullie trouwens ook nog feliciteren met de positieve uitslag die Ton begin deze week heeft gekregen. Snelsnel ben ik even komen piepen en ik was ONTZETTEND opgelucht dat alles goed was! Bij deze wil ik jullie dat ook nog even laten weten  :-* Jullie verdienden dat gewoonweg, kanjers  :-* :-* :-* :-*

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Anja,

Hier weten ze ook al wat er gaat gebeuren als we naar boven gaan. Paco is degene die er het meest van geniet en dan zet hij ook al zijn veren open ! We hebben Nienah naast Paco gezet, want zij deed eerst niets, nu zet ze ook al haar veren open  :D

Morgen mogen ze weer lekker douchen en dan mag Xena afkijken van Paco, ik hoop dat ze het dan ook door heeft hoe het moet  :D

Ik ben weer een beetje op de rail wat het huishoudelijk werk betreft en kan weer lekker boekjes gaan volgen  ;)

Liefs,  :-* Karin

Wilma1

27 september 2008, 20:26:24 #9189 Last Edit: 28 september 2008, 09:07:30 by Wilma1
Citaat van: Ali en Mark op 27 september 2008, 15:54:48
Ohja, ik heb trouwens 612 (inmiddels 613) pagina's teruggelezen (bedankt Wilma ;) ) en Yeni gezien. Wat een zielig verhaal, je hebt ontzettend veel moeten doorstaan met het lieve beestje!

Groetjes, Ali

:) ;) Zo weet je wat meer over Yeni, het 2e valkje van Anja.... wat uiteindelijk was opgebouwd tot... ehhh ...16 ??? Anja ??? en nu weer op 4 zit door omstandigheden  :-\

Gelukkig toch nog 4 kunnen houden  :D en ook daarmee veel plezier beleven  :D wetende dat de anderen goed zijn terecht gekomen  ;)

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

lynette

Hoi Hoi

Ik kom weer even genieten van de douchefoto's en van de schattige foto's van de glurende hondjes onder de schutting door  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Anja

Hoi Sharon,

Het is echt met geen pen te beschrijven wat er dan door je heen gaat.

Hier gaat het wel. De spanning is wat gezakt en ik ben snipverkouden. Het is mooi weer dus daar gaan we van genieten. Op het forum ben ik helaas niet heel veel maar zo gauw ik de tijd weer vind dan zie je me weer vaker.

Hoi Ann,

Ja zo goed weten ze het al. Fijn dat je altijd zo geniet van de foto's.

Hoi Eugenie,

Dank je wel. Ikzelf ben ook niet zo heel vaak meer op het forum. Er zijn voor mij nu belangrijkere dingen. Zo gauw ik weer meer tijd heb dan ben ik hier ook weer wat vaker te vinden.

Hoi Ali,

Dank je wel voor de linkjes. Ik heb er heerlijk van genoten. En de valkjes trouwens ook.

Heb jij heel mijn boekje doorgespit  :o :o :o wat een werk is dat geweest zeg. Ja Yeni was een lieverd en we missen haar nog elke dag.

Hoi Romy,

Heel begrijpelijk dat je het dan druk hebt. Ikzelf ben ook niet zo heel actief. Zie antwoord hierboven.

Dank je wel voor je felicitaties. Het is weer even rustig.

Hoi Karin,

Leuk is dat hè. Hier zetten er 3 van de 4 de vleugels open mits ze er zin in hebben. Yobi doet dat nooit maar ze geniet op haar manier.

Fijn dat je het huishoudelijke weer zover op de rails hebt.

Hoi Wilma,

Tot 17 Wilma en de 18de was gereserveerd. We genieten elke dag van onze 4 kanjers. De andere zijn gelukkig allemaal goed terecht gekomen. De meeste houden me goed op de hoogte.

Hoi Lynette,

Fijn dat je zo geniet meid. De nieuwe foto's komen er zo aan.

Liefs Anja

Anja

Anja

Anja