21 augustus 2025, 05:59:14

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een super leuke dag heb je gehad en ik kan de gezelligheid vanaf hier dan ook echt proeven !! Jullie enthousiastme spettert van het beeldscherm af en ik ben echt reuze blij dat het zo onzettend goed gaat met Trixy en de ander 13 Y-tjes  :D

Wat een ontzettend leuk verhaal heb je geschreven, ik heb er werkelijk van genoten !! En dan straks ook nog foto's nou dan worden we dus echt heel erg verwend, je bent echt een kei van een meid  :D

En hee, ik zie al foto's ... die ga ik nu eerst even bewonderen en dan ga ik verder met schrijven !!

Wouwie, wat een geweldige foto's en je kan ook echt zien dat ze zich al helemaal thuis voelt, ... ze is ook gelijk lekker gaan poetsen en op verkenning uit geweest en genieten doet ze echt zichtbaar !!!

Ik vind het dan ook echt gaaf dat dit een super geslaagde dag is geweest, voor iedereen !!

Geniet nog maar even lekker na meid  :D

Groetjes Karin

*Manon*

Hoi Anja,

Wat is Trixy een leukerd zeg!
Een supermooi valkje en wat fijn dat ze direct al een vriendinnetje had.

Mooie foto's hoor.

Groetjes Manon

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Romy

Hoi Anja

Het is overduidelijk dat Trixy al meteen op haar gemakkie is bij jullie  :D Ze laat zich lekker kroelen en zit ook al op haar gemakkie te poetsen! Dat kan gewoon niet beter. Superleuk hoor!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Nou nou, ik had heel wat bij te lezen. Fijn om te lezen dat Yvonne en Renee Trixy kwamen brengen. Ze is ook echt heel erg mooi.

Gelukkig maar dat het eigenlijk allemaal goed is gegaan. Geniet er maar lekker van meid! Je hebt het verdiend!!!

Mara

Sharon

Hoi Anja,
wat een ontzettend leuke foto's zeg! Ze is echt prachtig. Ik heb erg van de foto's genoten.
Ik ben blij dat het allemaal zo goed is gegaan. Ze zal vast heel erg snel gewend zijn bij jullie. En wat heerlijk dat ze van kroelen houdt, hebben jullie er weer een kroelkippie bij.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Waaaauw  ...wat een mooie foto's van Trixie en wat goed dat alles goed is verlopen he !! Ze heeft al vriendinnetjes he !! Wat leuk voor haar !!Ik hoop dat je veel plezier hebt samen met de andere valkjes !! Ik kom morgen nog eens kijken hoe ze de nacht heeft doorgebracht he !!! Komt helemaal goed volgens mij hoor !!! Supermeid ben je !! Grtjs Ann

Gerda

Hoi Anja,

Fijn dat het zo goed gaat met Trixy en de anderen (en dan vooral Macy en Yella). Je hebt er echt een schitterend valkje bij!

Geniet er maar van!
Liefs, Gerda

♥Debby♥

ze is echt waanzinnig mooi hoor! fijn dat het zo goed blijkt te gaan allemaal..

ben benieuwd of jullie de Jumper nog leeggekocht hebben?! hahaha

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello

Hoi Anja,

Echt het was weer reuze gezellie bij jullie, en toevallig dat Yvon en Renee (leuk jullie te zien), Trixy kwamen brengen toen wij er waren.

Het is een prachtbeessie en ze is zo moooooi gewassen en was dus mooi wit ;D.

Veel plezier met haar!!!

Nee we hebben net nog niet de Jumper leeggekocht.
Anja en ik zijn samen gegaan, de mannen lieten we thuis ;).

Merkte wel dat we allemaal gek op valkjes zijn en er uren over kunnen beppen!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Anja,

Wat fijn dat het vanmiddag zo goed is gegaan!
Maak eens een foto als je wilt, met al je valkjes in je kooi,
lijkt me ook een grappig gezicht, hoe een ieder zijn of haar eigen plaatsje heeft.

