21 augustus 2025, 05:31:52

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Sally

hoi Anja,

schitterende foto's weer! Ik heb er met volle teugen van genoten hoor!

heb je een beetje genoten van het dagje nop?

groetjes Sally

Patries

Hey anja,

jemig..  :o

wat een gave fotos!! wou dat mijn kleine krumm ook alvast wat liever in de douche meeging. helaas hebben wij z'n glaze kabine, en wet dus niet of dat wel verstandig is. verder houd hij ook niet van de haarspuit :P weet nog niet hoe ikhem dat ga aanleren. ik probeer het zowizo elke dag, en hoop dat ie het dna ooit eens lekker gaat vinden!

echt fijn om naar je valkjes te kijken, en wat zitten ze te genieten joh! echt zo lief!

Gr. Patries

PS:(hoor het van zoveel mensen, maar hoe was NOP? (waar staat NOP voor? een afspraak dat wet ik maar wat betekend NOP? )

bezoek ons Dagboekje eens!

Mara

Hey Patries

Het NOP is een papegaaien en parkieten opvang in Veldhoven, kijk maar eens op deze link: http://www.papegaai.org/

GRoetjes

MAra

Jacoba

Hoi Anja.

Toch weer douche foto's, die van mij waren nog niet zo blij in de douche maar we proberen weer.
In zal nog even in jullie andere boekje lezen en als je hoofd er niet naar staat niet erg hoor, hebben wij alle begrip voor.Ik hoop dat jullie toch nog hebben kunnen genieten van het dagje NOP.
Groetjes Jacoba.

Anke

Hoi Anja,
Wat een verrassing toch nog douchefoto's ;D
Ik heb ervan genoten!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hey anja,,

wederom prachtige douchefoto's. dat is weer geniet hier! :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

candy

Hallo Anja,

Fijn om jou en Ton te hebben ontmoet, helaas was  Lisa er door omstandigheden niet bij.
Om jou vraag in Kim der boekje te beantwoorden, ja we hebben wel een boekje, maar maken er geen gebruik van.
Aan dat boekje zit een verhaal vast, wat mij minder geschikt lijkt om hier in het openbaar te bespreken.

Groetjes Henk

Bello

Hoi Kanjers.....

Was gister weer gezellie he, we hebben ook weer lekker kunnen lache............................

We komen snel weer!!!!

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Yvon,

Hij is al een heleboel pareltjes kwijt. Ik hoop dat deze blijven staan hoor.

Hoi Eugenie,

Dank je wel.

Hoi Marlies,

Jazeker. De foto's van gisteren die plaats ik van de week wel even. Heb al zoveel foto's geplaatst dat ik er even genoeg van heb.

Hoi Wilma,

Dank je wel.

Het was een superdag hoor.

Hoi Ann,

Dank je wel. Heb je alle foto's al bekeken in het Buurthuis? Ik heb voor jou het merendeel geplaatst.

Hoi Baukje,

Dank je wel. Mijn valkjes gaan elke zondag douchen en dat vinden ze heerlijk. Af en toe niet zo maar dan toch maar ff douchen.

Hoi Sally,

Dank je wel. Een beetje.....................een beetje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel.

Hoi Patries,

Dank je wel. Ik zie dat Eugenie al geantwoord heeft. Het NOP staat voor Nationaal Opvangcentrum voor Papegaaien. Als je op de link klikt die Eugenie heeft geplaatst dan kom je op de website uit.

Kun je in de glazen cabine niet een kleine kooi zetten zodat je daarop kunt zetten?

Hoi Eugenie,

Bedankt voor het antwoorden.

Hoi Jacoba,

Blijven proberen hoor. Het was een zeer geslaagde dag geworden en we hebben toch nog heel veel plezier gehad.

Hoi Anke,

Leuk hè? Dan is het genot des te groter.

Hoi Kim,

Dank je wel.

Hoi Henk,

Wij vonden het ook heel fijn om jullie te ontmoeten. Ik heb in het Buurthuis weer foto's geplaatst en daar staan jullie ook op. Als je ze in origineel formaat wilt hebben dan stuur me maar een Im met je mailadres.

Ik heb het opgezocht en ik wist gelijk waar je het over hebt ;) ;) ;) ;)

Hoi Chikkie  ;) :D ;D

Zekers was het gezellie. Tot snel.

Liefs Anja

danielle

Hoi Anja,
Ik vond het echt leuk om jou en Ton zaterdag te zien!
Het was echt een gezellige dag.
En wat kunnen jullie lekker genieten en lol hebben, ondanks alle moeilijkheden! Echt super, petje af, hoor!

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ga dat nu eens doen zie , alvast bedankt voor de foto's te plaatsen hoor ! Zag er heel erg gezellie uit ! Grtjs Ann ;D ;D ;D

Kaatje

Hoi Anja en Ton,

Het was erg bijzonder om jullie te hebben ontmoet en gelukkig hebben we ook nog even kunnen kletsen ! Zo'n dag vliegt lekkerlijk om, maar er komt vast weer snel een meeting waarbij we het nodige weer op kunnen halen  :D

Ik heb altijd bewondering voor het feit dat je zoveel geduld kan opbrengen wat betreft het plaatsen van douche foto's, ze waren weer geweldig en je kan echt zien dat de valkjes super genieten van het douchen  :D

Over chips nog maar te zwijgen, wat een smulpapen zeg, maar dat zijn ze hier ook hoor, mijn sweet chili chips zijn niet veilig meer zodra ze op tafel staan  ;)

Liefs, Karin  :-*

*Manon*

Hoi Anja,

Beetje bijgekomen van het dagje NOP?
Ik vond het heel fijn jullie nu eens in het echt te hebben mogen ontmoeten.
Gaat het met Lisa weer wat beter?

Groetjes Manon

Anja

Hoi Danielle,

Dank je wel en wij vonden het ook leuk om jou weer te zien. Je moet de humor er wel in houden meid anders is het niet te dragen.

Hoi Ann,

En heb je genoten?

Hoi Karin,

Wij vonden het ook super om jou te ontmoeten. Jammer dat Rick er niet bij was.

Dank je wel voor je compliment en het plaatsen van de foto's is eigenlijk via photobucket zo gebeurd.

Bij jou zijn ze dus ook zo dol op chips.

Hoi Manon,

Ja hoor we zijn weer helemaal bij gekomen. Wij vonden het ook heel leuk om jou en Jael te ontmoeten. Je hebt een pracht van een dochter hoor.
Lisa is weer helemaal opgeknapt.

Ik ga straks de douchefoto's van afgelopen zondag bekijken. Ik heb er nog geen tijd voor gehad. Daarna zal ik mijn best doen om deze te plaatsen.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...natuurlijk heb ik genoten van de mooie foto's , heb ik dat niet bij gezegd ? Of vergeten ? HIhihihi  ;D ;D
En of , heerlijk hoor !  Grtjs Ann ;D ;D