Trixie is prachtig, en wat heerlijk dat ze zo'n kroelerd is!

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sally

Hallo Anja,

ook hier heb ik een paar pagina's terug moeten bladeren, en heb gelijk van de foto's genoten die je gisteren nog hebt geplaatst.
Die van op het laddertje vind ik helemaal geweldig! Zou toch handig zijn moesten de valkjes de afwas kunnen doen he. :D

Je had trouwens ook een super lief filmpje van Trixie gekregen die gekroelt werdt, wat een lekkere kroelkip!.

En de foto's die je van Trixie uit het boekje van Yvon hebt genomen zijn ook geweldig!
Echt zo'n mooi valkje!

Wat leuk dat je Trixie nu bij je hebt, en wat leuk dat ze al gelijk in de groep wordt opgenomen, en dat vooral door Macy. Gaat ze voor het andere geslacht? Pas op he Beauty! :D :D :D

Je hebt trouwens weer hele mooie foto's geplaatst van Trixie en een paar andere valkjes.
Het is zo te zien dat Trixie lekker op het gemak bij jullie is, zo lekker poetsen op de kooi, en haar nu al laten kroelen door jullie. Helemaal geweldig!!!
Geniet ervan! maar dat zal je zonder twijfel doen  ;)

Groetjes Sally

Anke

Hoi Anja,
Leuk hoor de foto's van het arriveren van Trixy :)
Het ziet er allemaal heel relaxed uit!
Fijn dat het zo gezellig was, maar dat kon ook bijna niet anders ;D
Geniet maar lekker van Trixy!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

margreet

hallo Anja,

Alles goed gegaan lees ik, ze was al snel op haar gemak.
En gelijk vriendjes maken, leuk hoor.
Ze is echt prachtig, hoop dat je nog lang van haar mag genieten.

groetjes Margreet

Anja

Hoi Karin,

Het is echt een toppiedag geweest. Alleen mijn stem wil nu helemaal niet meer ;D ;D ;D ;D

Het gaat goed met alle 14 de valkjes. Er komen nog wel meer foto's maar die moeten dan eerst gemaakt worden.

Fijn dat je zo genoten hebt. Ze zit nu naast Yingo te slapen.

Hoi Manon,

Dank je wel. Ze past zich erg goed aan.

Hoi Yvon,

Dank je wel.

Hoi Romy,

Dat is ze. Alleen even wennen aan de tijden. Ze is ook vanavond niet de kooi uit gekomen. Maar over een paar dagen lukt dat vast wel.

Hoi Eugenie,

Tja dan moet je ook niet zolang offline blijven :P :P :P

Genieten doen we zeker hoor.

Hoi Sharon,

Dank je wel en van kroelen daar houdt ze idd erg van.

Hoi Ann,

Dank je wel. Morgen zal ik vertellen hoe de nacht gegaan is.

Hoi Gerda,

Dank je wel. En genieten doen we elke minuut.

Hoi Debby,

Dank je wel. We hebben nog wel wat over gelaten hoor.

Hoi Dorothé,

Ze is mooi hè. En je hebt haar al gekroeld. Ze is zoooooooo wit onvoorstelbaar.

Hoi Petra,

Trixy is echt een kroelerd. Ik zal een foto maken als ze allemaal op stok zitten om te gaan slapen.

Hoi Sally,

Het zou idd makkelijk zijn als ze afwas konden doen.

Macy is helemaal gek op Trixy lijkt het wel.

Ze is heel erg op haar gemak. Gelukkig maar hoor.

Hoi Anke,

Dank je wel. Het is ook erg relaxed. Genieten doen we hoor.

Hoi Margreet,

Alles is perfect gelopen. Ze was eigenlijk gelijk al op haar gemak.
Vriendjes heeft ze ook al.
Dat hopen wij ook hoor.

Groetjes Anja